OPSTELLING: Vanhaezebrouck kiest voor deze elf spelers tegen Ajax

    OPSTELLING: Vanhaezebrouck kiest voor deze elf spelers tegen Ajax

    RSC Anderlecht speelt vrijdagavond een vriendschappelijke wedstrijd tegen Ajax. De invallers van beide ploegen speelden vrijdagnamiddag al een oefenpot en die werd makkelijk gewonnen door paars-wit. Voor de wedstrijd van vrijdagavond kiest coach Hein Vanhaezebrouck voor deze basiself.

    Lees ook: 'B-elftal' van RSCA geeft het goede voorbeeld met doelpuntenfestival tegen Ajax

    Plaats een reactie

    VeeDeeVee +15052
    vrijdag 13 juli 2018 om 19:10
    Van Bakkali geen spoor?
    Vind ik leuk
    Rsca-fan99 +1070
    vrijdag 13 juli 2018 om 19:22
    Waar zijn creatieve spelers?? We gaan weer een saai seizoen tegemoet met Heintje... lopen en sleuren wordt het nieuwe niveau van onze mooie club :(
    Vind ik leuk
    vrijdag 13 juli 2018 om 19:54
    Zagevent het is voorbereiding , straks sta iedereen weer te bleiten als het achter gesloten deuren is , de voorbereiding dient om te zien en te proberen . Gij bent waarschijnlijk een van die supporters die na 10 minuten had gezien dat Sels , Stanciu , Hanni enz . niet goed genoeg waren voor Anderlecht . Ik ben geen Anderlechtsupporter maar het negatieve van enkelen zal de club geen stap vooruit helpen
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 13 juli 2018 om 19:57]
    Vind ik leuk
    Roach +1702
    vrijdag 13 juli 2018 om 20:03
    Op Trebel na mag je er toch vanuit gaan dat dit onze type-ploeg zal zijn voor volgend seizoen als er geen transfers meer bijkomen... Ik heb een kast vol truitjes, maar van deze lichting durf/wil ik niemand tussen een Lukaku, Pareja, Biglia of Radzinski hangen eerlijk gezegd...
    Vind ik leuk
    vrijdag 13 juli 2018 om 20:13
    Iedereen verwachte van Coucke dat hij meerdere spelers van 10 à 20 miljoen euro ging halen dat is in België niet realistisch . Ik blijf er bij geef de trainer en het bestuur de kans om iets op te bouwen en neem een voorbeeld aan Ajax , ieder jaar lanceren die enkele jeugdspelers en die moeten ook elk jaar of om de twee jaar terug te beginnen
    Vind ik leuk
    Rsca-fan99 +1070
    vrijdag 13 juli 2018 om 21:00
    Niet zeveren, niemand verwacht transfers van 10-20 miljoen inkomend. Maar we mogen toch nog hopen op transfers die een extraatje meerwaarde hebben en dat mag aangevuld worden door eigen jeugd. Anders moet ge voor een andere club worden of stoppen met voor de titel te willen spelen.
    Vind ik leuk
    Brubru +3809
    vrijdag 13 juli 2018 om 20:17
    Kums ? Musona ? Bakkali ? Dendoncker ? Najar ? Teo ? Kara ? Saief ?En ik vergeet er waarschijnlijk nog.
    Het is niet omdat er geruchten zijn over vertrekken dat ze al weg zijn.
    Bij ZW zaten er deze week tegen RKC meer basisspelers in de tribune dan op het geld te zien waren.
    Het zijn maar oefenwedstrijden.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 13 juli 2018 om 20:21]
    Vind ik leuk
    Roach +1702
    vrijdag 13 juli 2018 om 20:52
    Ik herhaal gewoon de vraag: wie van die namen die je nu opnoemt passen in een truitjeskast? Voor mij maar eentje en dat is Najar. Dendoncker reken ik zelfs al niet meer mee...
    Vind ik leuk
    Rsca-fan99 +1070
    vrijdag 13 juli 2018 om 21:11
    Van die namen ?? Wie mag daar langs mijn andere truitjes hangen van Albert, Degryse, Nilis, Zetterberg, Aruna, Biglia,...
    Pfff dat wordt moeilijk. Hopelijk haalt Bakkali terug het niveau van in PSV maar dat is afwachten en het systeem is niet echt voor hem gemaakt. Of hopen dat saelemakers kan doorgroeien en nog wat sprongen kan maken. Te hopen dat Najar hem niet gaat blokkeren.. of dat Heintje het eens probeert met Najar-Saelemakers op de rechterflank dan kunnen ze zich misschien wat aflossen en beiden voor gevaar zorgen
    Vind ik leuk
    Brubru +3809
    zaterdag 14 juli 2018 om 00:05
    Wat is dat een truitjeskast ? Ik heb geen truitjes en zal er nooit hebben.
    Vind ik leuk
    vrijdag 13 juli 2018 om 22:45
    najar die zou voor mij ook bij de 16 mogen zijn,bakkali ken ik niet en al de rest mag van mijn part kijken van de zijlijn
    Vind ik leuk
    Rsca-fan99 +1070
    vrijdag 13 juli 2018 om 20:10
    Grappig dat u mij al onmiddellijk kent als zagevent. U heeft precies mensenkennis..
    Ik ben supporter geworden van Anderlecht omwille van het aanvallende en creatieve voetbal..
    Ik was supporter van Stanciu, Hanni (al mocht die naar mijn mening wat minder de vedette uithangen) en consorten. Het is me verleden seizoen opgevallen dat Heintje meestal niet kiest voor creativiteit.. als voorbeeld.. Stanciu kreeg ook bij hem geen degelijke kans, Amuzu vloog naar de bank wanneer Hein zijn vriend Saief (ook al speelde die degelijk) arriveerde, Henry was hij ook al geen fan van,...
    Dus hij kiest vaker voor lopers en werkers dan voor voetballers die iets extra brengen..
    Als ik van dat soort voetbal houd dan was ik vroeger wel supporter van FCBrugge geworden.
    Vind ik leuk
    Patfey +5286
    vrijdag 13 juli 2018 om 20:30
    Sommigen kunnen hier niet tegen enige kritiek. Supporters moeten pootje geven en juichen op bevel, anders ben je geen goeie. Ik heb ook mijn vragen bij de huidige kern en trainer hoor.
    Vind ik leuk
    zaterdag 14 juli 2018 om 00:03
    Het is voorbereiding , hoe en waar moet men anders testen ?
    Nooit gaat deze trainer goed kunnen doen want als hij jeugd opstelt roep de ene helft om vedetten en als hij vedetten?? opstelt roept de andere helft om jeugd dus de druk op de trainer zal blijven aanhouden tot hij ontslagen is en er weer een type Weiler komt
    Vind ik leuk
    Patfey +5286
    zaterdag 14 juli 2018 om 15:53
    Ik hen geen probleem met testen, maar ik vind het niet gepast om iemand zagevent te noemen omdat hij vragen stelt bij de kwaliteit van de huidige kern en vooral bij het soort van voetbal dat de traineer wil spelen. Ik heb daar ook grote twijfels bij, ik ben neit zeker of Hein veel beter dan Weiler is qua attractief voetbal en attractieve spelers.
    En ook al is het in de voorbereiding testen, je krijgt wel zicht op het voetbal dat de trainer voor ogen heeft, en dat doet me inderdaad ook vrezen. Ik vrees dat HVH al evenmin als Weiler het Anderlecht-DNA heeft.
    Vind ik leuk
    zaterdag 14 juli 2018 om 16:59
    U hebt gelijk , zagevent is ongepast maar na 2 weken trainen is het tijd om dingen te proberen soms goed soms minder goed en heel soms slecht maar die laatste 2 gegevens kan men beter meemaken in de voorbereiding en ik denk dat dit nog zeker niet de basisploeg zal zijn bij de start van de competitie
    Vind ik leuk
    vrijdag 13 juli 2018 om 20:32
    SANTINI
    Vind ik leuk
    Bonanza +688
    vrijdag 13 juli 2018 om 19:54
    Waar 's Najar eigenlijk?
    Vind ik leuk
    Brick +734
    vrijdag 13 juli 2018 om 19:56
    Goeie vraag eigenlijk
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws