Vannieuwkerke en De Vlieger delen prikjes uit aan Engeland: ''Not coming home''

    Vannieuwkerke en De Vlieger delen prikjes uit aan Engeland: ''Not coming home''

    Gepubliceerd: donderdag 12 juli 2018 om 07:20do 12-07-2018 om 07:20

    Het verlies van Engeland tegen Kroatie (1-2 na verlengingen) maakte het nodige leedvermaak los. Geert De Vlieger vindt het ook niet erg dat de Engelsen op hun plaats zijn gezet, terwijl Karl Vannieuwkerke een boodschap in petto had voor collega-presentator Gary Lineker.

    Plaats een reactie

    TageMeister +5370
    donderdag 12 juli 2018 om 07:30
    Worden we een beetje arrogant? Frankrijk gingen we ook even oppeuzelen....
    Vind ik leuk
    jericho666 +2755
    donderdag 12 juli 2018 om 07:34
    Eerder een beetje lachen met de Engelse arrogantie.
    Vind ik leuk
    TageMeister +5370
    donderdag 12 juli 2018 om 07:43
    Doe dit als we ze hebbe verslagen...
    Vind ik leuk
    jericho666 +2755
    donderdag 12 juli 2018 om 08:08
    Waarom? Ze waren ervan overtuigd dat "It's coming home". Daarmee wordt er nu gelachen. Staat de match vn zaterdag los van.
    Vind ik leuk
    TageMeister +5370
    donderdag 12 juli 2018 om 09:37
    net zoals wij zeker waren da we van Frankrijk gingen winnen...
    Vind ik leuk
    dakcota +4468
    donderdag 12 juli 2018 om 10:04
    doe niet zo saai. heeft niets met de fransen of de match om de 3e plaats te maken...
    Vind ik leuk
    Hhti +1499
    donderdag 12 juli 2018 om 08:41
    Doe maar rustig mannekes en lach na de wedstrijd als we gewonnen hebben!! Zeker Vannieuwkerke mag hiervoor terug naar school gaan. Ging met Diksmuide ook even kampioen spelen dit seizoen laatst. Mediageil manneke die veel pijnlijke dingen zegt zonder dat hij het beseft!!
    Vind ik leuk
    Geofpurple +4874
    donderdag 12 juli 2018 om 12:17
    Lachen met een ander om je eigen te sussen, toch kleingeestige mentaliteit. Leer eens groot zijn in verlies zeg.
    Vind ik leuk
    jericho666 +2755
    donderdag 12 juli 2018 om 18:37
    Die mannen hebben ok me ons gelachen toen we in de zwaarste tabelhelft zaten dus....
    Vind ik leuk
    Geofpurple +4874
    donderdag 12 juli 2018 om 18:39
    So what? Als een ander van de Eifeltoren springt ga je der achter springen ofzo, want hey die deed da , dus ik moet da ook doen ....

    Net met zo kinderachtig gedrag toon je aan dat 'we' geen haar beter zijn dan die Engelsen
    [Reactie gewijzigd op donderdag 12 juli 2018 om 18:39]
    Vind ik leuk
    jericho666 +2755
    donderdag 12 juli 2018 om 18:42
    Pakt den Big Ben dan, kwestie vn geografisch juist te zitten.

    En as ge ni kunt incasseren, moet ge ook ni uitdelen. Trouwens in uwe leefwereld moet het maar saai zijn als er ni wa "friendly banter" af kan
    Vind ik leuk
    Geofpurple +4874
    donderdag 12 juli 2018 om 18:49
    Dat ik niet meega in een kinderachtig gedoe, heeft hoe dan ook niks met saai te maken. Ik hou mij daar gewoon niet mee bezig. Naar onszelf kijken moete we doen, wat een ander doet, who cares. Engelsen hebben terecht verloren. Moeten wij ons daar perse om verkneukelen. Zie daar eerlijk gezegd de fun niet van in.
    Vind ik leuk
    jericho666 +2755
    donderdag 12 juli 2018 om 18:54
    Wanneer je supportert voor een team/land hoort leedvermaak t.o.v je concurrenten er toch standaard bij. Als dit kan met humor die niet platvloers is en zonder beledigingen is daar weinig kinderachtigs aan
    Vind ik leuk
    Geofpurple +4874