Club Brugge-aanwinst krijgt veel lof: Doet me denken aan Neymar

    Club Brugge-aanwinst krijgt veel lof: "Doet me denken aan Neymar"

    zondag 24 juni 2018 om 11:15

    Club Brugge speelde enkele weken geleden op de verrassing door de onbekende Arnaut Groeneveld weg te halen uit Nederland. Volgens enkele oude bekenden is dat een schot in de roos.

    In Krant Van West-Vlaanderen is zijn ex-ploegmaat Matthias Verreth heel positief. "Met zijn explosiviteit kan hij met een actie een wedstrijd beslissen. Qua type doet hij me soms zelfs aan Neymar denken."

    Matthias Schils, een speler van reeksgenoot Cambuur, is iets voorzichtiger. "Als hij in een 3-5-2-systeem op de flank wil slagen, zal Arnout vooral in verdedigend opzicht hard moeten werken. Ik geloof er wel in dat hij alles in zich heeft om bij een topclub te kunnen slagen", zo laat hij weten.

    Aan efficiëntie zal het zeker niet liggen bij Groeneveld. Afgelopen seizoen was hij goed voor elf doelpunt en zeventien assists.

    Plaats een reactie

    zondag 24 juni 2018 om 11:35
    Heerlijk spelertje met nog veel groeimarge.
    Vind ik leuk
    ROBSON +2369
    zondag 24 juni 2018 om 11:46
    Idd. Is bliksem snel en is efficiënt. Moet nog stappen zetten maar daar heeft hij de perfecte basis voor. Goede scouting...
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 11:48
    500k voor zo'n talentje is een gouden zaak. Zal allicht nog meer volume moeten kweken om verdedigend zijn taken ook naar behoren te doen, ik heb er vertrouwen in.
    Vind ik leuk
    SD +7990
    zondag 24 juni 2018 om 11:47
    Oei Oei, de ultieme vergelijking; da's nie goe !
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 11:59
    hey neymar type : bij alles een penalty claimen ?
    past alvast in de club brugge mentaliteit
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 12:56
    Geloof me: dat doet élke club.
    Het enige verschil is dat wij bij Blauw Zwart tenminste onze penalty's omzetten.
    Vind ik leuk
    Rebel +610
    zondag 24 juni 2018 om 17:06
    Als je 5 dubbel zoveel kan oefenen is het niet moeilijk,no penalty no glory
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 17:30
    Dus je vindt het een excuus dat ploegen die uit profspelers bestaan meer dan de helft van hun penalty's missen, ook al krijgen ze er minder?

    sommige mensen zijn duidelijk snel tevreden.
    Vind ik leuk
    Zelfkweek +691
    zondag 24 juni 2018 om 19:01
    Als je 20 keer meer vertoeft in de 16 dan jouw ploeg die , dan is het nu meer dan logisch dat er meer penalty's uit voortkomen he.......maar ja , je wil je gewoon belachelijk maken hier :p
    Vind ik leuk
    Rebel +610
    zondag 24 juni 2018 om 19:34
    ja Calimero je hebt gelijk,tijd om je oogkleppen is af te zetten en de enige die zich belachelijk maakte dit jaar was jullie bartje
    Vind ik leuk
    Zelfkweek +691
    maandag 25 juni 2018 om 07:53
    Sukkeltje toch , het pikt blijkbaar nog altijd , en we lachen met z'n allen......:))
    [Reactie gewijzigd op maandag 25 juni 2018 om 07:54]
    Vind ik leuk
    Geertvdd +1889
    zondag 24 juni 2018 om 13:51
    Af en toe eens naar een wedstrijd gaan kijken zou je wel eens zomaar nieuwe inzichten kunnen opleveren. .
    Vind ik leuk
    blondel +2171
    zondag 24 juni 2018 om 13:33
    Wauw,gelijkenis met Neymar,en ze gaan nog ene kopen die de "nieuwe Hazard" wordt genoemd.Als da geen vonken gaan geven;of...........
    Vind ik leuk
    Geertvdd +1889
    zondag 24 juni 2018 om 13:52
    Op z'n minst leuke kapsels voor op de ploegfoto...
    Vind ik leuk
    skippie +323
    zondag 24 juni 2018 om 14:59
    Doet me denken aan NEYMAR ??? LOL!!!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Club Brugge-aanwinst krijgt veel lof: "Doet me denken aan Neymar"