UPDATE: 'Belgische topclubs grijpen naar JPL-revelatie'

    UPDATE: 'Belgische topclubs grijpen naar JPL-revelatie'

    woensdag 11 juli 2018 om 09:45

    Taiwo Awoniyi leek op weg naar KAA Gent, maar volgens Owngoalnigeria komt die transfer er niet. De Nigeriaanse bron meldt dat de aanvaller op huurbasis naar Club Brugge trekt. 

    Awoniyi maakte vorig seizoen het mooie weer bij Royal Excel Moeskroen. Les Hurlus huurden hem toen van Liverpool. The Reds willen hem aankomend seizoen opnieuw naar ons land sturen, maar bij een hoger aangeschreven ploeg.

    KAA Gent had lang de beste papieren om Awoniyi aan te trekken. Awoniyi zou naar Gent komen en Simon zou dan (binnenkort) de omgekeerde weg bewandelen. Volgens Owngoalnigeria gaat Simon evenwel niet naar Liverpool, maar trekt hij naar het Duitse Wolfsburg.

    De deal met Liverpool springt daardoor af en heeft Club Brugge plots de beste papieren om Awoniyi aan te trekken. 

    Update 06/07 (09u15): Het Laatste Nieuws weet dat Awoniyi weldegelijk in beeld is bij Club Brugge. De Nigeriaan wordt aanzien als ideale opvolger voor Wesley Moraes, die nadrukkelijk aan Lazio Roma gelinkt wordt.

    Update 11/07 (09u45): Owngoalnigeria geeft nu aan dat het toch niet België zal worden voor de spits. Awoniyi zet zijn handtekening onder een verlengd contract bij Liverpool en trekt dan naar AS Monaco. Technisch directeur Michael Emenalo is een grote fan van de Nigeriaan. De Monegasken zullen hem voor twee seizoenen huren.

    Plaats een reactie

    Rune1891 +436
    woensdag 4 juli 2018 om 20:25
    Zou wel leuk nieuws zijn
    Vind ik leuk
    woensdag 4 juli 2018 om 20:29
    Eerlijk , wat heeft zo een speler bij Gent te zoeken ....
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +11474
    woensdag 4 juli 2018 om 21:35
    Er is toch altijd één die blaaskaakerij moet verkopen. Verslikt u niet in uwe caviaar en let op met de bubbels in uw champagne voor uw prikkelbare darmen.
    Vind ik leuk
    Hedgehog +25
    woensdag 4 juli 2018 om 21:56
    Maar hij heeft wel een punt...
    Vind ik leuk
    Boerken +6085
    woensdag 4 juli 2018 om 22:54
    Oei oei oei burp
    Vind ik leuk
    larédo +1346
    woensdag 4 juli 2018 om 20:30
    Goed zo Vince.
    Vind ik leuk
    ROBSON +1588
    donderdag 5 juli 2018 om 00:02
    Blijkbaar betaalt lazio de 15 miljoen voor Wesley dus deze is welkom.
    Vind ik leuk
    donderdag 5 juli 2018 om 04:01
    Welke titels. FCB troeft Gent af op de transfermarkt. Hou eens op met die zever. Spelers aantrekken is precies ook al een competitie. Waarom schreven ze niet dat FCB iedereen aftroefde toen ze Hubert en Scholz aantrokken
    Vind ik leuk
    Olli +203
    donderdag 5 juli 2018 om 08:28
    Omdat „wij“ blijkbaar de einige waren die ze wouden kopen.....Begrijpelijk
    Vind ik leuk
    Reagens +1530
    donderdag 5 juli 2018 om 12:26
    Bedankt jongens!
    Huurspelers moeten voor mij écht niet komen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 6 juli 2018 om 09:21
    Afwachten en voorzichtig zijn maar wij zouden onderhandelen over OOK een aankoopoptie. Het blijft moeilijk om tussen al "die twitterinfo(brol) de waarheid te vinden.
    Vind ik leuk
    Reagens +1530
    vrijdag 6 juli 2018 om 22:49
    Bij ons was het enkel huur. Dat moet ik niet hebben.
    Als Vince beter onderhandeld zoveel te beter
    Vind ik leuk
    donderdag 5 juli 2018 om 14:37
    Gent of maw. Louwagie komt bij interessante transfers steeds te laat !
    Vind ik leuk
    freeman +8330
    vrijdag 6 juli 2018 om 09:26
    Meteen doordrukken voor deze speler !
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +8800
    woensdag 11 juli 2018 om 09:50
    Weer veel gelul voor niks mannen! Het vogeltje is gaan vliegen! Hahaha
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    UPDATE: 'Belgische topclubs grijpen naar JPL-revelatie'