Anderlecht struikelt in tweede oefenpartij over weerbarstige amateurs van Heist

    Anderlecht struikelt in tweede oefenpartij over weerbarstige amateurs van Heist

    zaterdag 23 juni 2018 om 20:50

    RSC Anderlecht heeft al snel haar tweede oefenwedstrijd afgewerkt. Die werd echter niet gewonnen, het werd 1-1 tegen KSK Heist.

    Amper een dag na de eerste oefenwedstrijd werd er al een tweede oefenwedstrijd gespeeld. Daarin geen Landry Dimata, die in de tribunes zat. Echt overtuigend was het in de eerste helft niet.

    De meeste kansen waren wel voor paars-wit, maar er werd amper één keertje gescoord. Francis Amuzu kon op aangeven van Silvere Ganvoula voor de 0-1 zorgen.

    Een tweede helft met heel wat nieuwe namen zorgde niet voor veel beterschap. Sterker nog, Heist kwam op gelijke hoogte via Roel Tambeur.

    Anderlecht was wakker geschoten en ging vol in de aanval. Onder andere Pieter Gerkens kreeg enkele goede kansen op de 1-2, maar hij vergat te scoren. Een doelpunt kwam er uiteindelijk niet meer: 1-1.

    Eerste helft: Boeckx, Sa, Bornauw, Obradovic, Kayembe, Sambi-Lokonga-, Najar, Trebel, Ganvoula, Abazaj, Amuzu
    Tweede helft: Moutha-Sebtaoui ; Dante, Cools, Delcroix ; Sowah, Makarenko, Kums, Saelemaekers ; Adzic, Musona, Gerkens

    Plaats een reactie

    larédo +1455
    zaterdag 23 juni 2018 om 20:56
    Achja het is maar Heisssssst :D
    Vind ik leuk
    Shredder +2931
    zaterdag 23 juni 2018 om 21:03
    Amuzuuuuuuuuuuuuuu
    Vind ik leuk
    larédo +1455
    zaterdag 23 juni 2018 om 21:24
    Opendaaaaaa
    Vind ik leuk
    Mckenzie +3512
    zaterdag 23 juni 2018 om 20:56
    Aiai. Mager.
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 21:34
    Veel werk aaan dat ploegje
    😤😤😤
    Vind ik leuk
    ROBSON +2356
    zaterdag 23 juni 2018 om 21:46
    MET de ploeg van volgend seizoen... vindt ik leuk
    Vind ik leuk
    Toca +30606
    zaterdag 23 juni 2018 om 22:05
    Stelt niks voor zo n 2e match in 2 dagen met 2 ploegen.
    Vind ik leuk
    Zelfkweek +679
    zaterdag 23 juni 2018 om 22:24
    Mag ik ff lachen.......:))
    Vind ik leuk
    Bonanza +595
    zaterdag 23 juni 2018 om 23:14
    Overal lees je dat Anderlechtmanne het zo goed doen, k bedoel dan bij hun volgende club. Overal behalve bij Anderlecht zelf. Zijn de scouts daar blind? Of telt enkel geld en niet de prestatie?
    Vind ik leuk
    Regaal +1085
    zondag 24 juni 2018 om 02:01
    De media breekt ook graag RSCA spelers af.
    Kijk naar Nilis... in België nooit de gouden schoen gewonnen toen hij bij RSCA speelde.

    Biglia was ook nooit goed genoeg... maar is wel international.... enz....
    Vind ik leuk
    ROBSON +2356
    zondag 24 juni 2018 om 10:39
    Biglia international idd.............bij het slechtste Argentinië aller tijden.
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 10:43
    ja robson wat ben jij een bekakte vent....
    biglia heeft ook al een finale gespeeld op het wk he....
    paljas
    Vind ik leuk
    ROBSON +2356
    zondag 24 juni 2018 om 10:47
    Yup op de bank.
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 10:50
    dan denk ik dat je fout bent ,wel degelijk als basis speler....
    90 minuten...
    maar ja jij kijkt alleen maar naar boeren he...
    steek je lul nog eens in bella....
    Vind ik leuk
    Regaal +1085
    zondag 24 juni 2018 om 20:03
    Argentinië versloeg onze fantastische belgen wel niet zo lang geleden op een groot toernooi....

    Het is gewoon een feit dat RSCA spelers vaak geviseerd worden en vaak is dit overdreven. Dat blijkt inderdaad als ze dan bij hun volgende club ineens wél goed blijken te zijn. ;)
    Vind ik leuk
    Lodecol13 +1306
    zondag 24 juni 2018 om 10:32
    Enkele dagen geleden lachten ze hier nog hartelijk met de zege van club met 11-0 maar o wee hun resultaten zijn werkelijk grandioos
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Anderlecht struikelt in tweede oefenpartij over weerbarstige amateurs van Heist