Nieuwkomer verkoos Anderlecht boven het buitenland: 'Helpen om titels te winnen'

    Nieuwkomer verkoos Anderlecht boven het buitenland: 'Helpen om titels te winnen'

    zondag 24 juni 2018 om 20:00

    Elias Cobbaut heeft zijn eerste trainingen bij RSC Anderlecht achter de rug. De jonge linksachter werd bij weggeplukt bij KV Mechelen voor drie miljoen euro. 

    "Ik kan het nog altijd niet geloven dat een club zoveel geld voor mij heeft betaald. Maar op het veld verandert dat helemaal niets", vertelde de jeugdinternational aan La Dernière Heure

    De linkspoot kon op heel wat belangstelling rekenen in binnen -en buitenland. Onder ondere Club Brugge, KRC Genk en AA Gent lonkten naar Cobbaut. "Ik had veel aanbiedingen."

    "Uiteindelijk heb ik mijn instinct gevolgd door voor Anderlecht te kiezen. Waarom ik niet voor het buitenland koos? Dat is iets voor later. Ik denk daar helemaal nog niet aan. Eerst wil ik Anderlecht helpen om titels te winnen", besloot de aanwinst van paars-wit.

    Plaats een reactie

    pateken +2800
    zondag 24 juni 2018 om 20:12
    Elias, voetjes op de grond & het stap voor stap aanpakken.
    Zegt niets over zijn voetbaltalent maar wel veel over zijn ingesteldheid
    Vind ik leuk
    Mike1208 +85
    zondag 24 juni 2018 om 20:21
    Jongen met verstand eerst hier zien of hij het aankan
    Velen moeten hier een voorbeeld aan nemen maar denken allemaal das ze een CR7 of Messi zijn ,maar afgaan als een gieter
    Veel succes Elias en blijf u voeten op de grond houden dan kom je er wel
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +12246
    zondag 24 juni 2018 om 20:42
    Die jongen ziet er mij verstandig uit en uit het juiste hout gesneden.
    Vind ik leuk
    Timme +30
    zondag 24 juni 2018 om 21:21
    Goeie kop, da’s al veel!
    Vind ik leuk
    ROBSON +1597
    zondag 24 juni 2018 om 21:33
    Juist daarom past hij totaal niet bij Anderlecht.
    Vind ik leuk
    Mckenzie +2805
    maandag 25 juni 2018 om 06:35
    Die haat, steeds weer, Robson jongen. Ik zou met haat of kwaadheid kunnen antwoorden, maar ga dat niet doen. Ik heb eerder medelijden met je frustraties.
    [Reactie gewijzigd op maandag 25 juni 2018 om 06:36]
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 21:56
    Er is niks mis met ambitie hebben
    Vind ik leuk
    pateken +2800
    maandag 25 juni 2018 om 06:53
    ... juist,alleen kennen velen het verschil niet tussen ambitie en ... pretentie.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Nieuwkomer verkoos Anderlecht boven het buitenland: 'Helpen om titels te winnen'