Anthuenis ziet een grote kracht bij Anderlecht: ‘Spelen voor de titel!'

    Anthuenis ziet een grote kracht bij Anderlecht: ‘Spelen voor de titel!'

    Anderlecht heeft de selectie voor komend seizoen flink versterkt. Ook in aanvallend opzicht werden enkele nieuwe namen binnengehaald en volgens ex-bondscoach Aimé Anthuenis was dit een sterke zet van Anderlecht.

    Anderlecht heeft flink geïnvesteerd in enkele nieuwe spelers. “Bij Anderlecht kan Hein Vanhaezebrouck zich alvast niet langer wegsteken achter een gebrek aan materiaal”, begint Aimé Anthuenis zijn verhaal tegenover De Zondag.

    Vooral het spitsentrio kan hoge ogen gooien komend seizoen. “Met Dimata en Santini speelde technisch directeur Luc Devroe knap op de bal. Voeg daarbij Musona en Anderlecht kan straks een sterk spitsentrio uitspelen. Bovendien kon Hein de spelersgroep in de voorbereiding naar zijn hand zetten.”

    Anthuenis weet ook dat Anderlecht komend seizoen weer voor de titel wil gaan. “Coach zijn van Anderlecht betekent spelen voor de titel! Bij Club geldt hetzelfde. Zij willen presteren in de Champions League terwijl ze niet ver van de eerste plaats zullen af zijn”, aldus Anthuenis.

    Plaats een reactie

    zondag 22 juli 2018 om 10:33
    Voeg daarbij Musona.... Ja, wat een killer...
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +14491
    zondag 22 juli 2018 om 19:23
    Ik denk dat je hem onderschat. Het is echt een goede voetballer.
    Vind ik leuk
    maandag 23 juli 2018 om 00:39
    Ik weet het niet. Ik zag hem regelmatig bij Oostende spelen. Het was niet echt mijn ding. En voor een club als Anderlecht zou zo'n speler nooit in de kern mogen zitten. Maar dat is mijn gedacht.
    Vind ik leuk
    SD +8762
    zondag 22 juli 2018 om 10:36
    Op zijn leeftijd is het normaal dat Aimé ze stilaan ziet vliegen; maar men moet begrip opbrengen voor zijn lovende pogingen om zijn gratis abonnement en dito toegang tot de receptieruimte te willen vrijwaren.
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 10:44
    Zeggen dat RSCA voor de titel gaat is zeggen dat alle mensen moeten ademen om in leven te blijven. Sommige dingen zijn vanzelfsprekend Aimé. Uw voetbalkennis is zwaar achteruit gegaan sinds uw vertrek bij Genk.
    Vind ik leuk
    Zetterberg +9367
    zondag 22 juli 2018 om 10:56
    Lol, en die periode met Anderlecht ten tijde van koller en radzinski, heeft hij niets laten zien...
    Vind ik leuk
    Roach +1450
    zondag 22 juli 2018 om 12:06
    Klopt, met een beetje deftige trainer hadden we toen 6 op 6 gepakt tegen Man U en Real en niet de schamele 3 op 6 waar we het nu mee moesten doen...


    Vind ik leuk
    Zetterberg +9367
    zondag 22 juli 2018 om 14:43
    Wat zeg jij allemaal? We hebben thuis tegen man u en real gewonnen...we verloren daar kansloos met respectievelijk 5-1 en 4-1, hoe dacht je die wedstrijden gewonnen te hebben?

    De sleutel lag in de match tegen Leeds, we hadden 3 op 6 (gewonnen tegen Lazio, verloren in bernabeu) en er wachtte ons toen een dubbele confrontatie tegen de Engelsen. Eerst in Leeds (toen een hele goeie ploeg)
    We speelde in Leeds de pannen van het dak maar we verloren er onverdiend, de match erna was het in Anderlecht en daar gingen we kansloos tegen de Engelsen eruit! Waardoor de laatste match thuis tegen real niet meer veel uitmaakte, maar we wonnen wel! Daar kunnen we nu enkel nog van dromen!
    Vind ik leuk
    Roach +1450
    zondag 22 juli 2018 om 15:53
    Ik ga echt overal smiley’s moeten bijschrijven precies...
    Ik was de opmerking van Genkenaar een beetje in het belachelijke aan het trekken... ;-)
    Vind ik leuk
    Zetterberg +9367
    zondag 22 juli 2018 om 17:42
    Sorry mijn sarcasme-sensor stond duidelijk niet aan 🤓
    Vind ik leuk
    Zetterberg +9367
    zondag 22 juli 2018 om 10:57
    En Teo?
    Vind ik leuk
    Brubru +3809
    zondag 22 juli 2018 om 11:05
    Anderlecht speelt ieder jaar voor de titel. Zelfs vorig jaar kwamen ze er in PO1 nog dicht bij.
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 14:32
    Musona?ik vrees dat die wat te licht zal uitvallen.
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 17:37
    Titel gaat tussen Genk en Anderlecht. Rest kansloos. Genk heeft zeker op het middenveld de meeste techniek en heeft ook buiten colley niks verkocht.! Anderlecht heeft goed aangekocht. Rest lijkt me niet versterkt.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws