'Januzaj kan WK-goal bekronen met transfer naar Premier League'

    'Januzaj kan WK-goal bekronen met transfer naar Premier League'

    woensdag 18 juli 2018 om 07:37

    Adnan Januzaj lijkt na enkele jaren in het slop weer helemaal terug. Na een mooie periode bij Real Sociedad kon hij ook op het WK schitteren met een heerlijk doelpunt tegen Engeland. Werpt dat zijn vruchten af?

    Het Nieuwsblad weet namelijk dat Everton heel graag wil samenwerken met de 23-jarige flankaanvaller. Die heeft bij Sociedad wel nog een contract tot de zomer van 2022, maar Januzaj maakte er nooit een geheim van dat de Premier League zijn droomcompetitie is.

    Bovendien kent hij de streek rond Manchester en Liverpool goed na al zijn jaren bij Manchester United. Van een aanpassingsperiode kan dus moeilijk sprake zijn. Volgens Het Nieuwsblad vindt Januzaj Everton een goede bestemming, 'zowel sportief als sociaal'.

    Afgelopen seizoen stond Januzaj achttien keer in de basis bij Sociedad, dat uiteindelijk strandde op een twaalfde plaats in La Liga.

    Poll

    Moet Januzaj naar Everton gaan?

    (319 stemmen)

    Plaats een reactie

    FcRazor +1012
    woensdag 18 juli 2018 om 07:48
    Niet doen. Blijf nu maar lekker bij een team waar je speelt
    Vind ik leuk
    BS90 +4253
    woensdag 18 juli 2018 om 07:48
    Hij weet al hoe hij moet scoren voor een Engels team!
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 08:29
    Volgens mij weet hij vooral hoe hij moet scoren tégen een Engels team.
    Vind ik leuk
    TageMeister +3423
    woensdag 18 juli 2018 om 08:17
    Bevestig eerst nog een seizoen.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 18 juli 2018 om 08:17]
    Vind ik leuk
    12a34b +559
    woensdag 18 juli 2018 om 08:33
    Blijf toch nog maar een jaartje bij Sociedad zou ik zeggen. Als hij dan kan bevestigen, dan pas is hij echt klaar voor een stapje hogerop.
    Vind ik leuk
    DDT +2879
    woensdag 18 juli 2018 om 13:58
    Alsof Everton een stapje hogerop is.
    Vind ik leuk
    12a34b +559
    woensdag 18 juli 2018 om 16:13
    Daar heb je een punt.
    Vind ik leuk
    donderdag 19 juli 2018 om 04:49
    5 jaar geleden: JA, zeker.
    Nu: denk dat het eerder een stap terug is.
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +12710
    woensdag 18 juli 2018 om 10:08
    Spanje ligt hem beter, dat hij daar maar blijft.
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 15:19
    eindelijk een vervanger voor carasco
    hopelijk maakt hij het nu.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 18 juli 2018 om 15:20]
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Januzaj kan WK-goal bekronen met transfer naar Premier League'