'Wrevel tussen Club Brugge en Vormer: Gouden Schoen zeer ontevreden over voorstel'

    'Wrevel tussen Club Brugge en Vormer: Gouden Schoen zeer ontevreden over voorstel'

    donderdag 12 juli 2018 om 07:07

    Club Brugge en aanvoerder Ruud Vormer hebben de intentie om het tot medio 2020 doorlopende contract op te breken. Blauw-Zwart deed zijn aanvoerder al een voorstel, maar die was daar volgens Het Laatste Nieuws verre van content mee.

    Club Brugge en Vormer zullen nog eens om de tafel moeten gaan zitten, want de verwachtingen liggen momenteel ver uit elkaar. Zo wil Club Brugge het contract met één jaar verlengen, terwijl de Nederlander vooor minstens twee jaar wil bijtekenen in het Jan Breydelstadion. Ook het loonvoorstel wordt door het kamp-Vormer gezien als ondermaats. Club zou naar verluidt twijfelen over de houdbaarheidsdatum van de beste Vormer en dus zit er wrevel tussen beide partijen.

    Vormer zou het huidige voorstel zelfs zien als een gebrek aan respect. Vooraf hoopte Vormer snel tot een overeenstemming te komen, maar kwam dus nu voor een verrassing te staan. Contractbeslommeringen tussen beide partijen zijn niet nieuw, want ook in 2015 sleepten de onderhandeling aan. Eens voorzitter Bart Verhaeghe en CEO Vincent Mannaert respectievelijk terug zijn van het WK in Rusland en een vakantie in de VS, komt er misschien schot in de zaak.

    Plaats een reactie

    jericho666 +732
    donderdag 12 juli 2018 om 07:36
    Trebel wil blijkbaar dan toch weg dus perfecte opportuniteit voor de stunttransfer vd zomer ;-)
    Vind ik leuk
    TageMeister +2288
    donderdag 12 juli 2018 om 07:42
    Laat het maar uit...
    Vind ik leuk
    jericho666 +732
    donderdag 12 juli 2018 om 08:10
    Lijkt me anders wel perfecte vervanger. Evenzeer een aanjager en meer scorend vermogen/assistgever
    Vind ik leuk
    ROBSON +1598
    donderdag 12 juli 2018 om 09:09
    Vormer zijn statistieken niet gezien denk ik. Deel deze door 3 en trebel is er bijna.
    Vind ik leuk
    dakcota +4136
    donderdag 12 juli 2018 om 09:48
    grapjas
    Vind ik leuk
    ROBSON +1598
    donderdag 12 juli 2018 om 20:41
    Sorry....x4
    Vind ik leuk
    Zetterberg +6745
    donderdag 12 juli 2018 om 08:10
    Zijn andere manieren om te stunten...
    Vind ik leuk
    Toca +28081
    donderdag 12 juli 2018 om 08:20
    Alsof vormer naar Anderlecht zou willen komen ;-)
    [Reactie gewijzigd op donderdag 12 juli 2018 om 08:20]
    Vind ik leuk
    jericho666 +732
    donderdag 12 juli 2018 om 08:27
    Ik zou ze geen eten willen geven diegene waar da vroeger ook over gezegd werd :-)
    Vind ik leuk
    Patfey +4341
    donderdag 12 juli 2018 om 19:07
    Destijds ooit gedacht dat Jean Thyssen naar Anderlecht zou komen :) ?
    [Reactie gewijzigd op donderdag 12 juli 2018 om 19:08]
    Vind ik leuk
    TageMeister +2288
    donderdag 12 juli 2018 om 07:42
    Het is niet omdat een speler loyaal is aan een club dat dit omgekeerd ook het geval is...
    Vind ik leuk
    mapolean +77
    donderdag 12 juli 2018 om 07:58
    Tja... waardering vertaalt zich op een bepaalde leeftijd niet meer in salaris... Club wil geen risico nemen dat hij straks de duurste bankzitter uit de geschiedenis van de club wordt...
    Vind ik leuk
    Mario_ +1117
    donderdag 12 juli 2018 om 09:23
    Toch raar dat er soms grote sommen worden gegeven aan spelers die zich dan nog moeten bewijzen. Als er dan iemand als Vormer in je ploeg zit, zou het toch minder een probleem mogen zijn om hem te belonen voor bewezen prestaties ......
    Vind ik leuk
    Time +101
    donderdag 12 juli 2018 om 10:33
    Correct!
    Anderzijds weet je niet wat Vormer precies verwacht he?
    Vind ik leuk
    TageMeister +2288
    donderdag 12 juli 2018 om 09:36
    iemand een idee hoeveel hij wou krijgen en hoeveel Brugge bood?
    Vind ik leuk
    freeman +8367
    donderdag 12 juli 2018 om 09:54
    Geen paniek ! Verhaeghe & Mannaert vertoeven momenteel niet in het land !
    Die komen er straks wel SAMEN uit !
    Vind ik leuk
    buck +2104
    donderdag 12 juli 2018 om 10:24
    Tis da.Komt wel goed.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 10:11
    Gewoon "het spel" dat manager van speler en Club spelen. Gebeurt ook in het dagelijkse leven. Op je werk ben je onmisbaar tot je opslag vraagt. Dan heeft hij veel mogelijke vervangers die met plezier je functie overnemen. Niet vergeten : Ruudje is een Nederlander hé...
    Vind ik leuk
    Dirk1956 +56
    donderdag 12 juli 2018 om 12:05
    Tegenwoordig hoor je bij die sjotters altijd maar "een gebrek aan respect" Wat een arrogantie hebben die mannen toch.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Wrevel tussen Club Brugge en Vormer: Gouden Schoen zeer ontevreden over voorstel'