Verstraete wijst Club Brugge-fan terecht: 'De slimste van de klas gaat tweeten'

    Verstraete wijst Club Brugge-fan terecht: 'De slimste van de klas gaat tweeten'

    zaterdag 23 juni 2018 om 16:40

    Dylan Bronn was zaterdag tijdens België – Tunesië de pineut van de dag. De speler van KAA Gent viel geblesseerd uit. Een fan van Club Brugge maakte daar een opmerking over, maar dat liet Birger Verstraete niet zomaar gebeuren.

    Bronn bracht de Tunesië terug in de partij. De speler van Gent scoorde de 2-1, maar liep daarna een blessure op. Een fan van Club Brugge kon het niet laten om 'België – Kwek: (de minder beleefde bijnaam voor Gent in Brugge) 2-1 #BronnAufWiedersehen' de wereld in te sturen.

    Verstraete reageerde meteen. 'Tot zover gaan de slimste van de klas ook eens tweeten. Je kan maar gebruiken wat erin zit zeker? Belachelijke opmerking. Courage Dylan', was het antwoord van Verstraete.

    Ook Brecht Dejaegere steunde op zijn manier zijn ploegmaat: 'Courage ma Biche', klonk het bij zijn andere ploegmaat.

    Plaats een reactie

    Lord Wenger +13406
    zaterdag 23 juni 2018 om 16:54
    Dégoutant.
    Vind ik leuk
    Crusader +1571
    zaterdag 23 juni 2018 om 16:58
    Idd!
    Waarschijnlijk een zwaar verdict!
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +13406
    zaterdag 23 juni 2018 om 17:02
    Vrees er ook voor. Er schiet dan niks meer over van ons centrale trio van vorig seizoen die de minst gepasseerde defensie is. Dat beloofd..
    Vind ik leuk
    Olli +264
    zaterdag 23 juni 2018 om 17:20
    Totaal onnodig, laag om er op een wk club vete bij te halen. Idioten zie je bij elk supporterslegioen.
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +13406
    zaterdag 23 juni 2018 om 17:29
    Niks mee aan te vangen met zulke pipo's.
    Vind ik leuk
    nico31 +209
    zaterdag 23 juni 2018 om 18:13
    Jammer voor bron , mooie doelpunt
    Vind ik leuk
    Tds +9
    zaterdag 23 juni 2018 om 18:46
    @Olli ,juist, maar de boerkes spannen toch de kroon
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 23 juni 2018 om 18:48]
    Vind ik leuk
    Olli +264
    zaterdag 23 juni 2018 om 22:17
    Ben ook boerke, maar met Manieren/emphatie
    Vind ik leuk
    Rune1891 +1539
    woensdag 27 juni 2018 om 18:54
    De videoref van Gent-Standard kreeg doodsbedreigingen, de kans is heel reëel dat het kwekkers waren, vind ik toch net iets erger.... op Anderlecht wordt er een supporter doodgeklopt door een mede supporter, maar wij spannen natuurlijk de kroon door een onnozele tweet....
    Vind ik leuk
    Garland +5200
    zaterdag 23 juni 2018 om 16:57
    Wat is dat toch altijd met haat tegen andere ploegen. Supporter gewoon voor je eigen ploeg. Zo moeilijk kan dat nog niet zijn?
    Vind ik leuk
    AzEz86 +5807
    zaterdag 23 juni 2018 om 17:16
    Om op je vraag te antwoorden: ik denk dat het meermaals bewezen is dat dit voor de grote meerderheid idd zo moeilijk niet is, spijtig genoeg heb je ook die kleine minderheid die hier wel moeite met heeft (de reden zal dan zijn dat ze verbitterd zijn of een laag iq hebben zeker?).
    Vind ik leuk
    SD +7979
    zaterdag 23 juni 2018 om 16:59
    Het was te verwachten: Bronn hitste vooraf de boel op met zijn strijdverklaringen richting Hazard.
    Vind ik leuk
    Crusader +1571
    zaterdag 23 juni 2018 om 17:05
    Heeft er eigenlijk niks mee te maken dit was puur Brugge vs Gent tweet...
    Vind ik leuk
    apes_moel +191
    zaterdag 23 juni 2018 om 17:09
    Nee dit was niks Brugge. Een idioot die het niet waard is om supporter genoemd te worden tegen een speler die mooie dingen heeft laten zien voor "maar" in België te spelen
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 23 juni 2018 om 17:10]
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 17:21
    dus dégoutant
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +13406
    zaterdag 23 juni 2018 om 17:34
    Als 't een speler van Standard was geweest, dan had je wel anders gepiept.
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 17:10
    Kwetsuur van een ander gebruiken om je eigen kleur te laten primeren = beschamend !
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 17:16
    Gestampte en debiele boeren van fc floppem - moesten allemaal de krampen krijgen
    Vind ik leuk
    Crusader +1571
    zaterdag 23 juni 2018 om 20:21
    proficiat u bent zo waarlijk van dezelfde soort als die tweet hierboven...
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 17:19
    meer dan dégoutant ! boer
    Vind ik leuk
    BST83 +610
    zaterdag 23 juni 2018 om 18:17
    Geen bijster slimme tweet...

    Beschamend zelfs
    Vind ik leuk
    BOEREH +166
    zaterdag 23 juni 2018 om 20:42
    ik ben een club sup maar heb respect voor andere spelers van andere ploegen het is een sport je moet niemand uitschelden of uitlachen
    Vind ik leuk
    Markske +275
    zaterdag 23 juni 2018 om 21:49
    En waarom betreft het hier een supporter van FCB?
    Zijn er echt geen andere supporters die de Gentenaren kw…. noemen.
    Vind ik leuk
    Garland +5200
    maandag 25 juni 2018 om 10:34
    Misschien om het feit dat hij op zijn profielfoto met een sjaal van Club Brugge op het veld van Club Brugge staat. En in zijn bio Club Brugge heeft staan. Bij VP hebben ze blijkbaar Sherlock Holmes in dienst.
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 22:02
    Van die boeren kan je niks beter verwachten 😂😂😂
    Vind ik leuk
    zaterdag 23 juni 2018 om 23:07
    Je bent supporter onwaardig!!!
    Vind ik leuk
    Hhti +1403
    zondag 24 juni 2018 om 05:16
    Reageer daar niet op, zeker niet op dit niveau van supporters!!!
    Vind ik leuk
    zondag 24 juni 2018 om 09:37
    Ik ben al gans mijn leven supporter van Club ( boeren ) , mijn man voor AA Gent ( kwek),. Wij supporteren beiden voor het VOETBAL, maar je hebt bij elke ploeg van die onmensen. Ik wens Bronn veel sterkte en een goed herstel, zal hopelijk niet al te lang duren.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Verstraete wijst Club Brugge-fan terecht: 'De slimste van de klas gaat tweeten'