Lukaku uit zijn liefde voor RSCA na knap spandoek van de Anderlecht-supporters

    Lukaku uit zijn liefde voor RSCA na knap spandoek van de Anderlecht-supporters

    zaterdag 21 juli 2018 om 20:17

    De supporters van RSC Anderlecht lieten zich tijdens de oefenwedstrijd tegen Stade Rennes opmerken met een opvallende actie. Met een mooi spandoek bereikten ze zelfs Romelu Lukaku.

    De fans van paars-wit zijn duidelijk bijzonder fier op hun Anderlecht-duivels. Tijdens de oefenwedstrijd tegen Rennes (nota bene op onze nationale feestdag) onthulden ze een spandoek ter ere van Vincent Kompany, Romelu Lukaku, Leander Dendoncker en Youri Tielemans.

    'Vince, Romelu, Youri, Leander, proficiat (in de Belgische driekleur). Gemaakt door Anderlecht', stond er te lezen. Dat spandoek bereikte ook Lukaku, die reageerde op Twitter. "Bedankt voor de liefde, Anderlecht. Mijn thuis."

    Plaats een reactie

    AlexGMillian +1067
    zaterdag 21 juli 2018 om 20:37
    Het enige waarmee ze kunnen stoefen de voorbije jaren en de volgende jaren, want voor de rest is RSCA dikke pap.
    Vind ik leuk
    Smuuw +652
    zaterdag 21 juli 2018 om 20:42
    Waar kan u ploeg over stoefen agge toch geire uithangt?
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 23:12
    En vergeet de 34 landstitels niet 😉
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 15:31
    Tja weer pure frustratie,typisch als je alleen al qua nationale ploeg,níks hebt om over te stoefen wat de boeren betreft.4-5 ex-RSCA spelers en eentje vd boeren.pijnlijk.;-)
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 21:07
    Deze Rode duivels zijn inderdaad bij ons geboren en blijven altijd in mijn hart
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 21:51
    Laat ons idd eerlijk zijn: van de huidige generatie duivels zijn vooral RSCA en Genk (met Debruyne en Courtois) hofleveranciers.
    Alle andere duivels hebben het vooral in het buitenland gemaakt zonder in onze pintjescompetitie te zijn gekweekt.
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 00:31
    Ik denk wel dat het snel vergeten is maar een groot deel heeft de beginselen van het voetbal bij Germinal Beerschot gehad en vervolmaakt in Nederland (Vertongen , Vermaelen , Dembele , Alderweireld
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 23:06
    Made in anderlecht😂😂😂 weg geplukt op een ander omdat anderlecht geld heeft ja
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 23:11
    😂😂😂 ze komen uit de eigen jeugdreeksen dus zwans niet van wegplukken en geld he 😂😂😂
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 15:36
    Komen allemaal uit eigen jeugd,níks gekocht.als je maar zoveel kent van voetbal...beter waterpolo volgen;-)
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Lukaku uit zijn liefde voor RSCA na knap spandoek van de Anderlecht-supporters