OFFICIEEL: Buffel bereikt akkoord met Jupiler Pro League-team

    OFFICIEEL: Buffel bereikt akkoord met Jupiler Pro League-team

    Thomas Buffel een beslissing genomen over zijn toekomst. Hij zal volgend seizoen namelijk aan de slag gaan bij Zulte Waregem. Dat weet VTM Nieuws.

    Buffel kreeg deze zomer geen nieuw contract bij Racing Genk, dat hem enkel als staflid aan boord wilde houden. De 37-jarige middenvelder trok zijn conclusies en ging elders op zoek naar een overeenkomst.

    Ondanks interesse van Antwerp en Cercle Brugge is het nu Zulte Waregem dat aan het langste eind trekt. Dat weet VTM Nieuws uit goede bron.

    Update 13u30: Met een filmpje heeft Zulte Waregem inmiddels zelf bevestigd dat Buffel inderdaad naar de Gaverbeek komt. 

    Plaats een reactie

    zondag 24 juni 2018 om 11:13
    Het is je gegund Thomas!!
    Vind ik leuk
    BS90 +4582
    zondag 24 juni 2018 om 11:18
    Perfecte keuze gemaakt! Antwerp had hem denk ik minder gelegen, te fysiek voetbal
    Vind ik leuk
    Bart Thijs +3479
    zondag 24 juni 2018 om 12:31
    Ik hoop trouwens dat jij de echte Bob bent anders heb je sfs een proces aan je been :-)
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 11:30
    Zulte is goed aan het inkopen.
    Vind ik leuk
    SD +9349
    zondag 24 juni 2018 om 11:42
    Allez ! de verjonging gaat door bij ZW
    Vind ik leuk
    Toca +36343
    zondag 24 juni 2018 om 11:43
    Toptransfer voor Thomas en Zulte.
    Vind ik leuk
    Bart Thijs +3479
    zondag 24 juni 2018 om 12:30
    Ipv hem nog 1 jaar in Genk te houden,dan heb je erna er nog jaren plezier van..alsof hij volgend seizoen terug in Genk gaat komen! Die ziet Genk niet meer terug!
    Hopelijk staat er nu ander volk op om Thomas zijn rol binnen de kleedkamer in te vullen anders vrees ik het ergste!
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +14910
    zondag 24 juni 2018 om 13:35
    Succes Thomas!
    Vind ik leuk
    firedwarf +3140
    zondag 24 juni 2018 om 15:13
    Toptransfer van Zulte...
    Vind ik leuk
    Denker +5
    maandag 25 juni 2018 om 20:47
    Ik heb steeds de grootste sympathie, bewondering en respect gehad voor Thomas Buffel.
    Hoe, wat of welke reden dan ook, ik had meer loyaliteit verwacht van KRC en ook van Thomas.
    Uiteraard ken ik de ware reden niet, waarschijnlijk puur financieel, maar sportief gezien had ik gedacht dat Thomas
    niet voor een rechtstreekse play-off club zou kiezen. Toch wel een beetje pijn aan mijn KRC en Buffel fanatisme.De verste afstand van zijn 'home' als ik me niet vergis.
    Toch wel voor mij een klein minpuntje. Maar toch hoop ik dat de bruggen met KRC niet zijn opgeblazen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws