'Anderlecht wil transfertarget wegsnoepen voor de neus van Standard'

    'Anderlecht wil transfertarget wegsnoepen voor de neus van Standard'

    woensdag 20 juni 2018 om 21:53

    Zakaria Bakkali werd de laatste weken meermaals gelinkt aan Standard, maar volgens Sacha Tavolieri heeft RSC Anderlecht zich in het transferdebat gemengd.

    De journalist van RMC Sport meldt dat paars-wit een voorstel heeft gedaan waardoor Bakkali evenveel zou kunnen verdienen als bij zijn huidige ploeg Valencia. De Brusselaars willen de flankspeler definitief inlijven, maar moeten daarvoor wel nog een akkoord bereiken met de Spanjaarden.

    Bakkali kan dus kiezen tussen Anderlecht en Standard. De Rouches hebben ook al een voorstel overgemaakt waar de speler zich in kan vinden. Bakkali zijn carrière zat de laatste jaren in het slop. Hij wil zijn loopbaan nieuw leven inblazen en is daarom op zoek naar een club waar hij de nodige speelminuten kan opdoen.

    Lees ook: 'Bakkali en twee andere spelers staan dra in Luik'

    Plaats een reactie

    woensdag 20 juni 2018 om 22:09
    Als dit lukt, chapeau. Er is heel wat mislopen met hem, anders was hij niet haalbaar. Maar hij heeft talent. Als hij dat koppelt aan werkkracht en discipline is het een zeer goede transfer.
    Vind ik leuk
    Wim1966 +582
    woensdag 20 juni 2018 om 23:49
    Hij heeft geen werkkracht en discipline, dat is zijn probleem. Anders kwam hij niet terug uit Spanje.
    Vind ik leuk
    Dirk H +2243
    woensdag 20 juni 2018 om 22:19
    Onrust in de kleedkamer verzekerd
    Vind ik leuk
    woensdag 20 juni 2018 om 22:25
    Hier zit muziek in. Ben benieuwd waar hij zal terecht komen. Dit kan sowiso een win-win situatie worden!
    Vind ik leuk
    Toca +28081
    woensdag 20 juni 2018 om 22:28
    De man van een dozijn mislukkingen.
    Vind ik leuk
    ScheveStek +596
    woensdag 20 juni 2018 om 22:31
    Twijfel of Hein staat te springen om met zo'n jongen samen te werken.

    Is geen communicantje a la Kums.
    Vind ik leuk
    SD +6085
    woensdag 20 juni 2018 om 22:49
    Verwende jochie, zou onze vriend Boskamp zeggen
    Vind ik leuk
    Mckenzie +2805
    woensdag 20 juni 2018 om 23:18
    Ik weet het niet. Niet enthousiast.
    Vind ik leuk
    pateken +2800
    woensdag 20 juni 2018 om 23:22
    half seizoen Rouches, half seizoen paars-wit?
    Vind ik leuk
    donderdag 21 juni 2018 om 00:08
    is niks waard....
    Vind ik leuk
    SD +6085