'Club Brugge geeft de strijd niet op en krijgt goed en slecht nieuws uit Turkije'

'Club Brugge geeft de strijd niet op en krijgt goed en slecht nieuws uit Turkije'

Gepubliceerd: donderdag 14 juni 2018 om 13:18do 14-06-2018 om 13:18

Club Brugge heeft de strijd op de definitieve aankoop van Matej Mitrovic nog niet opgegeven. Blauw-Zwart wil de Kroaat er volgend seizoen absoluut bij. Alleen wordt dat moeilijk.

Dat valt te lezen in de Turkse media. Club Brugge probeert al een hele poos om Mitrovic definitief over te nemen van Besiktas. De Turkse topploeg weigerde voorlopig al een pak aanbiedingen op de Kroatische verdediger. Die zou zijn zinnen echter gezet hebben op een transfer naar Club Brugge.

Mitrovic gelooft niet dat hij volgend seizoen kansen zal krijgen bij Besiktas. Hij wil dan ook verhuizen naar België, waar hij zo goed als zeker is van een basissplek. Besiktas is niet van plan om Mitrovic zonder slag of stoot te laten gaan. Club Brugge bood al tussen de 3 en 3,5 miljoen euro, maar nu hoopt de Turkse topploeg Blauw-Zwart te kunnen afschrikken met een nieuwe vraagprijs. Zo zou Besiktas plots maar liefst zeven miljoen euro vragen voor de Kroaat.

Plaats een reactie

donderdag 14 juni 2018 om 13:26
Laatste stuiptrekkingen van Besiktas.
Vind ik leuk
BST83 +1060
donderdag 14 juni 2018 om 13:35
Als er een clausule van 4.5 milj in zijn contract staat wrm dan plots 7.5?
[Reactie gewijzigd op donderdag 14 juni 2018 om 14:36]
Vind ik leuk
Shredder +3144
donderdag 14 juni 2018 om 13:37
Dat was aankoopclausule bij huurdeal he, die zou verlopen zijn
Vind ik leuk
BST83 +1060
donderdag 14 juni 2018 om 13:56
Thx voor de uitleg :D
Vind ik leuk
donderdag 14 juni 2018 om 14:05
Die is verlopen dus zijn ze opnieuw vrij van vragen ... als we hem willen , betaal dan de vraagprijs. Ik blijf er bij dat hij die waard is en hem ook terug zal opbrengen , met prestaties en doorverkoop...
Vind ik leuk
Vlaming +1573
donderdag 14 juni 2018 om 14:50
Die clausule is niet gelicht
Vind ik leuk
BST83 +1060
donderdag 14 juni 2018 om 14:55
Jammer dat het zo verkloot is dan...
Vind ik leuk
Hhti +1574
donderdag 14 juni 2018 om 16:33
Inderdaad, maar zal er ook niet mogen spelen. Het is gewoon geldbejag zoals altijd, zonder respect voor de mens!!
Vind ik leuk
Lord Wenger +16316
donderdag 14 juni 2018 om 13:41
Die Turkse ploegen zijn toch ook geen cadeau om mee te onderhandelen voor een transfer.
Vind ik leuk
Crusader +1563
donderdag 14 juni 2018 om 14:27
't Kan maar verbeteren hé Lord, nu "onze jeugd" Turks aan het leren is op "Gentse scholen" :)))))
Vind ik leuk
Lord Wenger +16316
donderdag 14 juni 2018 om 14:58
Beter ook Albanees en Bulgaars leren ook. Want met die mannen hebben we hier sneller problemen dan met mensen van de Turkse of Marokkaanse gemeenschap.
Vind ik leuk
Crusader +1563
donderdag 14 juni 2018 om 15:03
Om contracten af te sluiten? hmmm.... dit ruikt naar mensen- en wapenhandel :)
Vind ik leuk
ROBSON +3570
donderdag 14 juni 2018 om 14:15
Wat is dan het goede nieuws?
Vind ik leuk
Hhti +1574
donderdag 14 juni 2018 om 16:30
VK vertel eens iets wat de waarheid is hé. Hoe kun je jezelf zo voor aap houden!!?
Vind ik leuk
vrijdag 15 juni 2018 om 08:03
Misschien die piste effe loslaten. Als je enerzijds iets van de prijs af wil, en je staat anderzijds alle dagen aan de deur met een nieuw bod, is er iets niet in evenwicht. Dot me een beetje denken aan mijn kat die ontsnapte bij een bezoek aan de dierenarts. Uren achter gehangen, niet te pakken. Tot ik op het idee kwam naar huis te gaan, die is gewoon 3 km gevolgd. Indien de interesse afzwakt, en Besiktas krijgt geen bod, terwijl het problemen heeft met financial fair play, dan kan de move mssch van henzelf komen.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws