‘Italiaanse club heeft grof geld over voor Berge van KRC Genk’

    ‘Italiaanse club heeft grof geld over voor Berge van KRC Genk’

    dinsdag 17 juli 2018 om 22:57

    Sander Berge blijft zeer gewild op de transfermarkt. De Noorse middenvelder kan rekenen op interesse van tal van clubs en het ziet er naar uit dat binnenkort ook Fiorentina met een flink bod op de proppen zal komen.

    Volgens journalist Gianluca Di Marzio van Sky Sports Italia zou Fiorentina de Limburgse club al gecontacteerd hebben. Het zou om een bod van maar liefst twaalf miljoen euro gaan plus bonussen. Ook het Spaanse Sevilla werd eerder al genoemd voor Berge.

    De Noorse middenvelder wordt gezien als een groot talent en in de Luminus Arena willen ze Berge dan ook graag behouden. De 20-jarige Noor heeft overigens een prijskaartje van een slordige zeventien(!) miljoen euro op het hoofd geplakt gekregen. Of geïnteresseerde clubs daadwerkelijk bereid zijn zo ver te gaan is echter nog maar de vraag.

    Poll

    Is Berge 17 miljoen euro waard?

    (566 stemmen)

    Plaats een reactie

    Bart Thijs +3295
    dinsdag 17 juli 2018 om 23:13
    Laat hem nog 1 jaar in Genk spelen ( hopelijk Europees) en hij is meer waard dan 17milj. Als Dendoncker 25milj waard moet zijn is hij er zeker 35 waard!
    Vind ik leuk
    Wolf1986 +1597
    woensdag 18 juli 2018 om 06:40
    12 mil voor 50% en geen afkoopclausule zoals met Savic
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 23:20
    weer verkopen voor een appel en een ei ??????? is volgend jaar 4X zoveel waard , been stijf houden Krc.Genk !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Vind ik leuk
    Ruben1616 +21
    woensdag 18 juli 2018 om 00:52
    Dendoncker is geen 25 milj waard maar Berge ook geen 17
    Vind ik leuk
    Bart Thijs +3295
    woensdag 18 juli 2018 om 07:32
    Dan heb jij hem nog niet zien voetballen..elke keer dat hij op het veld komt vind ik hem super. Rust, vista, balcontrole...akkoord,hij maakt zijn foutje maar sat is de reden waarom hij bij Genk moet blijven. Als hij dat eruit haalt is hij een wereldtopper in wording
    Vind ik leuk
    woensdag 18 juli 2018 om 00:56
    Zeker. Als die zijn handtekening zet onder een contract in Italië dan ga je al rond de 30 miljoen moeten betalen om hem te kopen, daags nadien.
    Vind ik leuk
    Verne +424
    woensdag 18 juli 2018 om 07:45
    Binnen een jaar is hij zelfs het dubbele waard.
    Vind ik leuk
    Wankstar123 +1266
    woensdag 18 juli 2018 om 08:07
    Omdat Dendoncker 1 slecht seizoen erop heeft zitten is hij opeens niets meer waard.. hoe kan je 17 mil vragen voor een speler die heel het seizoen geblesseerd was? Het beste zou zijn nog een seizoentje bij Genk en dan zien of hij het wel waard is..
    Vind ik leuk
    Mario_ +1660
    woensdag 18 juli 2018 om 08:50
    Prachtige voetballer, spijtig van zijn belssureleed. Zou hem graag nog even in de JPL zien.
    Beter dan Ndidi, en na een super seizoen Genk zonder blessures.... veel meer waard
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    ‘Italiaanse club heeft grof geld over voor Berge van KRC Genk’