Strijd om Hazard barst helemaal los: 'Na Real, wil ook Barça de Rode Duivel'

    Strijd om Hazard barst helemaal los: 'Na Real, wil ook Barça de Rode Duivel'

    donderdag 12 juli 2018 om 10:20

    Het sterke WK van Eden Hazard heeft hem geen windeieren gelegd. De Rode Duivel mag hopen op een transfer. De twee Spaanse grootmachten Barcelona en Real Madrid denken alvast aan de aanvaller.

    Dat meldt het Spaanse Sport. Real Madrid heeft onze landgenoot al een tijdje in het vizier, maar nu zou ook Barcelona zich in de strijd om zijn handtekening gemengd hebben. Sterker nog, Barcelona heeft naar verluidt zelfs de beste papieren om hem aan te trekken.

    De entourage van Hazard reisde één van de voorbije dagen af naar Spanje om te onderhandelen met Barcelona. Aangezien ook Real Madrid interesse toont, wil de Blaugrana de transfer zo snel mogelijk afronden. De Madrilenen zien hem echter pas als plan C, na Neymar en Kylian Mbappé.

    Zaterdag staat de laatste WK-wedstrijd op het programma voor de Rode Duivels. Een transfer kan daarna snel afgehandeld worden. Chelsea beseft dat het moeilijk wordt om Hazard te houden. Niet alleen speelde hij een sterk WK, de Londenaren spelen volgend seizoen ook geen Champions League waardoor de aanvaller aast op transfer.

    Lees ook: Zelfzekere Hazard is duidelijk: "Ik ben één van de besten ter wereld"

    Plaats een reactie

    donderdag 12 juli 2018 om 10:23
    Hoe zo plan c het rollen van neymar en het puber gedrag van mbappe zijn beter? en als voetballer miss groots maar als mens?
    [Reactie gewijzigd op donderdag 12 juli 2018 om 10:23]
    Vind ik leuk
    MrComment +1476
    donderdag 12 juli 2018 om 11:18
    Zo te zien is dat tegenwoordig jammergenoeg niet meer het belangrijkste in voetbal
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 10:27
    Barca of real, maakt niet uit welke van de 2 het gaat worden, het zal smullen zijn om hem eindelijk eens in zo een ploeg te zien spelen
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 10:29
    Met je eens zeker en vast is een meerwaarden voor elke topper
    Vind ik leuk
    Shredder +2437
    donderdag 12 juli 2018 om 10:29
    Eindelijk eens bij een topclub, hopelijk.
    Vind ik leuk
    Vlad +580
    donderdag 12 juli 2018 om 10:32
    Hoop dat het Barca wordt, speelse spelstijl leunt beter aan bij het spel van Eden. Eden en Messi samen in één ploeg = vuurwerk. Go Barca Eden...
    Vind ik leuk
    Steffi +86
    donderdag 12 juli 2018 om 11:02
    Eden en Messi dat gaat niet te samen terwijl Ronaldo nu vrij is kan hij de grote ster bij Real worden ik zou wel weten voor wie te kiezen. Steffie
    Vind ik leuk
    dethklok28 +3959
    donderdag 12 juli 2018 om 11:29
    Eden en Messi gaat niet samen??
    Gebaseerd op ??? Messi heeft geen probleem om aandacht te delen. Speelde ook met Neymar. Eden is geen egoïst en heeft NUL vedettenstreken. Dus samenspelen met hem is geen probleem.
    En de grote ster bij Real? Dat is ook iets dat Eden niet interesseert.

    Nu ik denk ook dat hij voor Real gaat kiezen of zou kiezen. Is een Madrid supporter. Maar zeggen dat hij niet zou kunnen samenspelen met Messi is ongelooflijk belachelijk
    Vind ik leuk
    Vlad +580
    donderdag 12 juli 2018 om 22:52
    Vrees vooral dat Eden niet door iedereen gewild is bij Real en dat wanneer ze de kans krijgen hem op de bank zetten of erger om hun gelijk te halen.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 12:53
    Bedenking die ik me al een tornooi lang maak: behalve een hoge snelheid, waar is Mbappé nu precies zó goed in?
    Vind ik leuk
    DDT +2645
    donderdag 12 juli 2018 om 13:26
    Puberen 😁
    Vind ik leuk