'Afwezige Carcela wil coach Preud'homme op de knieën krijgen'

    'Afwezige Carcela wil coach Preud'homme op de knieën krijgen'

    Gepubliceerd: dinsdag 17 juli 2018 om 10:00di 17-07-2018 om 10:00

    Mehdi Carcela is niet komen opdagen voor de training van Standard. Volgens Het Laatste Nieuws heeft hij een duidelijke reden: geld.

    Carcela was vorig seizoen één van de grote bezielers achter de remonte van Standard, maar nu steekt zijn reputatie van enfant terrible de kop op. Hij zou aan het azen zijn op een sterk verbeterd contract. Dat is bijzonder, want Carcela zette deze zomer nog zijn handtekening onder een overeenkomst met de Luikenaars.

    De Marokkaanse international hoopt door zijn afwezigheid de druk op Standard te verhogen, maar de vraag is of die tactiek zal werken bij Michel Preud'homme. Die is naast trainer ook technisch directeur en moet dus de eindbeslissing nemen over de situatie van Carcela. Amper vijf dagen voor de Supercup tegen Club Brugge kan hij deze problemen missen als kiespijn. 

    Plaats een reactie

    BS90 +4582
    dinsdag 17 juli 2018 om 09:59
    Allez, de jongen heeft weer een paar maanden goed gespeeld. Zielig ventje.
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +15800
    dinsdag 17 juli 2018 om 10:00
    Alleen daarom al zal hij het nooit ver schoppen.
    Vind ik leuk
    TageMeister +5294
    dinsdag 17 juli 2018 om 10:03
    Het is onrustig in Luik...

    Vind ik leuk
    freeman +11893
    dinsdag 17 juli 2018 om 10:27
    Is dan ook voor niets " De Vurige Stede " ! :-)
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 10:46
    Een doorrotte appel maar een fantastische voetballer , het is aan Preudhomme om de keuze te maken (maar een rotte appel is slecht voor de hele mand )
    Vind ik leuk
    Daydreamer +5074
    dinsdag 17 juli 2018 om 11:06
    Hij laat nog maar eens zien waarom hij in het buitenland niet slaagt... Zo'n houding wordt daar niet gesmaakt en als je er sportief ook niet onmisbaar bent raak je snel in de vergeetput!
    In België kan hij zich dit permitteren omdat hij op ons niveau sportief wel onmisbaar is voor een club om resultaten te boeken. Standard had zonder Carcela nooit het parcours gemaakt in POI. Jammer dat dit ervoor zorgt dat zulke spelers meer macht krijgen bij een club dan goed voor hen is.
    Beetje idem voor Edmilson: Zomaar even zonder toestemming meer verlof nemen dan toegestaan!? Ik ben benieuwd of één van de "waterdragers" zich dit ook kan permitteren... Zulk gedrag moet toch voor spanningen zorgen in de kleedkamer!? Ik zou dit als speler toch niet nemen van een collega!
    Vind ik leuk
    TageMeister +5294
    dinsdag 17 juli 2018 om 11:37
    is reeds den 2de sterkhouder die MPH dit flikt...
    Vind ik leuk
    Sweatisglory +1020
    dinsdag 17 juli 2018 om 11:11
    Dat moet je vooral met MPH proberen.
    Vind ik leuk
    kasper90 +257
    dinsdag 17 juli 2018 om 11:19
    Hij heeft het weer te hoog in zijn bol gekregen, in plaats van nu eindelijk eens "gewoon" zonder franjes, zijn seizoen in te zetten, doet hij dit, net daarom dat hij in het buitenland flopt, topvoetballer op zijn best, maar zijn ingesteldheid is allesbehalve professioneel...
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +15583
    dinsdag 17 juli 2018 om 12:01
    Bij de eerste training verrot schoppen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 12:20
    verkoop die amokmaker, een vergif voor het belgische voetbal, waar moet ie nog spelen, in het buitenland niet meer gewenst en dan het mooie weer maken in Standard
    voor mij ie in de vergeetput
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 12:36
    Grote voetballer, kleine mijnheer...
    Vind ik leuk
    DeSelle +115
    dinsdag 17 juli 2018 om 13:26
    Goeie voeten maar geen goeie mentaliteit. En dit terwijl Standard hem uit de vergeetput in Griekenland haalde en hij dankzij een sterke play-off naar het WK kon. Ach, laat hem gaan en dan kan hij voor de 3de keer mislukken in het buitenland.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws