'Anderlecht wil opnieuw kracht bij Oostende weghalen'

    'Anderlecht wil opnieuw kracht bij Oostende weghalen'

    vrijdag 20 juli 2018 om 08:02

    Sinds Marc Coucke KV Oostende achter zich liet en naar RSC Anderlecht trok, volgden nog heel wat mensen in zijn spoor. Mogelijk komt er daar nog eentje bij, Johan Plancke. Dat weet Het Laatste Nieuws vrijdag te melden.

    Momenteel is Plancke aan de kust teammanager en rechterhand van technisch directeur Hugo Broos. Hij werkt nog maar enkele weken voor KVO. Hij volgde zijn goede vriend Luc Devroe op, die eerder al KV Oostende inruilde voor RSC Anderlecht. De bedoeling is dat Plancke bij Anderlecht Devroe gaat helpen. Officieel is er nog geen contact geweest dus Placke en Anderlecht. 

    Deze week nam Anderlecht nog Rudy Fort over van KV Oostende. In Brussel gaat Fort fungeren als videoanalist. Eerder plukte paars-wit ook Chris Goossens, Knowledge  Musona, Antonio Milic en Aristote Nkaka (vanaf volgend seizoen) weg bij KV Oostende.

    Plaats een reactie

    Goegebuer +1143
    vrijdag 20 juli 2018 om 08:16
    Wordt wel beetje ridicuul hoor...
    Vind ik leuk
    Jasper55 +228
    vrijdag 20 juli 2018 om 10:16
    Das waar, wou het de voordeel van de twijfel geven maar teveel is teveel
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 08:19
    plukt oostende leeg ......triestige tijden komen nu
    Vind ik leuk
    larédo +1460
    vrijdag 20 juli 2018 om 08:22
    KV Anderlecht
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +14137
    vrijdag 20 juli 2018 om 08:25
    Dat maakt dat er niemand binnen Anderlecht zelf is die die rol kan opnemen..
    Vind ik leuk
    Garland +5346
    vrijdag 20 juli 2018 om 08:27
    Dit begint toch bijzonder te worden.
    Vind ik leuk
    FcRazor +1154
    vrijdag 20 juli 2018 om 08:28
    Als die allemaal zo goed zijn, zou oostende dan niet beter geweest zijn afgelopen jaren? Volgens mij stijgt het niveau van anderlecht niet... Hopelijk ben ik fout
    Vind ik leuk
    freeman +11014
    vrijdag 20 juli 2018 om 08:38
    Straks haalt hij nog het kantinepersoneel !
    Vind ik leuk
    Geertvdd +2576
    vrijdag 20 juli 2018 om 09:26
    De afwasser van Oostende is al voorzitter, dat zou moeten volstaan...
    Vind ik leuk
    freeman +11014
    vrijdag 20 juli 2018 om 10:02
    En de ceremoniemeester !
    Vind ik leuk
    Hierulf +923
    vrijdag 20 juli 2018 om 08:56
    Show must go on... ^^
    Vind ik leuk
    freeman +11014
    vrijdag 20 juli 2018 om 09:14
    De polonaise..... bedoel je ?
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 09:22
    Jempi vandenbussche gaat nr RSCA!!!! De beste toegangsticketverkoper... en wellicht Josiane Vereecke ook want die kuist kweenie hoe goed de toiletten van KVO!
    Vind ik leuk
    JOY +113
    vrijdag 20 juli 2018 om 09:41
    ge zou op den duur beginnen denken dat Coucke schrik krijgt van Oostende, hij probeert hen op allerlei manieren te ontkrachten . Had hij niet beter in Oostende gebleven en de plafonds daar een beetje hoger gemaakt . Hij haalde indertijd alles van Kortrijk naar Oostende, nu is het alles van Oostende naar Anderlecht, wat is zijn volgende stap ? Want van Coucke hebben we onthouden......als er een grote trein passeert ....dan springt hij erop.
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +14468
    vrijdag 20 juli 2018 om 10:06
    Komaan zeg, vindt Coucke dat er nu zelf niet over? Echt lachwekkend dit.
    Vind ik leuk
    ROBSON +2596
    vrijdag 20 juli 2018 om 10:43
    En zo blijft oostende zijn ploegske....
    Vind ik leuk
    droomdoos +133
    vrijdag 20 juli 2018 om 11:46
    Als ik het goed begrijp moet deze persoon een assistent van Luc Devroe worden ? Dan bedenk ik zo eentje was er toch al bij Rsca met Vanholsbeek ? ( ik ga me hier niet uitspreken pro of contra ), feit is daar eerst proces/ontslagpremie betalen en dan iemand anders halen voor een functie die de andere ook aankon, dat valt bij mij zeker niet onder besparingen, maar eerder in de categorie economische blunders !
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 12:20
    Alsof Plancke evenveel zal verdienen als HVH .....
    Vind ik leuk
    droomdoos +133
    vrijdag 20 juli 2018 om 12:26
    Waarschijnlijk niet, maar die ontslagvergoeding waar je niks voor terugkrijgt vergeet je wel mee te tellen + loon van eeen nieuweling, dat is dus economisch puur verlies en zeker geen besparing, (en dat staat los van ieders persoonlijk gedacht van HVH)
    Vind ik leuk
    Boerken +6841
    vrijdag 20 juli 2018 om 13:53
    Planke is te plat voir Anderlecht
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 12:26
    Coucke heeft niet voor niks 15miljn€"kwijtgescholden"he.velen vergeten dat blijkbaar.
    Vind ik leuk
    *** +0
    vrijdag 20 juli 2018 om 15:09
    Inderdaad maar de meesten die hier reageren hebben niets met Anderlecht te maken en proberen alles in het belachelijke te trekken. Echte sukkels zijn het. Ze zullen niet blijven lachen
    Vind ik leuk
    Boerken +6841
    vrijdag 20 juli 2018 om 13:54
    Ik denk dat Coucke Oostende nu al mist !
    Vind ik leuk
    JVR +148
    vrijdag 20 juli 2018 om 13:58
    Oostende moet blijkbaar achter de schermen een echte topclub (geweest) zijn...
    Vind ik leuk
    Goaltje +1034
    vrijdag 20 juli 2018 om 14:28
    Mocht Lucy Loes nog geleefd hebben, hij had haar café ook getransfereerd.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Anderlecht wil opnieuw kracht bij Oostende weghalen'