‘Nieuwe aanwinst voor Club Brugge nabij? Speler is optimistisch’

    ‘Nieuwe aanwinst voor Club Brugge nabij? Speler is optimistisch’

    maandag 30 juli 2018 om 21:00

    Club Brugge heeft deze zomer al aardig wat geld gespendeerd, maar mogelijk komt er nog een grote transfer bij. Het Argentijnse San Lorenzo bevestigt namelijk dat het Marcos Senesi wil verkopen.

    Die linksvoetige centrale verdediger staat al langer op het lijstje van Club. Trainer Leandro Romagnoli vertelt bij Olé dat de verkoop van Senesi perspectieven biedt voor zijn club. "Om de ploeg te kunnen versterken zullen we een aantal spelers moeten verkopen. Mochten we Marcos Senesi kunnen verkopen, dan opent dat deuren."

    El Tribuno, een andere Argentijnse bron, bevestigt bovendien dat Club Brugge nog altijd de meest concrete piste is voor San Lorenzo. Senesi is echter een dure vogel. Hij moet meer dan vier miljoen euro kosten en bovendien kan Club maar 75 procent van zijn transferrechten kopen.

    Update 30/07, 21u00:

    Eerder kwam het nieuws al naar buiten dat San Lorenzo verdediger Marcos Senesi wil verkopen. Nu zou de speler zelf optimistisch zijn omtrent een transfer naar Club Brugge. Komende week wordt naar verluidt een sleutelweek. Nu is het nog afwachten of Club Brugge de eisen van San Lorenzo effectief zullen tegemoetkomen.

    Plaats een reactie

    Boerken +6415
    zondag 22 juli 2018 om 15:14
    Was die elders al niet voorgesteld ?
    Vind ik leuk
    freeman +9166
    zondag 22 juli 2018 om 15:24
    Hangt af van een eventueel vertrek van Denswill ?
    Zou dan wel een ideale vervanger kunnen zijn !
    Vind ik leuk
    Vlaming +1251
    zondag 22 juli 2018 om 16:42
    Dat zou een fantastische aanwinst zijn
    Vind ik leuk
    blondel +1983
    zondag 22 juli 2018 om 22:15
    Waarom?Ken jij die dan zo goed.
    Vind ik leuk
    Geofpurple +3654
    maandag 30 juli 2018 om 21:04
    Neen, die kijkt alleen naar de grote van het transferbedrag.
    Vind ik leuk
    Rune1891 +1000
    dinsdag 31 juli 2018 om 03:38
    Heeft em mss op fifa in zijn carrière... ik had daar toevallig ook najar gevonden het jaar voordat hij naar Anderlecht kwam
    Vind ik leuk
    maandag 30 juli 2018 om 22:58
    Ja want jij kent die he....
    Blaaskaak@vlaming
    [Reactie gewijzigd op maandag 30 juli 2018 om 22:58]
    Vind ik leuk
    dinsdag 31 juli 2018 om 14:32
    Aah dus je mag van niemand meer denken dat het een aanwinst is? Ha belachelijke pipos. Eet je bord citroenen maar verder op.
    Vind ik leuk
    dinsdag 31 juli 2018 om 14:56
    Bakkes toe mongooltje....
    Vind ik leuk
    dinsdag 31 juli 2018 om 16:31
    Wat een niveau van jouw, moet mn stoel omhoog dragen dat je eronder kan. Haha daar ben je dan 47 jaar voor. Ach medelijden heb ik met de armen van geest en hersenloze wezens die mongolen roepen en denken dat het dan nog een scheldwoord is ook. Echt medelijden heb ik met jouw zurig bestaan. Maarja leef en laat leven. Zou je ook is moeten proberen, klein klein kleutertje. In de speeltuin roepen ze ook nog mongool als ze berispt worden. Ga daar naar je mentale soortgenootjes en pas op he!
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 31 juli 2018 om 16:31]
    Vind ik leuk
    dinsdag 31 juli 2018 om 16:46
    Heb ik stront geroepen?
    Vind ik leuk
    Olli +250
    zondag 22 juli 2018 om 21:33
    Hoeveel centrale verdedigers komen er nog bij alvorens er ook vertrekken?
    Vind ik leuk
    blondel +1983
    maandag 30 juli 2018 om 22:07
    Leko,de trainer die graag aanvalt ,maar alleen verdedigers haalt;Een goeie spits is niet te vinden.
    Vind ik leuk
    Zbinnie +46
    dinsdag 31 juli 2018 om 15:42
    Nochtans in het systeem 3-5-2 systeem zijn goed meevoetballende verdedigers een must
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    ‘Nieuwe aanwinst voor Club Brugge nabij? Speler is optimistisch’