'Real Madrid vol voor ex-Genk-speler en gaat voor transfer van 100 miljoen'

    'Real Madrid vol voor ex-Genk-speler en gaat voor transfer van 100 miljoen'

    woensdag 11 juli 2018 om 23:50

    Sergej Milinkovic-Savic kan weleens de eerste aankoop van Real Madrid worden na het Cristiano Ronaldo-tijdperk. De Servische middenvelder heeft een goed seizoen achter de rug bij SS Lazio.

    Opvallend genoeg moet Jorge Mendes een rol spelen in de megadeal, meldt Gianluca Di Marzio. De zaakwaarnemer van Ronaldo heeft de banden met Real Madrid aangehaald en gaat weer als intermediair fungeren bij de grootste transfers in de Spaanse hoofdstad.

    De overstap van Milinkovic-Savic naar Real Madrid wordt naar verluidt de eerste taak van Mendes. De middenvelder moet na zijn indrukwekkende seizoen in de Serie A liefst 100 miljoen euro kosten. Ondanks dat prijskaartje, zou hij bovenaan het Madrileense verlanglijstje staan.

    Het is niet de eerste keer dat Milinkovic-Savic in verband wordt gebracht met een Europese topclub. Manchester United, FC Barcelona en Paris Saint-Germain azen ook op de ex-middenvelder van KRC Genk. Officieel is oud-PSV'er Mateja Kezman overigens zijn zaakwaarnemer.

    Plaats een reactie

    donderdag 12 juli 2018 om 00:41
    Lazio vraagt 120 - 150 miljoen euro...
    Vind ik leuk
    wesleyvb +755
    donderdag 12 juli 2018 om 01:04
    het word eens tijd dat Genk voor zijn Goudhaantjes eens een fatsoenlijke prijs gaat vragen! De Bruyne 8miljoen en Courtois 9miljoen, dat is gratis weggeven! en ze moeten nie zeveren van; we wisten niet op voorhand dat ze zo hoog zouden bla bla bla....... twas eraan te zien dat dit uitzonderlijke talenten zijn! Vraag dan ook maar eens 25 miljoen of zo als die Engelsen afkomen! Als een doorsnee spelerke als Dendoncker al 20miljoen waard is, hadden ze voor De Bruyne direct 40miljoen mogen vragen!
    Vind ik leuk
    GT8 +448
    donderdag 12 juli 2018 om 12:13
    Dit is allemaal leuke praat achteraf, wanneer je de ontwikkeling van de speler onmogelijk kan inschatten op voorhand. Ook niet te vergeten dat de ontploffing van de transfermarkt bedragen astronomisch gestegen is sinds vorig jaar.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 03:17
    Sander Berge of Trossaerd zullen ze ook wel voor een appel en een ei verkopen daar in Genk zeker ????????????
    Vind ik leuk
    TageMeister +4052
    donderdag 12 juli 2018 om 06:00
    Ze zijn vooral braaf geweest om het doorverkoop percentage te laten afkopen....
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 10:32
    Mee eens voor 9 mil anders hadden ze nu het dubbelen of meer
    Vind ik leuk
    TageMeister +4052
    donderdag 12 juli 2018 om 10:49
    ze hadden 50% dacht ik...da zou 50 miljoen betekenen...
    Vind ik leuk
    GT8 +448
    donderdag 12 juli 2018 om 12:11
    Dit is allemaal leuke praat achteraf, wanneer je de ontwikkeling van de speler onmogelijk kan inschatten op voorhand. Ook niet te vergeten dat de ontploffing van de transfermarkt bedragen astronomisch gestegen is sinds vorig jaar..
    [Reactie gewijzigd op donderdag 12 juli 2018 om 12:12]
    Vind ik leuk
    TageMeister +4052
    donderdag 12 juli 2018 om 14:07
    op da moment kon je al inschatten dat hij meer als 20miljoen ging kosten...dus hadden ze de gok moeten nemen !

    wat ik eerder wil geloven is dat ze schrik hadden voor transfer truukjes die de prijs drukten...
    Vind ik leuk
    wesleyvb +755
    vrijdag 13 juli 2018 om 00:20
    De Bruyne zag je direct dat het wereldklasse was, al van hem 16j was, ervoor ook, maar was nog moeilijk, maar in de eerste ploeg zag je het heel duidelijk! Zijn balaanname, zijn voorzetten, vrij trappen, zo hadden ze er al jaren geen meer gezien, dan weet je toch genoeg. praat achteraf heft daar niks mee te maken, ik ga al 34j naar het voetbal kijken en ook naar jeugdploegen en reserven, dan zie je genoeg.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Real Madrid vol voor ex-Genk-speler en gaat voor transfer van 100 miljoen'