Tevreden Coucke reageert na twee overwinningen van RSCA tegen Ajax

    Tevreden Coucke reageert na twee overwinningen van RSCA tegen Ajax

    vrijdag 13 juli 2018 om 21:49

    Marc Coucke reageerde na de 1-3 overwinning van RSC Anderlecht tegen Ajax op Twitter. De voorzitter van paars-wit was duidelijk tevreden na de twee overwinningen op vrijdag. Hij had meteen ook een boodschap voor de fans: "We gaan hiervan een sterk team maken, mét plaats voor jongeren", klonk het.

    Plaats een reactie

    Goegebuer +610
    vrijdag 13 juli 2018 om 21:55
    Zeer benieuwd voor het nieuwe seizoen!
    Hopelijk een spannende strijd tussen een ploeg of 4
    Vind ik leuk
    Kettos +707
    vrijdag 13 juli 2018 om 22:10
    Als ze winnen is het een goede voorbereiding en als ze verliezen is het maar voorbereiding....couckie toch, voorbereiding zegt niks en de uitslag is onbelangrijk!
    Vind ik leuk
    pateken +2803
    vrijdag 13 juli 2018 om 22:16
    Coucke hoopt vooral achterban te sussen
    Vind ik leuk
    Prpldynmt +3936
    vrijdag 13 juli 2018 om 22:44
    Oefenwedstrijden zeggen totaal niks, ook als er gewonnen wordt. Het is in de competitie dat het moet gebeuren. Er zijn nog minstens 3-4 gerichte versterkingen voor het basiselftal nodig om mee te doen voor de titel. Tot nu toe is het niet veel soeps geweest op transfergebied en is men voorlopig voor kwantiteit in plaats,van kwaliteit gegaan. Heintje heeft nu geen excuses meer om de titel te ontlopen aangezien hij nu zelf inspraak heeft bij de transfers.
    Vind ik leuk
    dethklok28 +3959
    vrijdag 13 juli 2018 om 23:15
    Inspraak is een groot woord. Op Santini na dan. Hij heeft ze goedgekeurd. Maar zegt niet voor wie ze moeten gaan. Zo werkt Anderlecht niet.
    Vind ik leuk
    Daknamfan +172
    vrijdag 13 juli 2018 om 22:58
    Vorig seizoen heeft Lokeren ook alle voorbereidingswedstrijden gewonnen en zich amper kunnen redden.
    Vind ik leuk
    vrijdag 13 juli 2018 om 23:58
    De uitslagen van oefenwedstrijden doen er niet toe. De competitie die telt.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws