Volgende probleem voor Preud'homme: 'Ook Carcela stuurt kat naar training'

    Volgende probleem voor Preud'homme: 'Ook Carcela stuurt kat naar training'

    maandag 16 juli 2018 om 18:15

    Het is Michel Preud'homme nog niet al te meegevallen bij zijn terugkeer naar Standard. Eerst waren er problemen met Junior Edmilson, daarna nog zijn mislukt experiment tegen Celtic. Nu dreigen er ook problemen te zijn met Mehdi Carcela.

    De Marokkaan kreeg na zijn WK nog wat extra weken vakantie van Standard. Die zat er maandag op. De aanvallende middenvelder moest zich weer laten zien op training, maar stuurde zijn kat. Zo meldt La Dernière Heure.

    Een reden voor zijn afwezigheid heeft Carcela niet gegeven, maar Standard zou alvast niet kunnen lachen met het gedrag van de Marokkaan. Mogelijk wacht er hem dus nog een zware straf.

    Of hij daarmee ook een transfer hoopt te proberen, lijkt onwaarschijnlijk. De middenvelder werd nog maar net definitief aangekocht door de Rouches.

    Plaats een reactie

    Vlad +987
    maandag 16 juli 2018 om 18:18
    En, heeft de kat mee getraind?
    Vind ik leuk
    RD +457
    maandag 16 juli 2018 om 18:28
    Naar verluidt egoïstisch in haar acties. Na berisping blaasde ze richting MPH. Dit zal waarschijnlijk niets worden.
    Vind ik leuk
    SD +7106
    maandag 16 juli 2018 om 18:29
    Een kater dus; maar is die wel gesneden want dat moet nu ook bij de Walen.
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +9689
    dinsdag 17 juli 2018 om 08:31
    Oeioeioei, wat gebeurt er allemaal in Luik??
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 18:37
    Hij kon niet mee met de boot... en in Spanje kreeg hij geen lift...
    Afrikanen... eens op vakantie krijg je ze moeilijk terug...
    [Reactie gewijzigd op maandag 16 juli 2018 om 18:39]
    Vind ik leuk
    Bart Thijs +2856
    maandag 16 juli 2018 om 18:46
    Hij heeft zijn dik contract weer beet..en dan gaan ze de kantjes ervan af lopen!
    Een zware sanctie? Hahaha, dat wil ik horen
    Vind ik leuk
    dvossena +162
    maandag 16 juli 2018 om 18:59
    Carcela is een verwend klootzakske!!!
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +12710
    maandag 16 juli 2018 om 19:02
    Beter een kat dan helemaal niks.
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 20:14
    Tja, een doetje is het niet...
    Vind ik leuk
    E.V +2332