Devroe kondigt komst van 'grote vis' aan: De laatste loodjes wegen het zwaarst

    Devroe kondigt komst van 'grote vis' aan: "De laatste loodjes wegen het zwaarst"

    zondag 24 juni 2018 om 18:30

    RSC Anderlecht bouwt nog steeds volop aan een volwaardig team voor komend seizoen. Paars-wit wil een nieuwe weg inslaan, waarbij veel jongeren hun kans krijgen. Daarnaast rekenen de Brusselaars ook op nog extra versterking.

    Tot dusver haalde Anderlecht al acht nieuwkomers in huis. Landry Dimata is op komst, maar het is nog wachten op een akkoord met Wolfsburg. Daar zal het echter niet bij blijven. "Ons werk is nog niet af, dat is duidelijk", geeft Luce Devroe aan in Het Laatste Nieuws.

    De makkelijke transfers zijn al achter de rug. Nu hoopt Devroe snel enkele 'grote vissen' in huis te halen. "Iedereen weet dat er achteraan en voorin nog versterking bij moet. We zijn al redelijk goed opgeschoten, maar de laatste loodjes wegen het zwaarst."

    Nog even geduld
    Na het WK rekent de sportief directeur erop dat de kern snel compleet zal zijn. "Ik verwacht nog een vrij drukke maand juli. Het WK is net begonnen, je weet dat de markt dan vrij laat op gang komt. We hebben nog twee centrale verdedigers en een spits nodig."

    Plaats een reactie

    Jasper55 +68
    zondag 24 juni 2018 om 18:45
    Khazri van Sunderland? Hoeveel kan u ploeg verlangen die 2 jaar op rij gedegradeerd is?
    Vind ik leuk
    Bart Thijs +2341
    zondag 24 juni 2018 om 18:52
    Eens naar Oostende bellen om te horen wie nog weg mag/kan? :-)
    Beter mond houden over grote vissen..sfs is het maar een klein visje en maakt ge u weer belachelijk..
    In stilte aan transfers werken is nog steeds het beste
    [Reactie gewijzigd op zondag 24 juni 2018 om 18:53]
    Vind ik leuk
    SD +6085
    zondag 24 juni 2018 om 19:07
    Benieuwd. Een haring of een zeeduivel ?
    [Reactie gewijzigd op zondag 24 juni 2018 om 19:08]
    Vind ik leuk
    La joya +136
    zondag 24 juni 2018 om 19:41
    Ansjovis mss...
    [Reactie gewijzigd op zondag 24 juni 2018 om 19:42]
    Vind ik leuk
    Timme +30
    zondag 24 juni 2018 om 21:20
    Hopelijk geen aprilvis
    Vind ik leuk
    Jossie +73
    zondag 24 juni 2018 om 21:39
    Ne potvis!!!
    Vind ik leuk
    Watcher +637
    zondag 24 juni 2018 om 19:43
    makkelijk te achterhalen, mauve kijkt met wie Club en Standard bezig zijn en voegen zich dan toe tot het lijstje, want zelf hebben ze 0 scouting
    Vind ik leuk
    Xytox +121
    zondag 24 juni 2018 om 20:38
    Ja, zoals die Mrabti die FCB nu zou willen waar RSCA vorig jaar al contact voor opnam, of zoals Mbemba die FCB probeerde te halen, of Dimata die ze op het laatste nippertje nog probeerden weg te halen voor de neus van RSCA, of die Braziliaanse CV uit Portugal waar RSCA interesse in had en FCB nu mee aan het onderhandelen is...
    Vind ik leuk
    ROBSON +1597
    zondag 24 juni 2018 om 21:09
    Dimata is tot nader order nog niet van Anderlecht. Al hoop ik dat dat wel zo rap mogelijk het geval is.
    Vind ik leuk
    Brubru +2957
    zondag 24 juni 2018 om 21:56
    Best niet alles geloven wat in de media komt. Brugge is nooit in de running geweest voor Dimata of Mbemba hoor.
    Vind ik leuk
    Geofpurple +3011
    maandag 25 juni 2018 om 10:22
    nooit in de running geweest ja, dat wil niet zeggen ze geen interesse geuit hebben. En een speler die je niet wil, daar heb je geen interesse voor.
    Vind ik leuk
    pateken +2800
    zondag 24 juni 2018 om 19:49
    Als de vissen zo groot zijn als Luc zijn eetservies, zijn we inderdaad vol verwachting.
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 21:22
    Ze blijven hun kvo-verleden meeslepen: grote vissen, kleine vissen... en mss nog wat garnalen ook!
    Vind ik leuk
    maandag 25 juni 2018 om 01:12
    Het hoeft geen grote vis te zijn ook niet. Een goed talent dat al wat bewezen heeft in een andere competitie kan ook een meerwaarde zijn en goedkoper bovendien. Zoek niet alleen naar namen, maar ook naar competenties.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Devroe kondigt komst van 'grote vis' aan: "De laatste loodjes wegen het zwaarst"