'Wat een speler is dat. Het is echt niet normaal wat Hazard kan'

    'Wat een speler is dat. Het is echt niet normaal wat Hazard kan'

    woensdag 11 juli 2018 om 18:02

    Rafael van der Vaart heeft dinsdagavond genoten van Eden Hazard. De Rode Duivel bleek bij vlagen ongrijpbaar voor de Franse defensie.

    "Wat een speler is dat", zegt Van der Vaart over Hazard bij de NOS. "Vanaf de eerste minuut, het is echt niet normaal wat die gozer kan. Dribbelen, overzicht, op de hoogste snelheid..Die rechtsback (Pavard, red.) had een zware eerste helft. Het ziet er ook meteen dreigend uit. Hij ging echt los. Die rechtsback dacht: kut, kut, daar gaat-ie weer."

    België verloor met 1-0 van Frankrijk en slaagde er niet in om zich voor het eerst in de historie voor een WK-finale te plaatsen. Hugo Borst: "Het zijn fracties van verschillen. Frankrijk had 55% recht op de overwinning en België 45%. Zo dicht ligt het bij elkaar. Dit was de finale. België had waarschijnlijk korte metten gemaakt met Engeland of Kroatië. We moeten het maar zo zien dat ze de finale wel hebben gespeeld, maar onder de noemer halve finale."

    Plaats een reactie

    woensdag 11 juli 2018 om 18:31
    Hazard is inderdaad een top speler en ik ben van mening dat in de groepsfase expres verliezen zeer onprofessioneel is
    Vind ik leuk
    JoeCanoe +663
    woensdag 11 juli 2018 om 18:59
    Niet onprofessioneel. Dat is zelfs competitievervalsing. Moesten zoiets kunnen bewijzen dan jaren schorsing. Maar uiteraard kan je zoiets nooit bewijzen.
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 19:02
    Dat is waar ofwel ga je om te winnen ofwel blijf je thuis en miss de Russen over drie jaar😂😂
    Vind ik leuk
    Rdken +393
    woensdag 11 juli 2018 om 20:34
    Is makkelijknop te lossen ze. Na de groepsfase gwn opnieuw loten, in alle poules. Zodat iedereen tegen iedereen uit kan komen.
    Vind ik leuk
    JoeCanoe +663
    woensdag 11 juli 2018 om 22:11
    Zou inderdaad beter zijn. Maar is niet ideaal voor de ticketverkoop. Wie gaat er nu tickets kopen voor de 2e ronde als men niet kan inschatten waar je favoriete ploeg gaat uitkomen.
    Eventueel zouden ze wel parcours voor de eerste van de groep kunnen vastleggen en enkel de 2e posities van de groep loten voor de indeling in de 8e finales.
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 19:31
    Laten we gewoon trots zijn op wat onze gouden generatie heeft gebracht en geen woorden verspillen aan Frankrijk. Zij hebben hun match gespeeld, wij die van ons. Wees trots op wat de Belgen hebben gebracht! Geen enkel ander land heeft zo een aanvallend spel gespeeld. En om af te sluiten, dankzij de Belgen kan Engeland, Kroatië of Frankrijk wereldkampioen worden. Want wij hebben tenslotte de favoriet uit het toernooi gekegeld!!!
    [Reactie gewijzigd op woensdag 11 juli 2018 om 19:32]
    Vind ik leuk
    Brubru +3809
    woensdag 11 juli 2018 om 19:54
    Hazard is top.
    Een minpunt : zijn acties brengen veel te weinig op.
    Ik heb me zelfs kwaad gemaakt bij zijn dribbel even voor de rust waar balverlies bijna fataal was.
    We spelen met 11 hé.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws