Update: 'Club Brugge ziet speler na zeven jaar en 131 wedstrijden vertrekken'

    Update: 'Club Brugge ziet speler na zeven jaar en 131 wedstrijden vertrekken'

    Club Brugge heeft zijn eerste prijs van het seizoen beet. Zondagavond versloeg Blauw-Zwart Standard met 2-1 in de strijd om de Supercup. Ondanks het resultaat was Ivan Leko niet al te gelukkig na de partij. Hij vreest voor nog enkele vertrekkers.

    Wesley Moraes wordt al enige tijd aan Lazio gelinkt. Dat terwijl ook jongens als Anthony Limbombe en Abdoulay Diaby op vertrekken staan. Daar blijft het echter niet bij. Routinier Lior Refaelov is ook op weg naar de exit. De Israeliër zat tegen Standard zelfs niet in de Brugse selectie.

    Leko bevestigt dat Refaelov wellicht eerstdaags het Jan Breydelstadion verlaat. "Het is moeilijk werken voor een coach in deze transferperiode. Jongens als Refaelov zijn bezig met hun toekomst. Dat zorgt voor zenuwachtigheid", klinkt het in Het Belang van Limburg.

    Ex-Club Brugge trainer Michel Preud’homme zag dat ook. "Ik zag spelers bij Club Brugge die niet mochten spelen omdat er een transfer in de lucht hangt. Dat maakt het inderdaad niet makkelijk", aldus de huidige Standard-coach.

    Update 24/07: Het Laatste Nieuws weet dat Refaelov zo goed als zeker vertrekt bij Club. De Israeliër onderhandelt met verschillende clubs, waaronder enkele in eigen land. Na zeven jaar zal de routinier het Jan Breydelstadion verlaten.

    Plaats een reactie

    maandag 23 juli 2018 om 13:39
    Lijkt me het beste voor zijn en onze toekomst ; het verhaal Refaelov is over.
    Vind ik leuk
    maandag 23 juli 2018 om 13:40
    Gezamelijke Europese stop transferperiode's vervroegen!
    Vind ik leuk
    maandag 23 juli 2018 om 14:00
    De Europese ploegen met véél geld houden dit tegen en zij bepalen alles
    Vind ik leuk
    TageMeister +4676
    maandag 23 juli 2018 om 14:05
    Het zou moeten zijn markt open de maandag na de cl finale. Markt dicht(niets inkomend of uitgaand) vanaf 01\08 en laat de competities dan erna starten
    Vind ik leuk
    Boerken +6838
    maandag 23 juli 2018 om 14:42
    We vragen niets liever denk ik , het stoort de hele aanvangsfase
    Vind ik leuk
    maandag 23 juli 2018 om 13:45
    Ik zal Lior altijd dankbaar zijn voor de gouden momenten die hij ons bezorgd heeft. Samen met Vazquez binnengekomen, en demonstreert. Het doelpunt tegen Anderlecht in de bekerfinale, de hattrick tegen kopenhagen in de europaleague, twee titels, ...

    Dank voor bewezen diensten, Rafa. Want ze zijn wel degelijk bewezen.
    Je bent een groot speler en een grote meneer.
    blijven of vertrekken, ik neem mijn pet voor je af!
    Vind ik leuk
    jacoeder +129
    maandag 23 juli 2018 om 14:01
    Zou je dan om verwarring te voorkomen je naam willen aanpassen naar jan-zonder-pet? :-)
    [Reactie gewijzigd op maandag 23 juli 2018 om 14:01]
    Vind ik leuk
    dinsdag 24 juli 2018 om 10:23
    Ik heb er ook aan gedacht maar 'jan-met-de-pet-die-soms-wel-eens-zijn-pet-af-neemt-voor-grote-meneren-en-andere-mensen-die-dit-verdienen' ligt nogal moeilijk in de mond...
    Vind ik leuk
    freeman +11012
    maandag 23 juli 2018 om 14:39
    Refaelov heeft geen toekomst meer bij Club .
    Is geen speler meer voor de top 5 .....
    Hopelijk vindt die dan ook elders opnieuw voetbalplezier .
    Vind ik leuk
    maandag 23 juli 2018 om 17:09
    Rafa was altijd mijn idool bij club ik was erbij tijdens die zotte bekerfinale en dan die goal pff bedankt voor al die gloriejaren bedankt voor de wondergoal tegen aalborg bedankt voor de hattrick tegen kopenhagen bedankt voor de penalty tegen Genk bedankt voor de gouden samenwerking met alle spitsen en met victor vazquez bedankt mister europe van 2015 bedankt voor die zeven jaren, lior bedankt
    Vind ik leuk
    freeman +11012
    maandag 23 juli 2018 om 18:00
    Wa inderdaad een echte Clubspeler , heel veel plezier aan beleefd !
    Vind ik leuk
    maandag 23 juli 2018 om 23:28
    Wat betreft transferperiode zou het moeten zijn tot een week voor de nieuwe competitie. En wintertransfers ook niet meer. En als je een contract hebt van 1,2,3,of meer gewoon uitdoen.Als wij veranderen van werk moeten we ook zeker zijn.
    Vind ik leuk
    Wankstar123 +1266
    dinsdag 24 juli 2018 om 10:06
    Transferperiode is goed zoals het is. De clubs zelf kunnen toch ook zeggen vanaf een bepaalde datum geen uitgaande transfers meer alleen degene die al sinds het begin willen/mogen/moeten vertrekken en die dan uit de selectie houden. Dan dwing je de geïnteresseerde clubs om sneller toe te slaan en kan je zelf ook sneller een vervanger halen. Simpel
    Vind ik leuk
    ROBSON +2595
    dinsdag 24 juli 2018 om 10:34
    Eindelijk. Had vorig jaar al moeten weg zijn. Met het budget dat hierdoor vrijkomt kan je een veel betere halen. Lestienne sms?
    Vind ik leuk
    woensdag 25 juli 2018 om 05:35
    Veel betere? Lestienne heeft meer op de bank of in de tribune gezeten en dat hij gespeeld heeft. Getuigt van onwetendheid
    Vind ik leuk
    ROBSON +2595
    woensdag 25 juli 2018 om 09:34
    Daarom dat ik zeg mss.
    Vind ik leuk
    dinsdag 24 juli 2018 om 17:21
    Bedankt Rafa
    Vind ik leuk