Anderlecht kampt met probleem-Teodorczyk: 'Hij aanvaardt dat moeilijk'

    Anderlecht kampt met probleem-Teodorczyk: 'Hij aanvaardt dat moeilijk'

    woensdag 18 juli 2018 om 11:00

    Lukasz Teodorczyk is terug uit vakantie. Hij mocht wat langer wegblijven na het WK-avontuur met Polen. Eigenlijk wil RSCA hem deze zomer van de hand doen, maar Teodorczyk zelf wil dat niet.

    Dat staat tenminste te lezen in Het Nieuwsblad. De Poolse aanvaller zou weinig voelen voor een vertrek. 'Teodorczyk blijft ervan overtuigd dat hij kan concurreren met Santini en Dimata voor een basisplaats en aanvaardt maar moeilijk dat hij eigenlijk weg moet', zo staat er te lezen.

    Het is niet zo heel verwonderlijk dat Teodorczyk zich verzet tegen een transfer, want hij is één van de grootverdieners bij Anderlecht. Na een teleurstellend seizoen zullen er weinig teams bereid zijn om hem een vergelijkbaar loon aan te bieden. Enkele weken geleden vertelde ook zijn makelaar Marcin Kubacki al dat een transfer niet per se hoeft, aangezien hij een contract tot 2020 heeft.

    Plaats een reactie

    Wankstar123 +1254
    woensdag 18 juli 2018 om 11:05
    Gelijk heeft hij! In z’n eerste seizoen topschutter en niemand zei iets, vorig seizoen ging het iets minder en opeens is hij een slechte spits. Beetje vreemd vind ik...
    Vind ik leuk
    TageMeister +4626
    woensdag 18 juli 2018 om 11:28
    vanaf januari kwam der (terechte) kritiek ! en deze is enkel maar luider geworden
    Vind ik leuk
    Wankstar123 +1254
    woensdag 18 juli 2018 om 11:49
    Omdat hij minder scoorde? Op het einde van het seizoen was hij nog steeds topscoorder..
    Vind ik leuk
    TageMeister +4626
    woensdag 18 juli 2018 om 11:56
    of omdat je zag dat hij op een wolk leefde !
    als spits komt hij
    Techniek
    Snelheid
    kopbalsterkte
    doorzettingsvermogen
    .....

    Te kort
    Vind ik leuk
    Wankstar123 +1254
    woensdag 18 juli 2018 om 12:09
    Ik denk dat het niet aan zn inzet lag hoor hij wou wel, het is niet dat de rest van het team veel beter speelde dan hem vind ik dan.
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 16:55
    Vin ik ook
    Vind ik leuk
    Mark90 +12
    woensdag 18 juli 2018 om 12:17
    Ik weet ni waar je da uit haalt maar als je zijn laatste wedstrijden bekijkt zie je dat hij zeker geen doorzettingsvermogen mist, ook kopbalsterkte mist hij niet
    Vind ik leuk
    TageMeister +4626
    woensdag 18 juli 2018 om 15:04
    alst even tegen steekt in een match doet hij of domme dingen of je ziet hem niet meer....
    en we hebben de afgelopen jaren op Anderlecht wel betere koppers gehad in de spits .
    Vind ik leuk
    Mark90 +12
    donderdag 19 juli 2018 om 19:27
    Daar geef ik je wel volkomen gelijk in
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 13:37
    juist wat tagemeister schrijft
    [Reactie gewijzigd op woensdag 18 juli 2018 om 13:38]
    Vind ik leuk
    Ruben1616 +21
    woensdag 18 juli 2018 om 14:46
    In het eerste seizoen na de winterstop heeft hij ook niks gedaan en kreeg hij ook kritiek hoor
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 15:51
    Je hebt toch zelf ook gezien wat iedereen gezien heeft ? Zes maanden heel goed en daarna anderhalf jaar zeer slecht. Je kunt toch niet blijven in het verleden leven ?
    Vind ik leuk
    Wankstar123 +1254
    woensdag 18 juli 2018 om 17:04
    Nee maar dat killerinstinct is heus niet verdwenen hoor dat kan ik niet geloven.
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +14429
    woensdag 18 juli 2018 om 11:17
    Ze hadden hem vorig jaar al moeten verkopen, toen hij nog enkele miljoenen opleverde.
    Vind ik leuk
    Mckenzie +3670
    woensdag 18 juli 2018 om 11:20
    Van mij mag hij blijven. Een goede Theo is een waardevolle spits. Met Santini, Dimata, Dauda en Theo lijken we nu toch redelijk gewapend. Maar ik moet zijn loon natuurlijk niet betalen.
    Vind ik leuk
    Goegebuer +1140
    woensdag 18 juli 2018 om 11:24
    Er rest enkel de vraag of Theo nog opnieuw goed wordt, of enkel een uitzonderlijk jaar heeft gekend en nooit meer zo’n succes zal kennen...
    Vind ik leuk
    JanB +5821
    woensdag 18 juli 2018 om 11:28
    De makelaar van Teodorczyk heeft dit zeer slim gezien
    Noch in Warshau, Poznan of Kiev heeft hij écht potten gebroken
    Enkel dit éne jaar bij Anderlecht, wat hem meteen een genereuze contractaanpassing opleverde
    Hij zou goed gek moeten zijn om ervan af te stappen indien er geen beter voorstel komt vanuit het buitenland
    ik vrees dat Coucke & C° met een zeer dure vogel opgeschept zullen zitten die alle trucken van nukkigheid tot in de kleinste details kent
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 11:59
    Het is zeker geen slechte spits voor Anderlecht. Maar hij is een spits die afhankelijk is van een goede aanvoer. Het is geen spits die even van de middenlijn op doel afstormt zoals er sommige wel kunnen of geen spits die eens driehoekjes gaat opzetten of een man dribbelt om te scoren. Aan Teo heb je in aanvallend opzicht niets buiten de 16 meter. Als je daar als trainer met kan leven, dan is het goed. Maar je moet hem wel bedienen in het strafschopgebied en daar knelde het schoentje verleden seizoen. En uiteraard zal het er ook geen goed aan gedaan hebben dat hij een periode weinig scoorde, dat zal zijn vertrouwen geen goed gedaan hebben. Een spits heeft vertrouwen nodig.
    Vind ik leuk
    Zetterberg +9275
    woensdag 18 juli 2018 om 12:52
    juiste analyse, niets aan toe te voegen...de vraag is of de trainer daarmee kan leven en of het compatibel is met technisch verfijnd voetbal dat Anderlecht toch normaal graag zou brengen
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 15:53
    Je bent eigenlijk nog heel lief voor hem. Dat eerste jaar was eigenlijk maar een half jaar !
    Vind ik leuk
    SD +8669
    woensdag 18 juli 2018 om 12:05
    Weggaan ??? waarom zou hij met het royale contract die hij heeft. Hij zou gelijk waar ook moeten inleveren; blijven bij RSCA dan maar.
    Vind ik leuk
    Vlad +1946
    woensdag 18 juli 2018 om 13:17
    Kon op WK ook niets laten zien, heb hem 10 minuten zien spelen waarin hij alweer een domme opzichtige gele kaart pakte, denk dat hij idd ook wel weet dat hij geen aanspraak kan maken op een goede transfer, en als je weet wat die hier verdiend...
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 13:28
    met marc coucke in de tribune, elke week, komt dat wel goed
    Vind ik leuk
    droomdoos +133
    woensdag 18 juli 2018 om 19:56
    Dat is zijn volste recht, hij heeft een contract, en eerlijk ik zie niet in wat Teo minder zou kunnen dan Santini of Dimatta, ik hoop dat hij kan/ mag blijven, het oogt niet altijd even mooi, maar de inzet was er meestal wel, en 2e helft seizoen kwamen de doelpunten ook terug.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Anderlecht kampt met probleem-Teodorczyk: 'Hij aanvaardt dat moeilijk'