Problemen op komst bij Genk na schermutseling? We zijn hier niet blij mee

    Problemen op komst bij Genk na schermutseling? "We zijn hier niet blij mee"

    woensdag 11 juli 2018 om 18:32

    Bij Genk is men absoluut niet te spreken over het gedrag van Sébastien Dewaest en Dieumerci Ndongala. Het duo ging op de training van woensdag met elkaar op de vuist. Dimitri De Condé reageert.

    "We zijn hier niet blij mee", zegt de technisch directeur van Genk aan Het Belang van Limburg. Toch milderde hij al meteen. "Maar ik kader dit in de scherpte die gepaard gaat met een voorbereiding."

    "Iedereen moet knokken voor zijn plaats en dan lopen de emoties wel eens hoog op. We gaan deze zaak intern bespreken en zullen er het nodige vervolg aan geven. We lossen dit wel op. Donderdag staan die jongens samen weer op het veld", gaf hij aan.

    Opvallend wel, op de foto van de spelerskern, die naar jaarlijkse traditie wordt gemaakt, stond er woensdag géén Ndongala.

    Plaats een reactie

    woensdag 11 juli 2018 om 18:39
    Komaan zeg dit zo laten is een teken van doe.maar dit kan toch niet en dat van die voorbereiding is lul koek mag ik op 1 september men meester ook dan slaan ?
    Vind ik leuk
    Zetterberg +8763
    woensdag 11 juli 2018 om 18:44
    1 september wel nog, de school begint dit jaar pas op 3 september 👍🤜
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 18:48
    Ik ga unif en helaas moet ik zaterdag al opdraven mijn beste 😂😂
    Vind ik leuk
    Zetterberg +8763
    woensdag 11 juli 2018 om 18:54
    Je sprak over een meester, vandaar dat ik dat dacht...
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 18:57
    Aja neeh srry typ fout srry man
    Vind ik leuk
    Goaltje +920
    woensdag 11 juli 2018 om 20:16
    Je doet Unief maar schrijft als een analfabeet.
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 20:18
    Ligt meestal aan gsm tis een Engels model dus als ik iets typ veranderd hij het niet snap je?
    Vind ik leuk
    Goaltje +920
    donderdag 12 juli 2018 om 08:20
    Dan nog. Ik ben beschaamd in jouw plaats.
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 09:37
    Dat mag.je zeker
    Vind ik leuk
    ScheveStek +1222
    woensdag 11 juli 2018 om 18:43
    En de Genkies maar blij zijn met Ndongala :)
    Vind ik leuk
    Bart Thijs +3160
    woensdag 11 juli 2018 om 19:04
    En waarom zou dit Ndongala zijn schuld zijn?
    Vind ik leuk
    Rimka96 +1049
    woensdag 11 juli 2018 om 18:50
    Ah ja dat hoort erbij, als trainer zet ze beide in een boksring en dat ze het maar uitvechten. de verliezer poetst héle seizoen de schoenen van de winnaar.
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 18:59
    Ik denk niet dat het zo werkt maar het zal wel wss zo gebeuren 😂
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 19:49
    Dat ze tijdens de competitie maar knokken i.p.v op de training met elkaar !
    Vind ik leuk
    wesleyvb +762
    donderdag 12 juli 2018 om 01:09
    Ik als Genk fan, zeg er dit van: Het is een mannensport, het hoort niet, maar je kan beter elkaar dan ne doefel op elkaars bakkes geven, dan met zalmroze truikes rondlopen op ne voetbalplein, dat vind ik net iets meer erover dan dit !
    Vind ik leuk
    donderdag 12 juli 2018 om 03:33
    Die 2 rotte appels buiten gooien voor ze heel de ploeg bederven , nog steeds niet geleerd van het verleden , remember ( Mboyo ) !!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Problemen op komst bij Genk na schermutseling? "We zijn hier niet blij mee"