Waals journalist zeker: 'Transfer Courtois in kannen en kruiken'

Waals journalist zeker: 'Transfer Courtois in kannen en kruiken'

Gepubliceerd: dinsdag 17 juli 2018 om 19:05di 17-07-2018 om 19:05

Thibaut Courtois lijkt zijn transfer naar Real Madrid te gaan versieren. De toonaangevende sportkrant Marca weet dat hij deze week nog voorgesteld kan worden.

Courtois zou overkomen voor een transfersom van 35 miljoen euro, een transferprijs die Marca opvallend laag vindt. Hij heeft dan ook nog maar één jaar contract bij Chelsea. Dat hij op het WK verkozen is tot beste keeper is natuurlijk een extra motivatie voor Real, dat altijd het beste van het beste wil.

De komst van Courtois zou het einde kunnen betekenen voor Keylor Navas, die net drie keer op rij de Champions League heeft gewonnen. De inmiddels 32-jarige doelman heeft nog een contract voor twee jaar bij De Koninklijke, maar de geruchten rond Courtois zijn ook een duidelijk signaal in zijn richting.

Update 19.05: Volgens Sacha Tavolieri van RMC wordt de transfer van Courtois naar Real Madrid binnen enkele uren officieel. De Champions League-winnaar betaalt 35 miljoen euro voor de Belgische nummer één. Voor Courtois ligt er een contract van vier seizoenen klaar in de Spaanse hoofdstad.

Poll

Speelt Courtois volgend seizoen voor Real Madrid?

(2442 stemmen)

Plaats een reactie

TageMeister +7020
dinsdag 17 juli 2018 om 10:01
voor da bedrag twijfel je toch niet
Vind ik leuk
dinsdag 17 juli 2018 om 11:06
ik weet het niet aan die gek kan je niet uit
Vind ik leuk
dinsdag 17 juli 2018 om 11:07
ik weet het niet
Vind ik leuk
FcRazor +1532
dinsdag 17 juli 2018 om 11:30
Volgens mij weet Alfons het helemaal niet meer :)
[Reactie gewijzigd op dinsdag 17 juli 2018 om 11:31]
Vind ik leuk
dinsdag 17 juli 2018 om 12:25
ja, ik ben geen supporter van Thibaut Courtois maar ie is een goede, zeer goede doelman
is niet mijn lievelingsspeler bij de Red Devils
Vind ik leuk
Gheintje +237
dinsdag 17 juli 2018 om 13:34
Idd. Met Boeckx in doel hadden we het WK gewonnen ;-)
Vind ik leuk
Freddyploiks +14041
dinsdag 17 juli 2018 om 19:20
Met zijn konijnepoot wel ja...
Vind ik leuk
dinsdag 17 juli 2018 om 14:21
Weet je wat het rare is. Hierna kan je u eigenlijk niet meer verbeteren vind ik. Elke volgende stap die je zet (een volgende transfer), is een stapje lager.
Vind ik leuk
Patfey +6195
dinsdag 17 juli 2018 om 17:03
Hij moet er dan maar lang genoeg blijven😉
Vind ik leuk
dinsdag 17 juli 2018 om 20:11
Ben ik de enige die zich ergert aan deze berichtgeving?

Als er staat: ´Transfer Courtois in kakken en kruiken` wil ik daarna niet lezen dat het erop `lijkt´dat ie verhuist.... Kannen en kruiken is het is definitief, toch?
[Reactie gewijzigd op woensdag 18 juli 2018 om 18:05]
Vind ik leuk
Fredje17 +344
dinsdag 17 juli 2018 om 20:21
Zou zo leuk zijn. De 2 beste van het WK naar mijn clubje!! De beste club van de wereld. Ik kijk er al naar uit om ze in die mooie shirts te zien. Al zal het voor Hazard nog even duren eer dit rond gaat zijn. En 35milj. voor Courtois is echt een super koopje.
Vind ik leuk
wimdevos +564
dinsdag 17 juli 2018 om 22:28
als je andere prijzen bekijkt, is dit een koopje... Onbegrijpelijk ... en dat voor de beste keeper ter wereld
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws