Devroe kondigt komst van 'grote vis' aan: De laatste loodjes wegen het zwaarst

    Devroe kondigt komst van 'grote vis' aan: "De laatste loodjes wegen het zwaarst"

    Gepubliceerd: zondag 24 juni 2018 om 18:30zo 24-06-2018 om 18:30

    RSC Anderlecht bouwt nog steeds volop aan een volwaardig team voor komend seizoen. Paars-wit wil een nieuwe weg inslaan, waarbij veel jongeren hun kans krijgen. Daarnaast rekenen de Brusselaars ook op nog extra versterking.

    Tot dusver haalde Anderlecht al acht nieuwkomers in huis. Landry Dimata is op komst, maar het is nog wachten op een akkoord met Wolfsburg. Daar zal het echter niet bij blijven. "Ons werk is nog niet af, dat is duidelijk", geeft Luce Devroe aan in Het Laatste Nieuws.

    De makkelijke transfers zijn al achter de rug. Nu hoopt Devroe snel enkele 'grote vissen' in huis te halen. "Iedereen weet dat er achteraan en voorin nog versterking bij moet. We zijn al redelijk goed opgeschoten, maar de laatste loodjes wegen het zwaarst."

    Nog even geduld
    Na het WK rekent de sportief directeur erop dat de kern snel compleet zal zijn. "Ik verwacht nog een vrij drukke maand juli. Het WK is net begonnen, je weet dat de markt dan vrij laat op gang komt. We hebben nog twee centrale verdedigers en een spits nodig."

    Plaats een reactie

    Jasper55 +343
    zondag 24 juni 2018 om 18:45
    Khazri van Sunderland? Hoeveel kan u ploeg verlangen die 2 jaar op rij gedegradeerd is?
    Vind ik leuk
    Watcher +952
    zondag 24 juni 2018 om 19:43
    makkelijk te achterhalen, mauve kijkt met wie Club en Standard bezig zijn en voegen zich dan toe tot het lijstje, want zelf hebben ze 0 scouting
    Vind ik leuk
    Xytox +1201
    zondag 24 juni 2018 om 20:38
    Ja, zoals die Mrabti die FCB nu zou willen waar RSCA vorig jaar al contact voor opnam, of zoals Mbemba die FCB probeerde te halen, of Dimata die ze op het laatste nippertje nog probeerden weg te halen voor de neus van RSCA, of die Braziliaanse CV uit Portugal waar RSCA interesse in had en FCB nu mee aan het onderhandelen is...
    Vind ik leuk
    ROBSON +3157
    zondag 24 juni 2018 om 21:09
    Dimata is tot nader order nog niet van Anderlecht. Al hoop ik dat dat wel zo rap mogelijk het geval is.
    Vind ik leuk
    Brubru +3809
    zondag 24 juni 2018 om 21:56
    Best niet alles geloven wat in de media komt. Brugge is nooit in de running geweest voor Dimata of Mbemba hoor.
    Vind ik leuk
    Geofpurple +4874
    maandag 25 juni 2018 om 10:22
    nooit in de running geweest ja, dat wil niet zeggen ze geen interesse geuit hebben. En een speler die je niet wil, daar heb je geen interesse voor.
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 21:22
    Ze blijven hun kvo-verleden meeslepen: grote vissen, kleine vissen... en mss nog wat garnalen ook!
    Vind ik leuk
    maandag 25 juni 2018 om 01:12
    Het hoeft geen grote vis te zijn ook niet. Een goed talent dat al wat bewezen heeft in een andere competitie kan ook een meerwaarde zijn en goedkoper bovendien. Zoek niet alleen naar namen, maar ook naar competenties.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws