Anderlecht doet iets speciaal met truitjes: Symbool voor verzorgd voetbal

    Anderlecht doet iets speciaal met truitjes: "Symbool voor verzorgd voetbal"

    maandag 16 juli 2018 om 16:30

    Anderlecht heeft maandagmorgen de nieuwe thuistruitjes voorgesteld. Die lijken een beetje te glanzen, maar eigenlijk is het een motief van driehoekjes. Daar zit een duidelijk idee achter.

    "Dat glanzende patroon staat symbool voor de driehoekjes in verzorgd aanvalsspel", zo wordt uitgelegd in een persbericht. Bovendien staat er in de nek ook nog 'as a champion'. "De winnaarsmentaliteit van de club", klinkt het logisch. 

    Het nieuwe uitshirt voor dit seizoen is al een tijdje bekend: de zalmroze shirts werden eind vorig seizoen al gepresenteerd. Anderlecht begint om 28 juli aan het seizoen 2018-2019. Het begint lastig, met een verplaatsing naar KV Kortrijk. De eerste uitmatch volgt dan op 5 augustus. Dan komt KV Oostende, de ex-club van voorzitter Marc Coucke, op bezoek.

    Plaats een reactie

    Reagens +1663
    maandag 16 juli 2018 om 16:54
    Snif. M.i. toch de invloed van Coucke.
    Als de verpakking maar mooi genoeg is maakt de rest minder uit. Was al zo bij Omega Pharma en nu ook in het voetbal.
    Nu ja. Coucke/Anderlecht kan mij geen groter plezier doen dan mijn ongelijk te bewijzen op het veld. Op een paar uitzonderingen na (en meestal geen langere periodes) is het de laatste jaren nogal matig met mooi, aanvallend en verzorgd voetbal.
    Vind ik leuk
    maandag 16 juli 2018 om 17:24
    Matig? Dan ben je nog een positivo hoor. Het was gewoon niet meer mooi om naar te kijken. Vroeger speelden ze inderdaad zo met driehoekjes enzo, de laatste tijd is dat heel wat minder. Ik heb de indruk ook dat het van niet meer kunnen is.
    Vind ik leuk
    BS90 +4258
    maandag 16 juli 2018 om 16:57
    'as a champion', moet dat niet 'like a champion' zijn?
    Vind ik leuk
    SD +7183
    maandag 16 juli 2018 om 16:58
    of hoe kun je de simpele geesten van de voetballers prikkelen ...
    Vind ik leuk
    Dirk H +2576
    maandag 16 juli 2018 om 18:18
    Anderlecht begint om 28 juli aan het seizoen 2018-2019. Het begint lastig, met een verplaatsing naar KV Kortrijk. De eerste uitmatch volgt dan op 5 augustus. ??? Wat klopt er niet ???
    Vind ik leuk
    freeman +9166
    maandag 16 juli 2018 om 18:54
    Naar Kortrijk ....lastig ? De Boeck staat maar te roepen dat hij geen spelers heeft . Ze gaan inderdaad een lastig seizoen tegemoet daar aan het Guldensporenstadion !
    Vind ik leuk
    Bart Thijs +2906
    maandag 16 juli 2018 om 18:55
    Dus eigenlijk hebben ze de taktiek op hun truitjes (3hoekjes maken).. dus als Hein niet duidelijk geweest moeten ze gwn ff naar beneden kijken. Slim..
    Wat een belachelijke uitleg!
    Hopelijk PO2 ;-)
    Vind ik leuk
    Rune1891 +1000
    maandag 16 juli 2018 om 19:58
    "As a champion"... Lol, derde.... as a champion 😂😂😂
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Anderlecht doet iets speciaal met truitjes: "Symbool voor verzorgd voetbal"