'De kat van Carcela heeft het druk, beestje voor de tweede dag op rij in Luik'

    'De kat van Carcela heeft het druk, beestje voor de tweede dag op rij in Luik'

    dinsdag 17 juli 2018 om 18:10

    Mehdi Carcela is maandag niet komen opdagen voor zijn eerste oefensessie van het seizoen bij Standard. De Marokkaanse spelmaker zou azen op een verbeterd contract. Het is twijfelachtig of hij dat krijgt, maar hij mag zich sowieso aan een stevige boete verwachten.

    Dat meldt Het Belang van Limburg. Standard deed namelijk net hetzelfde bij Junior Edmilson, die een week langer vakantie nam dan toegelaten. Bij de Rouches betreuren ze de situatie uiteraard. Aanstaande zondag staat voor Standard namelijk de Supercup tegen Club Brugge op het programma.

    Carcela was vorig seizoen één van de grote sterkhouders bij Standard, maar hij zou aan het azen zijn op een sterk verbeterd contract. Dat is best opvallend, want de Marokkaanse international zette pas deze zomer zijn handtekening onder een overeenkomst bij de Luikenaars.

    Update 18.10: Maandag stuurde Carcela zijn kat naar de training van Standard. Dinsdag deed de speler dat volgens L'Avenir nog eens. Zelf was Carcela voor de tweede dag op rij niet te zien op de oefenvelden van Standard. De voorbereiding op Super Cup tegen Club Brugge verloopt daardoor bij Standard niet geweldig.

    Plaats een reactie

    Goaltje +761
    dinsdag 17 juli 2018 om 17:10
    Vroeger in het leger was dit desertie. Carcela zou een slechte soldaat geweest zijn :). Generaal MPH : do what you gotta do.
    Vind ik leuk
    firedwarf +2812
    dinsdag 17 juli 2018 om 17:55
    Carcela zou nu ne dode soldaat zijn dan...
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 17:19
    Zal bij Michel niet passen
    Vind ik leuk
    SD +7183
    dinsdag 17 juli 2018 om 18:00
    Kerk en Leven zal nog iets over dit voorval schrijven, grrag een verslag VP ....
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +9853
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:17
    Wat een zootje ongeregeld daar ik Luik SD, je zou daar beter eens met een kritische bril naar kijken.
    Vind ik leuk
    Vlad +1007
    dinsdag 17 juli 2018 om 18:25
    Heb geruchten gehoord dat een Engelse topclub een bod op de kat zou overwegen.
    Vind ik leuk
    Roach +955
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:39
    Ook voor zijn hond zou ondertussen een bod zijn binnengelopen uit China, maar volgens de eigenaar van het betreffende restaurant is er nog niets concreet.
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +12777
    dinsdag 17 juli 2018 om 18:49
    Wat een leeghoofd is dat toch..
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 18:54
    40 Mio voor m vragen (zodat niemand m koopt), per dag dat m niet daar is 250.000 Euro boete en daarna met de U17 laten meedoen, dan gaat dit divagedrag heel snel over!
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 17 juli 2018 om 20:23]
    Vind ik leuk
    gothog +437
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:04
    @VP zalige titel
    Vind ik leuk
    Vlad +1007
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:53
    🧑🏽🧑🏼🧑🏾🧑🏼🧑🧑🏾🧑🏿🧑🏻🧑🏼🐱🧑🏿 Ploegopstelling Standard voor supercup
    Vind ik leuk
    SD +7183
    dinsdag 17 juli 2018 om 21:49
    De FIFA/UEFA moeten een sterke signaal geven om de clubs te ondersteunen. Dergelijke spelers moete gewoon als straf een spelverbod krijgen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'De kat van Carcela heeft het druk, beestje voor de tweede dag op rij in Luik'