Witsel krijgt waardering voor actie op irritante Mbappé: ''Klets op zijn muil''

    Witsel krijgt waardering voor actie op irritante Mbappé: ''Klets op zijn muil''

    woensdag 11 juli 2018 om 13:30

    Kylian Mbappé is een van de sterren van dit WK, maar de Franse tienersensatie liet tegen België zien ook irritante trekjes te hebben. Mbappé was op vervelende wijze tijd aan het rekken en Witsel besloot even zijn frustratie te uiten aan het adres van Mbappé. Op Twitter wordt de actie toegejuichd, al hadden sommige fans graag gezien dat Witsel de jongeling harder had aangepakt.

    Ook over de grens werd de actie van Witsel wel gewaardeerd

    Plaats een reactie

    Freddyploiks +8877
    woensdag 11 juli 2018 om 13:41
    Ze hadden hem beter in de 1ste minuut in de lucht gestampt
    Vind ik leuk
    pateken +2880
    woensdag 11 juli 2018 om 13:49
    zeker dat je RSCA supporter bent?
    Vind ik leuk
    DDT +2654
    woensdag 11 juli 2018 om 14:56
    Ja dat hadden ze beter gedaan
    Vind ik leuk
    pateken +2880
    woensdag 11 juli 2018 om 15:57
    dus onsportief gedrag, bekampen met .. nog onsportiever gedrag.
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +8877
    woensdag 11 juli 2018 om 16:31
    Iemand in de eerste minuut eens hard aanpakken maakt deel uit van de sport voetbal. Dat wat Mbappé doet niet. Er is niets mis met de beste speler hard aanpakken, zeker niet als hij je uitdaagt. En ja, ik ben supporter van Anderlecht. Al heel mijn leven. So what?
    Vind ik leuk
    pateken +2880
    woensdag 11 juli 2018 om 17:18
    zie hem draaien..... iemand in de lucht stampen is nog iets anders dan iemand hard aanpakken.
    In de lucht stampen maakt GEEN deel uit van het voetbal.
    trouwens omdat je hem de eerste minuut hard aanpakt ( zullen we het maar op houden) ... zal hij op einde van de match geen tijd winnen? In uw eerste uitleg alvast niet want dan ligt hij al in de eerste minuut op de brancard.
    Uw uitleg rammelt aan alle kanten beste Freddy,
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +8877
    woensdag 11 juli 2018 om 19:38
    Ik ga je iets vertellen... Iemand in de lucht stampen, dat lukt eigenlijk niet. Het is beeldspraak. Men wil daarmee zeggen dat je een speler eens hard kan tackelen zodat hij de rest van de match geen cinema verkoopt zoals hij dat nu gedaan heeft. Jij legt hem op een brancard, in jouw hoofd. Jij trekt zelfs in twijfel of ik een Anderlecht supporter ben. Jij hangt een prototype van een Anderlecht supporter op. Dus er bestaat geen Anderlecht supporter die gefrustreerd is na een nederlaag en dat een speler een stamp wil geven als hij doodleuk met een bal wegloopt? Wel, ik beslis zelf hoe ik supporter. Als ik even mag. Aub?
    [Reactie gewijzigd op woensdag 11 juli 2018 om 19:44]
    Vind ik leuk
    pateken +2880
    woensdag 11 juli 2018 om 20:10
    ieder zijn goesting... maar is meer de manier van denken die ik aan andere ploegen link.
    en nog een laatste keer: omdat je een speler bij het begin van een match 'hard tackelt' zal hij op het einde vd match geen tijd meer trachten te winnen.
    Geloof je dat nu zelf?
    Vind ik leuk
    woensdag 11 juli 2018 om 14:11
    fair play regels overtreden, kvind gewoon dat fifa een voorbeeld moet stellen naar jeugd toe en hem moet schorsen voor de finale
    Vind ik leuk
    Reagens +1567
    woensdag 11 juli 2018 om 14:25
    Vooral stomweg in de val gelopen.
    Irrelevante gele kaart voor onze Franse vriend en minstens 1 minuut tijd gerokken.
    Vind ik leuk
    Rdken +376
    woensdag 11 juli 2018 om 16:39
    Jaa, het zou niet nodig moeten zijn he.Maar ik vond het ook heerlijk om te zien.
    Het is niet normaal dat een manneke van 19 zich al zo gedraagt, supertalent of niet.
    Zo een gedrag moet strenger aangepakt worden.

    Wij zijn zelf ook te braaf en dat zal jammer genoeg altijd zo blijven.
    Wij moeten meer arrogantie krijgen, zelfvertrouwen!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Witsel krijgt waardering voor actie op irritante Mbappé: ''Klets op zijn muil''