Vanhaezebrouck moet twee jongens zeker missen tegen Oostende: Te vroeg

    Vanhaezebrouck moet twee jongens zeker missen tegen Oostende: "Te vroeg"

    vrijdag 3 augustus 2018 om 13:36

    Na de klinkende 1-4-overwinning bij KV Kortrijk gaat RSC Anderlecht dit weekend tegen KV Oostende op zoek naar bevestiging. Twee spelers zullen Hein Vanhaezebrouck alvast niet kunnen helpen in die queeste.

    Zowel Sven Kums als Andy Najar moeten forfait geven voor de confrontatie met de ex-club van voorzitter Marc Coucke. "Kums zal zeker niet fit geraken", vertelde Vanhaezebrouck op zijn persconferentie. "Najar wordt beter en beter, maar voorlopig komt een selectie ook voor hem nog te vroeg."

    Niet getreurd, de trainer van RSCA heeft voldoende alternatieven om uit te kiezen, de vruchten van een drukke transferzomer. Vreest Vanhaezebrouck niet dat, wanneer iedereen fit is, de kern té gestoffeerd is? "Een grote groep is geen probleem, een kleine wel", antwoordde hij daar kort maar krachtig op.

    Poll

    Wint Anderlecht van Oostende?

    (430 stemmen)

    Plaats een reactie

    vrijdag 3 augustus 2018 om 14:00
    wat mij betreft moet kums er ni meer in staan tenzij hij het verder een beter zou doen dan vorig jaar
    Vind ik leuk
    vrijdag 3 augustus 2018 om 14:14
    Kums mag nog maanden op de bank blijven.
    Veel te traag !!
    Overbodige speler al méér dan een seizoen !!
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 3 augustus 2018 om 14:15]
    Vind ik leuk
    Hhti +1268
    vrijdag 3 augustus 2018 om 15:15
    Dan mis je ze toch niet, want ej hebt ze nog niet gebruikt , waardoor je niet zeker bent of ze NU een meerwaarde zijn. De jongens die er nu staan doen het goed.
    Vind ik leuk
    valere +174
    vrijdag 3 augustus 2018 om 15:41
    De eerste de beste club uit de linkerkolom van verleden seizoen klopt dit zwak Anderlecht.Kennen ze daar nu echt niets van voetbal? KV.Kortrijk is echt géén maatstaf..