Vannieuwkerke deelt sneer uit in Villa Sporza: ''Supporter van Club Brugge''

    Vannieuwkerke deelt sneer uit in Villa Sporza: ''Supporter van Club Brugge''

    maandag 18 juni 2018 om 09:35

    Een Duitse supporter legde zijn reis van 2400 kilometer per tractor af. Karl Vannieuwkerke, presentator van Villa Sporza, kon het niet laten om bij het zien van de beelden een opmerking over Club Brugge te maken.

    "Naar verluidt is het ook een supporter van Club Brugge", zei Vannieuwkerke. Tafelgast en Club-icoon Franky Van der Elst reageerde onmiddelijk. "Dat zullen ze in Brugge niet graag horen", waarschuwde hij. Vannieuwkerke probeerde zijn uitspraak vervolgens te verdedigen. "Dat is toch een geuzennaam, de Boeren? Die koesteren ze toch?'', aldus Vannieuwkerke. Op Twitter zagen diverse Club-fans alvast de humor niet in van zijn opmerking.

    Plaats een reactie

    VeeDeeVee +14304
    maandag 18 juni 2018 om 09:48
    Zo kan je op alles en iedereen commentaar hebben hé zeg.. Die man doet zijn job met verve, amen en uit.
    Vind ik leuk
    Toca +33021
    maandag 18 juni 2018 om 10:54
    Inderdaad. Wat een zielige reacties van dwazen die elke week zelf boeren roepen. Simpele zielen.
    Vind ik leuk
    SD +8587
    maandag 18 juni 2018 om 09:49
    Het niveau scheert hoge toppen !
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 09:50
    karl loochent zijn afkomst niet. Hij is West Vlaming in hart en nieren. Het probleem van veel mierenneukers is dat ze achter elk woord iets negatiefs trachten te vinden.
    [Reactie gewijzigd op maandag 18 juni 2018 om 09:51]
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 09:51
    DKarl loochent zijn afkomst niet. Hij is West Vlaming in hart en nieten. Het probleem van veel mierenneukers is dat ze achter elk woord iets negatiefs trachten te eoekenw
    Vind ik leuk
    Brubru +3814
    maandag 18 juni 2018 om 09:55
    Doe zoals ik. Kijk alleen naar de match. Dan heb je geen last van analisten.
    Sommigen kunnen werkelijk niemand zien of horen. Zouden ze dat ook hebben als ze zichzelf in de spiegel zien ?
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 10:38
    Doe ik ook. Zouden beter gewoon wat goeie muziek in de pauze kunnen geven. Dat verzet de zinnen. Vééééééél beter dan al dat gelul!
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 13:27
    Het "vliegerke" zeker ? :-)
    Vind ik leuk
    Zetterberg +9229
    maandag 18 juni 2018 om 10:09
    Amaai, over lange teentjes gesproken...
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 10:14
    You want dead or a life,meneer vanniuwerkerken je hebt ronde van Vlaanderen ook al kapot gemaakt en nu brugge bekritiseren.problememen met vlamingen,ga dan naar Brussel en laat je n....ken door gelijk welk ras gozerd.
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +10795
    maandag 18 juni 2018 om 10:58
    Geertje toch, wat een moeilijk leven heb je toch. Hopelijk heb je kinderen die op een dag met een heel leuke Afrikaan of andere kleur naar huis komen. Ik wil dan je gezicht eens zien😂
    Peace and love Geert x
    Vind ik leuk
    GVG +240
    maandag 18 juni 2018 om 13:38
    Lijkt wel een probleem van sommige geerten: onverdraagzaamheid.
    Vind ik leuk
    Vlaming +1537
    maandag 18 juni 2018 om 10:16
    van nieuwerkerke is dus een anderlecht dikkenek..
    Ik raad iedereen aan te kijken op NPO1 NOS
    Goede commentaar, niet te veel gezever na de wedstrijd en vnl. geen mulder (die hebben ze bij de NOS buiten gesmeten) en courtois
    [Reactie gewijzigd op maandag 18 juni 2018 om 10:42]
    Vind ik leuk
    Crusader +1564
    maandag 18 juni 2018 om 10:24
    Beter nog BBC maar zenden niet alles uit...
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +10795
    maandag 18 juni 2018 om 11:01
    Nog zo een klepper, onze fiere Vlaming! Getraumatiseerd door Anderlecht...arme jongen
    Vind ik leuk
    BST83 +646
    maandag 18 juni 2018 om 11:59
    Karl is wel degelijk een fcb supporter
    [Reactie gewijzigd op maandag 18 juni 2018 om 12:29]
    Vind ik leuk
    Zetterberg +9229
    maandag 18 juni 2018 om 13:29
    Een echte Vlaming...kijkt idd op den Hollander. Waar 'echte' analisten zoals Van der Gijp te zien zijn...met werkelijk evenveel show-gehalte als een schwalbe van Neymar.
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 10:25
    Vannieuwkerke , ge moet uw privé-frustraties niet uitwerken op de landskampioen hè , ge zijt zelf van de streek , boerreke in “maatpak”
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 10:47
    Ik vond het niet erg, als Club supporters worden we zo vaak boeren genoemd het is eigen aan de club geworden en helemaal niet negatief. Wij boeren zijn dit jaar kampioen geworden klinkt toch goed? Het omschrijft de typische vlaming uit den ouden tijd, de gewone mens, het gewond volk. Mss zat er wel een negatief doel achter zijn uitspraak ma zie het maar gwn als slechte humor ...
    Vind ik leuk
    Geertvdd +2452
    maandag 18 juni 2018 om 11:08
    Als hij dat in elk gesprek zou herhalen, dan had ik er problemen mee. Nu was het gewoon grappig. Als je jezelf al niet meer kan relativeren heb je een groot probleem hoor...
    Vind ik leuk
    blondel +2420
    maandag 18 juni 2018 om 13:57
    Voetbal is een spelleke he,mannen.Als je dat al niet meer kunt relativeren,awel merci.Dan ben je geen boer,maar een domme boer.Zo simpel is het.
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 11:43
    Hallooo! Relativeren mensen en ermee lachen.
    Ik vind Carl Vannieuwkerke dat zeer goed doen!
    Vind ik leuk
    Geofpurple +4029
    maandag 18 juni 2018 om 11:47
    Zitten er hier weer een paar die echt belachelijk doen, zonder namen te noemen. Ik dacht dat de rasechte brugge supporter FIER is/was dat ze 'BOEREN' genoemd worden. WTF is dan eigenlijk het probleem??
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 12:19
    Natuurlijk zijn we daar fier op. Zag bij kanpoioensviering meerdere sjaals met "BOERENKAMPIOEN"
    Vind ik leuk
    BST83 +646
    maandag 18 juni 2018 om 12:01
    https://www.voetbalprimeur.be/nieuws/779181/karl-vannieuwkerke-en-co-gaan-samenwerken-met-club-brugge.html
    Vind ik leuk
    Hhti +1454
    maandag 18 juni 2018 om 12:36
    De man die denkt het warm water te hebben uitgevonden op voetbal gebied. Vraag het maar aan Sv Diksmuide en zijn omliggende ploegen. Overal is het hetzelfde, wil vooral zichzelf in de kijker zetten en wil een nieuwe Rik Desaedeleer worden.
    Vind ik leuk
    dinsdag 19 juni 2018 om 12:51
    Rik de Saedeleer is als commentator bij een match onovertroffen, daar waren de Nederlanders destijds jaloers op! Geen enkele van de huidige generatie komt maar aan diens enkels! Elk vogeltje zingt zoals ie gebekt is, dus Karl ook.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 19 juni 2018 om 12:52]
    Vind ik leuk
    Lunam +1380
    maandag 18 juni 2018 om 12:55
    Man, wat een heisa voor niets.
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 13:25
    Weten wat je wil he : eerst "boer" zijn omarmen als geuzenaam zoals Karl zegt en dan twitteren van anti . Hopelijk verdwijnt dat twittergedoe eens vlug want dat hangt serieus mijn ... uit.
    Vind ik leuk
    Zelfkweek +779
    maandag 18 juni 2018 om 16:01
    Ben ook Brugge supporter , niet overdrijven he ......moet kunnen :)
    Vind ik leuk
    grego +136
    maandag 18 juni 2018 om 19:35
    Vond het wel grappig, is toch goed gevonden. De echte supporter dus die alles doet om zijn ploeg te zien spelen. FCB forever
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Vannieuwkerke deelt sneer uit in Villa Sporza: ''Supporter van Club Brugge''