'Publiekslieveling van Anderlecht legt medische keuring af bij nieuwe ploeg'

    'Publiekslieveling van Anderlecht legt medische keuring af bij nieuwe ploeg'

    Gepubliceerd: zaterdag 21 juli 2018 om 07:33za 21-07-2018 om 07:33

    De kans is groot dat Andy Najar de komende dagen RSC Anderlecht gaat verlaten. Het Turkse Besiktas aast op de Hondurees. Volgens Turkse bronnen is de transfer al dichterbij dan de meeste fans van Anderlecht zouden willen.

    Onder meer Besiktas Istihbarat schrijft dat Najar zijn medische testen al bij Besiktas heeft afgelegd. Nu is het wachten volgens die bron op de resultaten. Indien die goed zijn, staat nog weinig een overgang van Najar nog in de weg.

    Gokken op Saelemaekers
    Anderlecht oefende vrijdag tegen Westerlo. Najar kwam niet in actie. Anderlecht zou willen meewerken aan de transfer, omdat Najar te blessuregevoelig is voor het loon dat hij ontvangt. In Brussel hopen ze ook dat Alexis Saelemaekers aankomend seizoen volledig gaat doorbreken.

    Bij Anderlecht heeft de 25-jarige Najar nog een contract tot medio 2020. Zijn transferwaarde wordt op circa vijf – zes miljoen euro geschat.

    Lees ook: SAMENVATTING: Anderlecht gelijk tegen Westerlo, inclusief blunder van Boeckx

    Poll

    Moet Anderlecht Najar voor vijf miljoen euro laten gaan?

    (896 stemmen)

    Plaats een reactie

    MrComment +2010
    zaterdag 21 juli 2018 om 07:44
    Een zeer goede voetballer maar jammergenoeg te blessuregevoelig.
    Vind ik leuk
    Njits Seum +115
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:03
    De enige kwaliteit speler.... die verkopen ze... dees seizoen eindigen we onder Oostende.... wedden?
    Vind ik leuk
    Garland +5359
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:10
    Hoe kan dat? We eindigen gelijk. Heel Oostende zit toch al in Brussel.
    Vind ik leuk
    Diego A M +3884
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:34
    Ik geef u 100% gelijk. Tot nu enkel maar middelmatige spelers gekocht. Vorig seizoen klaagde Vhb dat hij niks dan jeugdspelers op de bank had, nu trekken ze de kaart van de jeugd. Ik vind dit niet slecht maar de spelers die ze kopen moet dan wel kwaliteit zijn. Najar is nog 1 van de weinige spelers die iets extra hebben. Ik vrees dat dit seizoen nog triestiger gaat worden dan het vorige. En dan durft coucke zeggen dat hij wil aansluiten bij de Europese subtop.
    Vind ik leuk
    freeman +12060
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:37
    Anderlecht is Oostende , toch ? :-)
    Vind ik leuk
    Geofpurple +4929
    zaterdag 21 juli 2018 om 10:04
    Ja ik verwed er heel mijn bankrekening op dat rsca boven oostende zal staan op het eind. Goed?
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 21 juli 2018 om 11:22]
    Vind ik leuk
    FcRazor +1342
    zaterdag 21 juli 2018 om 11:16
    Kwaliteit....voor 5 a 10 wedstrijden... meer moet ik ni meer zeggen.
    Vind ik leuk
    Goegebuer +1282
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:14
    Zeer goede speler....als hij niets geblesseerd was. Wat hy meer wel dan niet was
    Vind ik leuk
    Bonanza +733
    zaterdag 21 juli 2018 om 08:17
    Houden die handel. Is onze beste speler
    Vind ik leuk
    Intel +1324
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:00
    Die is toch veel te blessure gevoelig voor rsca, hoe goed hij ook is wat hebt ge aan een speler die de laatste 2 jaar meer geblesseerd was dan Hij gespeeld heeft en 5 a 6 miljoen voor hem is toch niet slecht ...
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 21 juli 2018 om 09:01]
    Vind ik leuk
    Zetterberg +10839
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:06
    Idd te blessuregevoelig maar veruit een van de betere spelers die Anderlecht heeft lopen!
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:32
    Zonde! Dat ze voor Saelemaekers kiezen moedig ik aan, maar had eerder een oplossing gezocht voor Appiah dan. Langs de andere kant is 5milj (+loonlast die wegvalt) wel een mooi bedrag voor een blessuregevoelige speler.
    Vind ik leuk
    freeman +12060
    zaterdag 21 juli 2018 om 09:39
    Een nog meer zakelijke oplossing hadden we dan van Coucke zeker niet verwacht !
    Vind ik leuk
    Rsca-fan99 +1137
    zaterdag 21 juli 2018 om 10:07
    Geweldige speler maar als ik het goed onthouden heb dan heeft hij de laatste twee seizoenen 24 wedstrijden gespeeld.. dat is nog niet een kwart van de wedstrijden..
    is dit pech of een structureel probleem bij Najar? In het geval van Najar vrees ik dat het probleem zich bevindt aan het frêle lichaam ..
    verkopen of niet?? Als hij nu fit is of bijna fit is dan zou ik het risico nemen om hem nog een seizoen of een half seizoen te houden. Hopelijk speelt hij een sterke periode en dan levert hij nog veel meer op. Rechterflank saelemakers - Najar 💪
    Vind ik leuk
    Roach +2049
    zaterdag 21 juli 2018 om 12:06
    En het laatste Anderlecht-dna moet ook de deur uit... Ze kunnen misschien nog eens gaan zien bij Oostende of ze daar nog een rechtsback op overschot hebben... Constant zaliger heeft zich al zo vaak gedraaid in zijn kist dat de bodem eruit geschuurd is...
    Vind ik leuk
    Rudi653 +363
    zaterdag 21 juli 2018 om 13:33
    Is meer dan logische zet. Is een prachtige speler. Maar ik vermoed als we zijn medisch dossier zouden kennen mss anders zouden praten. Iedereen wilde jeugd nu gaan we er ook achter moeten staan.
    Vind ik leuk
    zaterdag 21 juli 2018 om 14:29
    Vijf miljoen lijkt een faire prijs gezien zijn blessuregevoeligheid. Maar als hij geen blessures meer heeft en ze gaan hem doorverkopen krijgen ze er veel meer van. Toch ook een doorverkooppercentage bedingen.
    Vind ik leuk
    JVR +160
    zaterdag 21 juli 2018 om 17:17
    Met pijn in mijn hart moet ik ja antwoorden op die vraag... Najar is één van de betere voetballers bij Anderlecht maar met al die blessures komt het volgens mij nooit meer goed met hem...
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws