OPSTELLING: Vanhaezebrouck kiest voor deze elf spelers tegen Ajax

OPSTELLING: Vanhaezebrouck kiest voor deze elf spelers tegen Ajax

Gepubliceerd: vrijdag 13 juli 2018 om 18:55vr 13-07-2018 om 18:55

RSC Anderlecht speelt vrijdagavond een vriendschappelijke wedstrijd tegen Ajax. De invallers van beide ploegen speelden vrijdagnamiddag al een oefenpot en die werd makkelijk gewonnen door paars-wit. Voor de wedstrijd van vrijdagavond kiest coach Hein Vanhaezebrouck voor deze basiself.

Lees ook: 'B-elftal' van RSCA geeft het goede voorbeeld met doelpuntenfestival tegen Ajax

Plaats een reactie

VeeDeeVee +18534
vrijdag 13 juli 2018 om 19:10
Van Bakkali geen spoor?
Vind ik leuk
Rsca-fan99 +1380
vrijdag 13 juli 2018 om 19:22
Waar zijn creatieve spelers?? We gaan weer een saai seizoen tegemoet met Heintje... lopen en sleuren wordt het nieuwe niveau van onze mooie club :(
Vind ik leuk
vrijdag 13 juli 2018 om 19:54
Zagevent het is voorbereiding , straks sta iedereen weer te bleiten als het achter gesloten deuren is , de voorbereiding dient om te zien en te proberen . Gij bent waarschijnlijk een van die supporters die na 10 minuten had gezien dat Sels , Stanciu , Hanni enz . niet goed genoeg waren voor Anderlecht . Ik ben geen Anderlechtsupporter maar het negatieve van enkelen zal de club geen stap vooruit helpen
[Reactie gewijzigd op vrijdag 13 juli 2018 om 19:57]
Vind ik leuk
Rsca-fan99 +1380
vrijdag 13 juli 2018 om 20:10
Grappig dat u mij al onmiddellijk kent als zagevent. U heeft precies mensenkennis..
Ik ben supporter geworden van Anderlecht omwille van het aanvallende en creatieve voetbal..
Ik was supporter van Stanciu, Hanni (al mocht die naar mijn mening wat minder de vedette uithangen) en consorten. Het is me verleden seizoen opgevallen dat Heintje meestal niet kiest voor creativiteit.. als voorbeeld.. Stanciu kreeg ook bij hem geen degelijke kans, Amuzu vloog naar de bank wanneer Hein zijn vriend Saief (ook al speelde die degelijk) arriveerde, Henry was hij ook al geen fan van,...
Dus hij kiest vaker voor lopers en werkers dan voor voetballers die iets extra brengen..
Als ik van dat soort voetbal houd dan was ik vroeger wel supporter van FCBrugge geworden.
Vind ik leuk
Patfey +6222
vrijdag 13 juli 2018 om 20:30
Sommigen kunnen hier niet tegen enige kritiek. Supporters moeten pootje geven en juichen op bevel, anders ben je geen goeie. Ik heb ook mijn vragen bij de huidige kern en trainer hoor.
Vind ik leuk
zaterdag 14 juli 2018 om 00:03
Het is voorbereiding , hoe en waar moet men anders testen ?
Nooit gaat deze trainer goed kunnen doen want als hij jeugd opstelt roep de ene helft om vedetten en als hij vedetten?? opstelt roept de andere helft om jeugd dus de druk op de trainer zal blijven aanhouden tot hij ontslagen is en er weer een type Weiler komt
Vind ik leuk
Patfey +6222
zaterdag 14 juli 2018 om 15:53
Ik hen geen probleem met testen, maar ik vind het niet gepast om iemand zagevent te noemen omdat hij vragen stelt bij de kwaliteit van de huidige kern en vooral bij het soort van voetbal dat de traineer wil spelen. Ik heb daar ook grote twijfels bij, ik ben neit zeker of Hein veel beter dan Weiler is qua attractief voetbal en attractieve spelers.
En ook al is het in de voorbereiding testen, je krijgt wel zicht op het voetbal dat de trainer voor ogen heeft, en dat doet me inderdaad ook vrezen. Ik vrees dat HVH al evenmin als Weiler het Anderlecht-DNA heeft.
Vind ik leuk
zaterdag 14 juli 2018 om 16:59
U hebt gelijk , zagevent is ongepast maar na 2 weken trainen is het tijd om dingen te proberen soms goed soms minder goed en heel soms slecht maar die laatste 2 gegevens kan men beter meemaken in de voorbereiding en ik denk dat dit nog zeker niet de basisploeg zal zijn bij de start van de competitie
Vind ik leuk
vrijdag 13 juli 2018 om 20:32
SANTINI
Vind ik leuk
Bonanza +1006
vrijdag 13 juli 2018 om 19:54
Waar 's Najar eigenlijk?
Vind ik leuk
Brick +1030
vrijdag 13 juli 2018 om 19:56
Goeie vraag eigenlijk
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws