'Juventus denkt na Ronaldo-transfer opnieuw aan grote naam van Real Madrid'

    'Juventus denkt na Ronaldo-transfer opnieuw aan grote naam van Real Madrid'

    woensdag 11 juli 2018 om 20:00

    Juventus is na de sensationele komst van Cristiano Ronaldo nog niet uitgeshopt bij Real Madrid. Het volgende doelwit is opnieuw een grote naam: Marcelo.

    Het Italiaanse Mediaset Premium pakt woensdag uit met het nieuws dat Marcelo op het lijstje staat bij Juventus. De kans is hoe dan ook klein dat de Italiaanse grootmacht op korte termijn in actie komt. De belangstelling voor Marcelo wordt alléén geconcretiseerd als Alex Sandro vertrekt.

    Het is geen geheim dat Sandro wordt begeerd door Paris Saint-Germain, Chelsea, Manchester United en Manchester City. PSG zou op dit moment het meest concreet zijn, maar Juventus veegde een 'veel te laag' bod van veertig miljoen euro van tafel.

    Mocht Sandro alsnog vertrekken, dan schakelt Juventus door naar Marcelo. De Braziliaan, die wordt gezien als één van de beste linksbacks ter wereld, is net dertig geworden en staat tot medio 2022 onder contract bij Real Madrid. Mediaset schat in dat een mogelijke deal prijzig wordt.

    Plaats een reactie

    woensdag 11 juli 2018 om 20:02
    Tis zo te zien uitverkoop
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +15225
    woensdag 11 juli 2018 om 20:17
    Deze klasbak zou meer dan welkom zijn.
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 20:20
    En of
    Vind ik leuk
    nico31 +211
    woensdag 11 juli 2018 om 20:24
    Juve wil duidelijk cl winnen
    Vind ik leuk
    Bart Thijs +3564
    woensdag 11 juli 2018 om 20:25
    Hoe erg zou dat zijn voor Buffon!
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +15225
    woensdag 11 juli 2018 om 20:37
    Het zal ook eens tijd worden na de vijf verloren CL finales sinds 1996.
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 20:38
    Lord wenger hoeveel keer wonnen ze al ?
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +15225
    woensdag 11 juli 2018 om 20:42
    Slechts twee keer. Waarvan in 96 dus de laatste tegen Ajax. Met penalty's in het Stadio Olimpico in Rome dan nog wel! Voorts is Juve het team die de meeste CL finales heeft verloren (7 keer).
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 20:43
    Bedankt voor de info
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +15225