'Anderlecht geeft transferdroom op na bod van 5,5 miljoen euro'

    'Anderlecht geeft transferdroom op na bod van 5,5 miljoen euro'

    vrijdag 13 juli 2018 om 14:15

    Anderlecht zal niet in zee gaan met verdediger Bubacarr Sanneh. Dat meldt tenminste de Deense journalist Sören Sorgenfri. Zelfs een bod van 5,5 miljoen euro kon Midtyjlland niet over de streep trekken.

    Anderlecht wilde Sanneh heel graag als opvolger van Kara Mbodji, die nog steeds droomt van een transfer. De Denen weten echter wat ze in huis hebben en lieten eerder weten dat hij voor geen enkel bod mag vertrekken. Kennelijk zijn die woorden gemeend.

    Zelfs 5,5 miljoen euro is dus niet genoeg voor de Gambiaanse international. Anderlecht zou nu de handdoek gooien en zich richting op andere pistes. Vorig seizoen werd ook Club Brugge overigens even gelinkt aan Sanneh, maar de deal raakte niet rond omdat Club hem geen speelminuten wilde garanderen.

    Plaats een reactie

    SD +6114
    vrijdag 13 juli 2018 om 14:41
    Als de speler zich niet gevoelig kan verbeteren, dan zal hij ook niet aandringen om te mogen vertrekken.
    Vind ik leuk
    vrijdag 13 juli 2018 om 14:59
    er wordt blijkbaar alleen naar verdedigers gekeken ???
    misschien eens werk maken van een echte spits en een nr 10 die 10 goals en10assisten geeft....
    Vind ik leuk
    vrijdag 13 juli 2018 om 15:04
    Naar coucke zijn gierigheid te duur denk ik 😂🤔
    Vind ik leuk
    Geofpurple +3020
    vrijdag 13 juli 2018 om 21:42
    dat deed Morioka vorig jaar al :P
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 13 juli 2018 om 21:54]
    Vind ik leuk
    vrijdag 13 juli 2018 om 21:51
    Ja ,maar ik denk toch niet dat die het gaat waar maken dit jaar .....
    Totaal geen versnelling en alles op hetzelfde tempo!
    Vind ik leuk
    pateken +2803
    vrijdag 13 juli 2018 om 15:16
    morgen hier: Anderlecht raapt handdoek weer op. Bod van 6 miljoen!
    Vind ik leuk
    vrijdag 13 juli 2018 om 15:48
    Ik ken die voetballer niet. Maar 5,5 miljoen voor een verdediger uit de Deense competitie vind ik al vrij veel. Als het echt een hele goede is dan kan je zoiets riskeren, maar anders zou ik het laten voor wat het is en dat zal er waarschijnlijk ook gebeuren.
    Vind ik leuk
    vrijdag 13 juli 2018 om 16:43
    t'go weir e schune seizoon were ! joenges, joenges !
    Vind ik leuk
    vrijdag 13 juli 2018 om 19:08
    Laat Coucke maar doen !
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Anderlecht geeft transferdroom op na bod van 5,5 miljoen euro'