'Bruggeling en speler van Genk mogen hopen op selectie van Martinez'

    'Bruggeling en speler van Genk mogen hopen op selectie van Martinez'

    Gepubliceerd: maandag 16 juli 2018 om 19:04ma 16-07-2018 om 19:04

    Nu het WK erop zit, moet er ook al gedacht worden aan de volgende toernooien. Mogelijk met een pak nieuwe namen, want heel wat Rode Duivel spelen op het EK waarschijnlijk hun laatste toernooi. Haalt Roberto Martinez die Rode Duivels in de eigen competitie?

    In zijn selectie voor het WK koos Martinez voor maar één speler uit de Belgische competitie: Leander Dendoncker. Volgens Het Belang van Limburg bestaat de kans dat Martinez de komende interlands enkele jongens uit de Belgische competitie een kans geeft.

    Hans Vanaken is één van de namen die wordt genoemd. 'De middenvelder maakte het voorbije seizoen indruk bij Club Brugge en Martinez gaf al aan hem te volgen', schrijft de krant.

    Hij is niet de enige, want ook Leandro Trossard is één van de kanshebbers op een selectie. 'Het is duidelijk dat Leandro Trossard er heel dichtbij zit. De verwachting is dat de dribbelaar uit Lanklaar snel zijn kans zal krijgen', aldus het dagblad.

    Plaats een reactie

    agdh +1577
    maandag 16 juli 2018 om 19:06
    Brandon Mechele van Club zou ik nog begrijpen, ma Vanaken??? Niks te zoeken bij de rode duivels
    Vind ik leuk
    Patfey +5516
    maandag 16 juli 2018 om 19:42
    Het Belang is niet echt een neutrale krant hoor 😉.
    Vind ik leuk
    freejazz +1355
    dinsdag 17 juli 2018 om 12:10
    Welke kranten zijn wel neutraal ?
    Vind ik leuk
    Patfey +5516
    dinsdag 17 juli 2018 om 14:53
    Geen, maar zij maken wel onderscheid tussen regionaal en nationaal nieuws, Het Belang niet 😉
    Vind ik leuk
    freejazz +1355
    dinsdag 17 juli 2018 om 16:03
    Toch wel. Nog erger dan dat, ze maken zelfs een groot onderscheid tussen St-Truiden en Genk. En voor de niet-kenners, helemaal in het voordeel van de eerste.
    Vind ik leuk
    Zetterberg +10515
    maandag 16 juli 2018 om 19:11
    Trossard mag zeker erbij!
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +15800
    maandag 16 juli 2018 om 19:23
    Trossard is over vier jaar één van onze sterspelers, zonder twijfel!
    Vind ik leuk
    Robbie007 +607
    maandag 16 juli 2018 om 19:43
    Aanvallend komt het nog wel goed de volgende 4j. Enkel in de verdediging is het wat plattekes als Kompany, Vermaelen en vertongen wegvallen
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 20:13
    Trossard kolt zeker in aanmerking vind ik. Van Aken daarentegen blijft al jaren ter plaatse trappelen. Ik zie die dus geen progressie maken.
    Vind ik leuk
    gothog +453
    maandag 16 juli 2018 om 23:20
    Nu niet dat ik Hans bij de Rode Duivels zie ( daar moet ie tonen dat ie zoals Munier in een grotere competitie/ Europese topclub meekan). Maar Hansje heeft de laatste 3 seizoenen enorme stappen gezet. 1 zie statistieken de laatste 3 seizoenen + het laatste seizoen was hij heel constant met hier en daar een dip. Wat de eerste seizoenen omgekeerd was, nl flarden van zijn talent tonen en dan wegzakken. vorig seizoen was dit naar mijn inziens toch omgekeerd. Hoog niveau halen en hier en daar een mindere match
    Vind ik leuk
    dinsdag 17 juli 2018 om 00:16
    Tja, ik heb het niet zo voor hem. Je weet dat hij technisch OK is, maar ik verwacht er daarom ook zoveel meer van. Hij moet er meer staan, ook in de moeilijke momenten zijn ploeg op sleeptouw nemen. Ik vind het bijvoorbeeld fantastisch aan Hazard dat je elke wedstrijd weet dat hij gaat dribbelen en kort gaat wegdraaien. Van De Bruyne weet je dat hij elke match toch minstens een zeer mooie pas geeft en eens op doel zal schieten. Je verwacht m.a.w. iets van die mannen. Dat heb ik niet bij Van Aken. Je hoopt het wel, maar je verwacht het niet. Hij flitst soms eens is en dan is hij opnieuw een tijd uit de match. Ik weet het niet. Hem zie ik niet echt bij de Rode Duivels. Trossard is een ander verhaal, die zie ik er op termijn wel bij.
    Vind ik leuk
    gothog +453
    dinsdag 17 juli 2018 om 19:10
    ie gaat natuurlijk nooit Eden of De Bruyne worden , maar dat kunnen we van elke belg in de jupkes-liga zeggen denk ik. Maar als ie een soortgelijk parcour zoals Munier aflegt, is hij wel een goede stand-in voor KDB. Maar natuurlijk kan Hans bij club nog constanter en bepalender worden, en als club sup. zie ik natuurlijk hem elke match spelen, voornamelijk bepalender worden als er minder explosieve spelers (à la Diaby, Izquirdo en Dennis) meedoen
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws