'Anderlecht wil nu ook jonge spits van PSG halen'

    'Anderlecht wil nu ook jonge spits van PSG halen'

    donderdag 21 juni 2018 om 10:00

    Luc Devroe blijft bij Anderlecht werk maken van de kern voor volgend seizoen. Hij zou zijn oog nu hebben laten vallen op Samuel Essende. Dat weet Paris United.

    Essende is een 20-jarige spits die uitkomt voor Paris Saint-Germain. Voor de B-ploeg van de Parijzenaars scoorde de jonge Fransman dit seizoen drie keer in veertien wedstrijden. De onderhandelingen met de jonge spits zouden al vergevorderd zijn volgens Paris United. De spits is einde contract bij PSG, Anderlecht zou dus geen transfersom moeten betalen. Ook enkele clubs uit lagere Franse afdelingen tonen interesse. 

    Bij Anderlecht zou hij de strijd moeten aangaan met Lukas Teodorczyk. Verder zou Anderlecht ook erg dicht bij de komst van Landry Dimata staan. De jonge Belg van Wolfsburg zou geleend worden, met een optie tot koop. De komst van de Braziliaan Carlos Eduardo lijkt dan weer een moeilijkere zaak te worden. 

    Plaats een reactie

    dakcota +4339
    donderdag 21 juni 2018 om 10:04
    volgens de boekskes wilt anderlecht iedereen ter wereld
    Vind ik leuk
    JoeCanoe +489
    donderdag 21 juni 2018 om 10:06
    Ik hoor Coucke paar maand geleden nog gaan vertellen dat het anders moest dan onder HVH. Ze moesten geen spelers gaan halen bij topploegen maar in plaats daarvan spelers vinden die ze dan aan topploegen konden doorverkopen ...
    Vind ik leuk
    JanB +5259
    donderdag 21 juni 2018 om 10:08
    Dus een wereldspeler uit de B kern van PSG die 3 keer scoort in 14 matchen zou de aanvalslinie moeten uitmaken van Anderlecht ?
    Vind ik leuk
    Dirk H +2773
    donderdag 21 juni 2018 om 10:36
    Dat zijn statistieken van ne topspits in wording :)
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 10:47
    Inderdaad raar. Maar als ze hem goed scouten en hij heeft kwaliteit, dan kan zoiets wel natuurlijk. Maar zoals je zegt, dat is koffiedik kijken of het een topper of een flopper wordt. Bij sommigen weet je dat het voltreffers worden, dit is een vraagteken maar misschien is hij wel goed en dan kan hij zich opwerken via invalbeurten.
    Vind ik leuk
    skippie +324
    donderdag 21 juni 2018 om 12:56
    Als je een goede scout bent, als je weet hebt van hoe voetbal in mekaar steekt, dan ZIE je onmiddellijk of een speler HET heeft of niet. De manier van bewegen, denken, overzicht en snelheid van uitvoering, dat is wat je moet ZIEN als scout en als je dat niet kan onderscheiden, vergeet het dan maar.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 21 juni 2018 om 12:58]
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 10:35
    Wie hard roept van in het begin... moet daarna stilletjes zwijgen !!
    Vind ik leuk
    WBs +1176
    donderdag 21 juni 2018 om 10:41
    En de Coucke blijft maar zoeke ! heb de indruk dat er eerst verkocht moet worden en dan pas kan aangekocht worden !
    Vind ik leuk
    Goaltje +869
    donderdag 21 juni 2018 om 11:29
    Jaja, er zit vééél lijn in de transferpolitiek van Pepi en Koki.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Anderlecht wil nu ook jonge spits van PSG halen'