'Interesse slinkt zienderogen: verloren zoon weer op training bij Anderlecht'

    'Interesse slinkt zienderogen: verloren zoon weer op training bij Anderlecht'

    Gepubliceerd: maandag 6 augustus 2018 om 14:32ma 06-08-2018 om 14:32

    Kara Mbodji heeft zich maandagochtend aangeboden op training bij Anderlecht. De verdediger leek de afgelopen dagen op weg naar de uitgang, maar de interesse is blijkbaar geslonken.

    De Senegalees kon rekenen op belangstelling van de Engelse promovendus Fulham, maar die club zou zijn pijlen nu richten op Dedryck Boyata. Voor Kara zat er dus niets anders op dan zich aan te melden voor de training bij Anderlecht.

    De verdediger zal paars-wit hoogstwaarschijnlijk wel nog verlaten deze zomer. Dat vertelde voorzitter Marc Coucke zondag tijdens Sports Late Night. Volgens Het Laatste Nieuws zijn er nog concrete opties voor Kara in Frankrijk en Turkije.

    Lees ook: Anderlecht rekent niet meer op duo: "Het is best dat zij vertrekken"

    Plaats een reactie

    maandag 6 augustus 2018 om 15:16
    Weer een fout van het vorige beleid van Anderlecht. Ze hadden hem toen kunnen verkopen voor 10 miljoen toen hij op de Africa-cup zat en hij niet deftig medisch gekeurd kon worden (hij had toen al problemen met de knie), maar ze weigerden. Integendeel, ze boden hem nog een contract aan met betere voorwaarden. Resultaat...Kara de laatste maanden in de ziekenboeg en lang geen beroep op hem kunnen doen en zijn waarde is fel geslonken.
    Vind ik leuk
    mani88 +1035
    maandag 6 augustus 2018 om 15:35
    Inderdaad, idem met Teo en Dendoncker! Van Teo wist iedereen vorig jaar al dat de piek was bereikt en ze best konden ingaan op aanbiedingen van 15-20 miljoen. Bovenop zijn hoge loon vorig seizoen is hij intussen ook nog eens 15 miljoen minder waard. Dendoncker kon vorig jaar nog weg voor 25 miljoen, intussen al gezakt naar 15 miljoen en zoveel heeft hij ons niet met opgebracht. Tel daarbij het verlies op Kara en je zit aan 30 MILJOEN WAARDEVERLIES! En dan las ik hier onlangs "het grote gelijk van Van Holsbeek", omdat Thelin 3 miljoen in waarde is gestegen... En dan heb ik verliezen zoals Stanciu nog niet meegerekend... Nieuw bestuur heeft al meer dan 10 transfers gedaan, maar alles samen voor minder geld dan Van Holsbeek ons ooit heeft gekost...
    Vind ik leuk
    maandag 6 augustus 2018 om 16:12
    Hadden we Kara toen verkocht, dan hadden we achteraan met Deschacht en Dendoncker gespeeld of wat? Ah, nee, LDD was dan ook al verkocht. En Teo weg, want we hebben Ganvoula nog 😃
    Verkoop je je beste spelers, dan heb je geen sportieve ambitie. Hou je ze bij, dan ben je geen goede manager. Je kan niet alles hebben he.
    Het vorige bestuur heeft zeker inschattingsfouten gemaakt, maar ze afbreken omdat ze goede spelers willen bijhouden, dat vind ik wat goedkoop.
    Vind ik leuk
    Brubru +3809
    maandag 6 augustus 2018 om 16:15
    Je zou beter de beurs volgen ipv het voetbal. Mij maakt het geen zak uit hoeveel een speler gekocht of verkocht wordt. Mij is het om het spelletje te doen.
    Vind ik leuk
    mani88 +1035
    maandag 6 augustus 2018 om 18:02
    En net daarom ben jij maar een Zulte-Waregem supportertje... 2 op 6 en al content..
    Vind ik leuk
    ScheveStek +1521
    maandag 6 augustus 2018 om 19:09
    Niet iedereen wilt er bij horen hé jongen.

    Zo denigrerend doen over een Essevee supporter..
    En net daarom zijn jullie de nekken.

    Vind ik leuk
    mani88 +1035
    maandag 6 augustus 2018 om 19:16
    Een dikkenek is iemand die graag uitpakt met zijn verwezenlijkingen. Maar daarvoor moet je natuurlijk eerst verwezenlijkingen hebben.. De Brugse boeren en Luikse hoeren snappen het niet, maar - in tegenstelling tot jullie bijnaam - is nekken zowaar een compliment. Bedankt dus! :-)
    Vind ik leuk
    ScheveStek +1521
    maandag 6 augustus 2018 om 19:31
    Definitie dikke nek: zelfingenomen persoon, iemand die denkt dat hij beter is dan de anderen en dat laat merken
    - een arrogant persoon, een stoefer
    - iemand die het hoog in zijne bol heeft.

    Groetjes.
    Vind ik leuk
    blondel +2781
    maandag 6 augustus 2018 om 20:47
    En wat heb jij al verwezenlijkt,mani88,om zo een dikke nek te hebben?Laat het me begrijpen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 7 augustus 2018 om 00:41
    Profiel Mani88 : een oerlelijke randdebiele opdonder die sinds zijn derde levensjaar uitgelachen wordt en bij wijze van overcompensatie van zijn laag zelfbeeld als klavierheld een goed gevoel probeert te krijgen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws