Zelfzekere Hazard is duidelijk: Ik ben één van de besten ter wereld

    Zelfzekere Hazard is duidelijk: "Ik ben één van de besten ter wereld"

    woensdag 11 juli 2018 om 20:33

    Ondanks de teleurstelling tegen Frankrijk mag Eden Hazard toch terugblikken op een sterk WK. De superster van onze Rode Duivels speelde zich in de kijker. Meer dan Cristiano Ronaldo en Lionel Messi. Staat hij nu ook in het rijtje van die voetballers?

    "Ja. En ik heb geen moeite om dat te zeggen. Ik zeg niet dat ik de beste ben, maar wel een van de besten! Sinds twee à drie jaar", geeft hij aan tegenover Sport/Voetbalmagazine.

    Hazard vindt dat hij enorm gegroeid is. "Ik was een zeer goeie speler bij Lille, een van de beste jongeren ter wereld, en nu een van de beteren."

    Toch wil hij nog meer groeien. "En het kan nog beter. In individuele statistieken. Maar statistieken zijn pas goed als je er wedstrijden mee kunt winnen. Als we met 4-3 verliezen en ik maak er drie, ben ik daar niks mee, met die goals", klinkt het.

    Lees ook: 'Wat een speler is dat. Het is echt niet normaal wat Hazard kan'

    Plaats een reactie

    woensdag 11 juli 2018 om 20:34
    Dat ben je zeker en als persoon ook geen dikke nek zoals neymar of ronaldo
    Vind ik leuk
    AzEz86 +5262
    donderdag 12 juli 2018 om 07:42
    Neymar is idd een dikke nek, Ronaldo zou ik zo nog ni durven zeggen (ijdel is hij sowieso, maar als je ijdel bent ben je niet persé een dikke nek)
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 10:02
    Qua Ronaldo gelijk hij heeft mooie kanten maar ook vieze kanten elke topper wss wel
    Vind ik leuk
    DDT +2654
    woensdag 11 juli 2018 om 22:01
    Ga dan ook naar betere ploeg
    Vind ik leuk
    JoeCanoe +282
    woensdag 11 juli 2018 om 22:07
    Dan moet er wel eerst een team interesse vertonen. Buiten de real roddels hoor of zie ik weinig.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 10:01
    Zeer eens en de real van nu is toch nog wat zoeken vind ik Ronaldo is weg marcelo? Bale? Benzema?
    Vind ik leuk
    JoeCanoe +282
    donderdag 12 juli 2018 om 15:12
    Ik blijf hopen dat hij naar City gaat om er samen met KDB te spelen onder guardiola.
    Vind ik leuk
    Vlaming +1010
    woensdag 11 juli 2018 om 22:49
    franstaligen zijn dikkenekken
    Vind ik leuk
    Geofpurple +3037
    donderdag 12 juli 2018 om 00:11
    uitspraak weer gebasseerd op gebakken lucht uiteraard
    Vind ik leuk
    pateken +2881
    donderdag 12 juli 2018 om 06:35
    .... en sommige Vlamingen zijn o zo bekrompen van geest.
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +8879
    donderdag 12 juli 2018 om 09:30
    Vlaming heeft gisteren een hoogdag beleefd. België uit het WK en meteen zijn Vlaams vaandel kunnen hijsen. Meunier en Preud’Homme bij Brugge, dat moet nogal een marteling geweest zijn!
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 23:00
    dikke nekke
    Vind ik leuk
    pateken +2881
    donderdag 12 juli 2018 om 06:04
    Om echt bij de allergrootsten te horen moet Eden enkel nog meer beslissend zijn.Maar dat hij bij de top hoort staat buiten kijf
    [Reactie gewijzigd op donderdag 12 juli 2018 om 06:07]
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 10:17
    Absoluut mee eens noem me eens een Belg die zijn niveau evenaart?
    Vind ik leuk
    pateken +2881
    donderdag 12 juli 2018 om 12:20
    van veldspelers? :niemand - personne -keiner
    Vind ik leuk