Vannieuwkerke zorgt voor bijzonder gênant moment: Echt, Karl?

    Vannieuwkerke zorgt voor bijzonder gênant moment: "Echt, Karl?"

    zondag 24 juni 2018 om 09:45

    Met Red Flame Heleen Jaques heeft Sporza een tweede vrouwelijke analiste toegevoegd aan het team. Presentator Karl Vannieuwkerke is de vrouwensporten heel genegen, maar volgens sommige kijkers ging hij zaterdagavond iets te ver toen hij Jaques feliciteerde voor een goede analyse.

    Poll

    Is Vannieuwkerke een goede presentator?

    (1394 stemmen)

    Plaats een reactie

    Toca +28069
    zondag 24 juni 2018 om 10:02
    Zageventen.
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 10:08
    Groot gelijk
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 10:12
    Ne mens mag zijn medemens toch een compliment geven?..of mag da tegenwoordig ook al ni meer
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 10:14
    MOTD is het analyse programma van voetbal , met beelden , opstelling , looplijnen .. ze tonen het allemaal ... hier in belgie zitten ze meer een HT&D trend te beoefenen
    Vind ik leuk
    Crusader +1585
    zondag 24 juni 2018 om 11:00
    Inderdaad Gunter volledig mee eens...
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 12:42
    Klopt volledig !
    Vind ik leuk
    WBs +809
    zondag 24 juni 2018 om 10:17
    Ik vind Van Nieuwkerke een goede presentator maar er is ook precies maar 1 presentator bij de VRT ! denk dat hij wat te veel op tv komt en velen er een beetje op uitgekeken zijn ! Alternatief ?
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 10:30
    irritante stem heeft da kind, geef mij dan maar imke...
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +12101
    zondag 24 juni 2018 om 10:36
    Belachelijke commentaren!
    Vind ik leuk
    Mike1208 +85
    zondag 24 juni 2018 om 10:52
    irritante stem , maar dan toch nog beter dan de 2 Mulders
    Waarom altijd hollanders erbij halen?
    De Mulders afvoeren aub
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 11:08
    en Degryse, Sonck afvoeren

    sinds Sonck een jobke gekregen heeft van de KBVB kan hij geen slecht woord meer uitspreken over de nationale ploeg.

    Vind ik leuk
    dinsdag 26 juni 2018 om 08:39
    De Belgen spelen de laatste maanden beter dan alle andere toplanden samen... wat moet je slechtpraten? Dat de mens uit vlees en bloed niet perfect is op alle vlakken zoals een robot uit het jaar 3077? afbollen kut
    Vind ik leuk
    dinsdag 26 juni 2018 om 15:20
    Zo heeft ieder zijn smaak...
    Vind ik leuk
    AntiHein +125
    zondag 24 juni 2018 om 10:52
    Het begon al prima toen ze zei dat de rode duivels in Panama speelden. Dat was al fraai
    Vind ik leuk
    SD +6019
    zondag 24 juni 2018 om 11:04
    Dat wat de ijdelheid van anderen zo onverdraagbaar maakt, is dat ze de onze raakt. (de la Rochefoucauld)
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 12:40
    Wat een rot mentaliteit hebben de laatste tijd een hele hoop mensen aangekweekt om op alles en nog wat te reageren op een manier van laag bij de grond....bij sommigen (ondertussen méér en méér) er zelfs onder.
    Vind ik leuk
    dinsdag 26 juni 2018 om 08:41
    de vlaming is vrij rot _op het internet_, daar kom je ze allemaal tegen. In het dagelijks leven kom ik amper van die gefrustreerde geisoleerde vlamingen tegen, die praten toch niet, grote mond thuis achter scherm maar stellen niets voor in het leven. Zo'n mensen kraak je makkelijk. Zagen over Karl zn job, maar ondertussen zijn 90 procent van al degene die niets anders doen dan de negatieve commentaren te geven doppers en handicaps
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 26 juni 2018 om 08:43]
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 12:50
    Karl je programma was zoals gewoonlijk heel goed . Niks aantrekken van die goedekopen kritiek ...
    Vind ik leuk
    willyy +82
    zondag 24 juni 2018 om 13:23
    die velorijers da kunde misschien maar bleft van de voetbal ver weg ok !
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 19:27
    Van nieuwkerke is duidelijk beter in het Tour de France programma. In WK's programme probeert hij altijd grappig te zijn en dat is hij eigenlijk niet.heb het ook wat gehad met de familie Mulder. Waarom moet de Belgische staatszender die familie Mulder zo overduidelijk subsidiëren! Bij de NOS zijn ze duidelijk niet meer gewenst, maar bij ons kan het niet zonder ouwe Jan.graag aflossing van de wacht. Er zijn andere zeer degelijke Hollandse analisten maar zeker niet Boskamp natuurlijk of De mos. Die hebben we ook gehad
    Vind ik leuk
    maandag 25 juni 2018 om 07:05
    Een compliment....waarom niet? Moet kunnen tóch. Mensen waar zijn we met bezig als dat niet kan en ja zelf op tv.
    Misschien eens nadenken over dergelijke zaken, moet meer gebeuren ipv altijd kritiek.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Vannieuwkerke zorgt voor bijzonder gênant moment: "Echt, Karl?"