'Club Brugge heeft Argentijn nog steeds niet beet, vraagprijs zit Mannaert dwars'

    'Club Brugge heeft Argentijn nog steeds niet beet, vraagprijs zit Mannaert dwars'

    Club Brugge is nog op zoek naar defensieve versterking. Blauw-Zwart wil zijn kern met het oog op de Champions League aardig versterken. Vincent Mannaert en co schieten in actie voor een volgend doelwit.

    De naam Marco Senesi werd al verschillende malen in verband gebracht met de Bruggelingen. Zo zag Club een bod van 3,9 miljoen euro geweigerd door San Lorenzo. De Argentijnse topclub wil meer vangen voor de verdediger.

    Volgens Het Laatste Nieuws blijft de Argentijn weldegelijk in beeld bij Blauw-Zwart. San Lorenzo blijkt dan wel geen makkelijke onderhandelingspartner, toch verwacht de landskampioen nog een doorbraak in het dossier.

    Update 27/06 (07u25): Argentijnse media melden dat Club Brugge een nieuwe poging heeft ondernomen. Zo heeft San Lorenzo een nieuw Brugs bod van 4,5 miljoen euro ontvangen. Of zij op het bod zullen ingaan, valt af te wachten. Er kwam namelijk ook een niet nader genoemde Italiaanse club op de proppen.

    Update 05/07 (08u55): Volgens Dario Ole lijkt een akkoord tussen Club Brugge en San Lorenzo nabij. Opvallend, de bron meldt dat Blauw-Zwart bereid is om 6 miljoen euro te betalen voor Senesi, een clubrecord. Voor dat bedrag krijgt Club Brugge amper 70 procent van de transferrechter van de speler in handen.  

    Update 06/07 (08u00)Het Laatste Nieuws weet dat de Argentijnse media wat voorbarig waren. Er is helemaal nog geen akkoord op til tussen beide partijen. Daarvoor ligt de vraagprijs nog steeds te hoog.

    Plaats een reactie

    freeman +11567
    zondag 24 juni 2018 om 18:14
    Doorduwen maar !
    Vind ik leuk
    woensdag 27 juni 2018 om 09:08
    Aje moe kakkn moe je kakkn é!
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 18:18
    Kwaliteit komt niet naar brugge

    Alleen wat rommel komt direct
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 18:26
    Idem met da kustploegje. afdankertjes en voor rest nougabollen
    [Reactie gewijzigd op zondag 24 juni 2018 om 18:27]
    Vind ik leuk
    Zelfkweek +866
    zondag 24 juni 2018 om 18:29
    U verwart Brussel met Brugge ;)
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 18:31
    Voor zover ik weet zelfde eigenaar dus vergissen is menselijk
    Vind ik leuk
    Zelfkweek +866
    zondag 24 juni 2018 om 18:56
    Was een reactie op die boven u :)
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +15097
    zondag 24 juni 2018 om 19:04
    ik vind die nicknames grappiger dan de discussie op zich.
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 19:42
    Jaja

    RIts, Groeneveld, Schrijvers en Mata zijn wereldtoppers
    Vind ik leuk
    BST83 +753
    zondag 24 juni 2018 om 19:55
    Gelukkig heeft oostende nu 3 club mensen in hun rangen he.

    Wat heeft oostende ondertussen al aangekocht qua toppers?
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 20:07
    Oostende is ook geen topclub hé
    En na het verdwijnen van Coucke
    is een rustig seizoen draaien het hoogste dat we mogen verwachten
    Verheyen is wel een toptrainer
    Vind ik leuk
    BST83 +753
    zondag 24 juni 2018 om 20:12
    Tijd zal alles uitwijzen wat de nieuwe Brugse transfers betreft.
    Kom er in december eens op terug. Pas dan kunnen we deftig oordeel vellen.
    Vind ik leuk
    Vlad +2255
    donderdag 5 juli 2018 om 18:49
    Allé, veel plezier in de bodem van het klassement, maar geen nood kunt na de match nog wat in de zandbak gaan spelen 😂
    Vind ik leuk
    ROBSON +2956
    zondag 24 juni 2018 om 21:25
    Mata is de beste rb in belgie,schrijvers wordt onderschat,groeneveld is nog jong en letica kon overal naartoe dus voorlopig tevreden over de transfers. Met senesi en majer is club met 2 toppers bezig en zal de cirkel rond zijn.
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 22:42
    Doe geen geen moeite om dit te bespreken met dit typetje.
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 23:11
    Maar Senesi en Majher komen absoluut niet naar brugge
    Vind ik leuk
    ROBSON +2956
    donderdag 5 juli 2018 om 11:39
    Majer alvast niet meer maar senesi is op komst. Net als nog twee topspitsen.
    Vind ik leuk
    woensdag 27 juni 2018 om 13:28
    Cavanda, Foket, Najar zijn allemaal toch veel beter dan Mata
    Vind ik leuk
    ROBSON +2956
    donderdag 5 juli 2018 om 11:42
    Najhahahahahaaaaaar begot, speelt die nog? En wat heeft foket bewezen? Cavanda vind ik wel ni slecht.
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 22:44
    Wij kopen alleen maar slechte,zo zijn we kampioen geworden.
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 23:10
    Jullie zijn alleen kampioen geworden door de refs !!!
    Vind ik leuk
    maandag 25 juni 2018 om 07:54
    ondanks de refs
    Vind ik leuk
    blondel +2607
    maandag 25 juni 2018 om 15:42
    En jullie bijna gezakt door supporters zoals u te hebben,nooit met iets content.En dat wij kampioen geworden zijn dank zij de refs.Wat houdt u tegen om hetzelfde te doen met Oostende?
    Vind ik leuk
    Lodecol13 +1947
    woensdag 27 juni 2018 om 09:07
    Ja heb dat ook gezien op al mijn opnames van de matchen van brugge stand andl gent derefs hebben al die goal 80 in het doel ge blazen van hun rivalen maar die geraakte maar aan 40g omdat de wind tegen zat hahahaaa
    Vind ik leuk
    freeman +11567
    woensdag 27 juni 2018 om 09:17
    Was zo vele jaren voor een andere ploeg waarvan we liefst de naam verzwijgen !
    Vind ik leuk
    Boerken +6930
    woensdag 27 juni 2018 om 10:19
    Ja die hebben mooie goals gescoord he
    Vind ik leuk
    Geertvdd +3120
    donderdag 5 juli 2018 om 09:14
    De refs, de lijnrechters, de bond en de FIFA hebben allemaal hun steentje bijgedragen. Dankzij hen kunnen wedstrijden georganiseerd en in goede banen geleid worden. We zijn deze heren en instanties dan ook zeer erkentelijk, net als we de Inca's dankbaar zijn om een eerste vorm van het edele voetbalspel uit te vinden. Hierdoor zijn wij kampioen gespeeld, net als Anderlecht zovele keren voor ons, Genk, Gent, KV Mechelen, Union, Standard, het ter ziele gegane Lierse en ik vergeet nog een heel deel andere teams waar Oostende geen deel van uit maakt.
    Vind ik leuk
    Vlad +2255
    donderdag 5 juli 2018 om 18:53
    Geniet van jullie laatste seizoen in 1A, daarna is het tot nooit meer...
    Oostende... wist niet eens dat ze daar een voetbalveld hadden, is toch basketstad?
    Vind ik leuk
    freeman +11567
    woensdag 27 juni 2018 om 09:14
    En waar trekken de bankzitters van KVO naar toe ....?
    Vind ik leuk
    woensdag 27 juni 2018 om 09:28
    We spelen dan ook met plezier kampioen met die rommel !
    Vind ik leuk
    Boerken +6930
    woensdag 27 juni 2018 om 10:18
    Rommel komt meestal overgewaaid van de kust
    Vind ik leuk
    donderdag 5 juli 2018 om 12:22
    Gaat blijkbaar de goede kant op, vertrouwen in hem blijkt groot te zijn.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 5 juli 2018 om 12:24]
    Vind ik leuk
    larédo +1460
    donderdag 5 juli 2018 om 15:50
    ps://m.youtube.com/watch?v=jIW3GULI_qs

    Ik begrijp waarom.. i know het zijn maar youtube filmpjes maar déze kerel lijkt enorm goed.
    Vind ik leuk
    grego +136
    donderdag 5 juli 2018 om 19:45
    Goe zot, voor een spits dat betalen kan nog. Hoeveel moet hij dan nog verdienen of is die prijs loon inbegrepen. Begin me meer en meer te ergeren. Ik zou liever de prijs van een abonnement zien zakken. Weer 15 euro erbij, kind 5j. en 16j. en mezelf 700 euro tis genoeg.
    Vind ik leuk
    SD +9438
    vrijdag 6 juli 2018 om 08:19
    Normaal dat zij hem niet voor niets willen verpatsen. Storend tegenwoordig is dat men enkel een deel van een speler bezit. Als dat geen mensenhandel is !
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws