Le10 Sport: 'Real Madrid en Chelsea bereiken akkoord over Hazard'

    Le10 Sport: 'Real Madrid en Chelsea bereiken akkoord over Hazard'

    Groot nieuws uit Frankrijk: Chelsea heeft met Real Madrid een akkoord bereikt over de megatransfer van Eden Hazard. Dat meldt Le10 Sport exclusief.

    Het Franse medium claimt te weten dat beide clubs een akkoord hebben bereikt over een bedrag van 190 miljoen euro. Real besloot eerder deze week om extra gas te geven voor Hazard, die in Madrid Cristiano Ronaldo op moet volgen. Le10 Sport weet dus dat Real en Chelsea er nagenoeg uit zijn wat het transferbedrag betreft. 

    Nadat Hazard's vader met Real over de persoonlijke voorwaarden aan het onderhandelen was, meldde Real zich in Londen om over een transfer te praten. Dat lijkt nu dus gelukt te zijn. Of echt alles al in kannen en kruiken is, is niet duidelijk. Het is volgens het Franse medium dus in ieder geval wel zo dat er niet meer onderhandeld hoeft te worden over het door Real te betalen bedrag.

    Le10 Sport vraagt zich wel af of de 190 miljoen alleen voor Hazard is, of dat Real Thibaut Courtois erbij krijgt. De Koninklijke hoopt in Londen een dubbelslag te slaan en ziet in de Chelsea-keeper een opvolger voor Keylor Navas.

    Poll

    Bij welke club past Hazard het best?

    (1752 stemmen)

    Plaats een reactie

    Toca +36525
    vrijdag 20 juli 2018 om 08:02
    Zou fantastisch zijn voor Eden en hopelijk ook Thibaut.
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 08:20
    Zullen we streepjes zetten voor alle artikelen die we de komende weken zullen lezen over Real en Hazard?
    Vind ik leuk
    Riddlin +2379
    vrijdag 20 juli 2018 om 08:30
    Begin er al maar 200000 te zetten anders ga je niet meer kunnen volgen
    Vind ik leuk
    Fredje17 +331
    vrijdag 20 juli 2018 om 08:30
    Hopelijk 190milj. voor de 2. Dan heb je, als Real zijnde, echt een koopje gedaan. (met de transfermarkt van vandaag.) Hopelijk wordt het nieuws snel bevestigd door Chelsea of Real. Ben het een beetje beu om al die transfer verhalen te lezen over Real en Hazard. Breng is officieel nieuws naar buiten aub.
    Vind ik leuk
    Bart Thijs +3485
    vrijdag 20 juli 2018 om 08:33
    Zou idd fantastisch zijn...hopelijk wordt hij niet vergeleken met Ronaldo, als hij hem moet opvolgen! Want ik zie niet in hoe Hazard 50 goals gaat maken. Dat is noet slecht bedoeld want in mijn ogen is Hazard veel meer een teamplayer. Dus hopelijk laten ze hem zijn ding doen en geven ze hem een topspits die van Hazard zijn klasse kan profiteren!
    Ik vond Barca voor zijn spel beter maarja, als Real 190milj betaalt is het ook goed :-)
    Vind ik leuk
    ROBSON +2917
    vrijdag 20 juli 2018 om 11:03
    Hazard meer teamplayer? Loopt medunkt nog veel teveel zelf met de bal idpv te passen.
    Vind ik leuk
    Bart Thijs +3485
    vrijdag 20 juli 2018 om 12:32
    In vergelijking met Ronaldo? Echt niet...
    Vind ik leuk
    Geertvdd +3059
    vrijdag 20 juli 2018 om 09:39
    Mijn bronnen vermelden een bedrag van 190miljoen en 361 euro, btw niet inbegrepen. Real had overigens ook een bod van 7.857€ voor de glazenwasser van Oostende gedaan, maar die had net bij Anderlecht getekend. Wordt zeker nog vervolgd.
    Vind ik leuk
    JoeCanoe +613
    vrijdag 20 juli 2018 om 23:22
    Zolang die glazenwasser nog niet in actie is gekomen is een nieuwe transfer nog mogelijk.
    Ik heb echter vernomen dat Coucke toch de kosten naar beneden zou willen halen. Een welgeïnformeerde bron heeft me reeds gemeld dat er een intern akkoord zou zijn dat de vrouwenploeg van Anderlecht tussen de trainingen door dit onderhoud op zich zou nemen.
    Vind ik leuk
    Geertvdd +3059
    maandag 23 juli 2018 om 00:46
    Verdomme, die scouts van de Bosuil zijn écht sterk! 😎
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +14965
    vrijdag 20 juli 2018 om 10:11
    Heerlijke transfers!
    Vind ik leuk
    Rdken +393
    vrijdag 20 juli 2018 om 10:14
    Altijd die geruchten. Breng eens iets naar buiten als het officieel is e!
    Vind ik leuk
    vrijdag 20 juli 2018 om 19:24
    waarom ? geruchten zijn nu eenmaal een belangrijk onderdeel in het voetbal. Als je enkel officiële berichten wil lezen, zit je niet op de juiste website.
    Vind ik leuk
    Rdken +393
    vrijdag 20 juli 2018 om 19:35
    Ja maar dat hoeven geen 100 artikelen te zijn e....
    Vind ik leuk