Vannieuwkerke zorgt voor bijzonder gênant moment: Echt, Karl?

Vannieuwkerke zorgt voor bijzonder gênant moment: "Echt, Karl?"

Gepubliceerd: zondag 24 juni 2018 om 09:45zo 24-06-2018 om 09:45

Met Red Flame Heleen Jaques heeft Sporza een tweede vrouwelijke analiste toegevoegd aan het team. Presentator Karl Vannieuwkerke is de vrouwensporten heel genegen, maar volgens sommige kijkers ging hij zaterdagavond iets te ver toen hij Jaques feliciteerde voor een goede analyse.

Poll

Is Vannieuwkerke een goede presentator?

(1394 stemmen)

Plaats een reactie

Toca +47768
zondag 24 juni 2018 om 10:02
Zageventen.
Vind ik leuk
Fcb for ever +3897
zondag 24 juni 2018 om 10:08
Groot gelijk
Vind ik leuk
zondag 24 juni 2018 om 10:12
Ne mens mag zijn medemens toch een compliment geven?..of mag da tegenwoordig ook al ni meer
Vind ik leuk
zondag 24 juni 2018 om 10:14
MOTD is het analyse programma van voetbal , met beelden , opstelling , looplijnen .. ze tonen het allemaal ... hier in belgie zitten ze meer een HT&D trend te beoefenen
Vind ik leuk
Crusader +1560
zondag 24 juni 2018 om 11:00
Inderdaad Gunter volledig mee eens...
Vind ik leuk
zondag 24 juni 2018 om 12:42
Klopt volledig !
Vind ik leuk
VeeDeeVee +18534
zondag 24 juni 2018 om 10:36
Belachelijke commentaren!
Vind ik leuk
Mike1208 +407
zondag 24 juni 2018 om 10:52
irritante stem , maar dan toch nog beter dan de 2 Mulders
Waarom altijd hollanders erbij halen?
De Mulders afvoeren aub
Vind ik leuk
zondag 24 juni 2018 om 11:08
en Degryse, Sonck afvoeren

sinds Sonck een jobke gekregen heeft van de KBVB kan hij geen slecht woord meer uitspreken over de nationale ploeg.

Vind ik leuk
AlexGMillian +1258
dinsdag 26 juni 2018 om 08:39
De Belgen spelen de laatste maanden beter dan alle andere toplanden samen... wat moet je slechtpraten? Dat de mens uit vlees en bloed niet perfect is op alle vlakken zoals een robot uit het jaar 3077? afbollen kut
Vind ik leuk
zondag 24 juni 2018 om 12:40
Wat een rot mentaliteit hebben de laatste tijd een hele hoop mensen aangekweekt om op alles en nog wat te reageren op een manier van laag bij de grond....bij sommigen (ondertussen méér en méér) er zelfs onder.
Vind ik leuk
AlexGMillian +1258
dinsdag 26 juni 2018 om 08:41
de vlaming is vrij rot _op het internet_, daar kom je ze allemaal tegen. In het dagelijks leven kom ik amper van die gefrustreerde geisoleerde vlamingen tegen, die praten toch niet, grote mond thuis achter scherm maar stellen niets voor in het leven. Zo'n mensen kraak je makkelijk. Zagen over Karl zn job, maar ondertussen zijn 90 procent van al degene die niets anders doen dan de negatieve commentaren te geven doppers en handicaps
[Reactie gewijzigd op dinsdag 26 juni 2018 om 08:43]
Vind ik leuk
zondag 24 juni 2018 om 12:50
Karl je programma was zoals gewoonlijk heel goed . Niks aantrekken van die goedekopen kritiek ...
Vind ik leuk
willyy +131
zondag 24 juni 2018 om 13:23
die velorijers da kunde misschien maar bleft van de voetbal ver weg ok !
Vind ik leuk
zondag 24 juni 2018 om 19:27
Van nieuwkerke is duidelijk beter in het Tour de France programma. In WK's programme probeert hij altijd grappig te zijn en dat is hij eigenlijk niet.heb het ook wat gehad met de familie Mulder. Waarom moet de Belgische staatszender die familie Mulder zo overduidelijk subsidiëren! Bij de NOS zijn ze duidelijk niet meer gewenst, maar bij ons kan het niet zonder ouwe Jan.graag aflossing van de wacht. Er zijn andere zeer degelijke Hollandse analisten maar zeker niet Boskamp natuurlijk of De mos. Die hebben we ook gehad
Vind ik leuk
maandag 25 juni 2018 om 07:05
Een compliment....waarom niet? Moet kunnen tóch. Mensen waar zijn we met bezig als dat niet kan en ja zelf op tv.
Misschien eens nadenken over dergelijke zaken, moet meer gebeuren ipv altijd kritiek.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws