Neymar zag het niet meer zitten na België: ‘Wilde geen voetbal meer zien’

    Neymar zag het niet meer zitten na België: ‘Wilde geen voetbal meer zien’

    zondag 22 juli 2018 om 11:10

    De Rode Duivels schakelden favoriet Brazilië in de kwartfinale van het WK in Rusland uit (2-1). Sterspeler Neymar zag het even niet meer zitten na die wedstrijd en was zeer ontgoocheld.

    Dankzij een eigen doelpunt van Fernandinho en een droge knal van Kevin De Bruyne kwam België als winnaar uit de partij tegen Brazilië. De Goddelijke Kanaries en Neymar hebben er alles aan gedaan, maar het mocht niet baten. En dat was een harde klap voor Neymar.

    “Ik wilde geen bal meer zien. Ik kon ook geen voetbal meer zien”, bekent Neymar tegenover het Franse AFP. Tijdens het WK kreeg de Braziliaan ook enorm veel kritiek te verduren. “Ik ben niet naar het WK gegaan om fouten op me te laten maken. Ik kan geen speler en scheidsrechter tegelijk zijn, anders zou het veel gemakkelijker zijn”, aldus een misnoegde Neymar.

    Plaats een reactie

    TageMeister +4655
    zondag 22 juli 2018 om 11:27
    Hij is naart wk gegaan om swalbes te laten zien...
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 11:28
    Je zou bijna medelijden met m krijgen....bijna.. ;-)
    Vind ik leuk
    Cripler +391
    zondag 22 juli 2018 om 11:48
    'Ik kan geen speler en scheidsrechter tegelijk zijn, anders zou het veel gemakkelijker zijn”
    Dat zou idd veel gemakkelijker zijn , 16 van tegenstander in duiken en strapfschop fluiten , waren ze nu kampioen .
    Vind ik leuk
    ElPimpi +1586
    zondag 22 juli 2018 om 12:18
    Neem een voorbeeld aan Hazard... die krijgt ook 50 stampen per match, maar gedraagt zich niet als een verwend klein kind, dat last heeft van aanstelleritis 😏
    Vind ik leuk
    Jozef +36986
    zondag 22 juli 2018 om 13:24
    Hazard krijgt ook 50 stampen per match. Dan verdient hij net zo goed 50 vrije trappen mee. Net als Neymar. Alhoewel ik het een aanstellerig sujet vind heeft hij wel gelijk: klassespelers worden te vaak geniepig en ruw afgestopt en verdienen daarvoor meer bescherming. Ik ben tegen het VAR gebeuren zoals op het WK gebruikt, omdat sommige beslissingen altijd discutabel zullen blijven. Dan kun je het maar beter aan een scheidsrechter overlaten die er net zo goed op of naast kan zitten... Videoref om ruw spel uit te bannen heeft naar mijn bescheiden mening wel nut. Ik denk dat het Hazard, maar ook Neymar van pas zou komen. Omdat ze zo goed kunnen voetballen worden ze echt ongelofelijk vaak onreglementair afgestopt. In die zin is de aanstellerij van Neymar wel een beetje te begrijpen vind ik.
    Vind ik leuk
    Ultron1891 +245
    zondag 22 juli 2018 om 14:43
    Die aanstellerij heeft niks met stampen te maken. Sommige mensen denken dat ze alles mogen omdat ze zijn wie ze zijn. Neymar is daarheen voorbeeld van. De roem en het geld zijn Neymar’s ergste vijanden maar dat beseft hij zelf niet waarschijnlijk. Wil hij een legende worden in het voetbal dan zal dat er uit moeten, anders gaat hij de geschiedenis in als de jankende vallende showman van 222 miljoen.
    [Reactie gewijzigd op zondag 22 juli 2018 om 14:44]
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Neymar zag het niet meer zitten na België: ‘Wilde geen voetbal meer zien’