Opvallend gerucht: 'RSCA, Club en Antwerp strijden om... Mbokani'

    Opvallend gerucht: 'RSCA, Club en Antwerp strijden om... Mbokani'

    woensdag 13 juni 2018 om 22:00

    Komende zomer belooft het weer een spannende transferperiode te worden. Heel wat Belgische ploegen zoeken naar goede versterkingen. Dieumerci Mbokani is de volgende waar hevig om gestreden zal worden.

    Club Brugge, RSC Anderlecht en Antwerp FC zouden Mbokani op het verlanglijstje hebben staan. Dat meldt Foot CD. De Congolees heeft een aflopend contract bij Dynamo Kiev en lijkt niet van plan om dat te verlengen. Een terugkeer naar België behoort tot de mogelijkheden.

    De drie genoemde clubs zoeken alvast naar aanvallende versterking. Mbokani kan daar de oplossing voor zijn. Er zijn echter nog andere ploegen die interesse tonen. Zo denkt ook Trabzonspor (Turkije) en Shakhtar Donetsk (Oekraïne) aan de Congolees.

    Mbokani speelde afgelopen seizoen 31 wedstrijden voor Dynamo Kiev. Daarin was hij goed voor twaalf doelpunten en twee assists.

    Plaats een reactie

    Brugois +243
    woensdag 13 juni 2018 om 22:22
    das nu al, hoelang? 3 jaar? dat ze iedere transferperiode spreken over Mbokani... riooljournalistiek!!!
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 22:29
    Idd en moeten wij die nog?
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 22:28
    en volgend jaar speelt Mbokani .... ergens in het buitenland
    Vind ik leuk
    agdh +1320
    woensdag 13 juni 2018 om 22:50
    Voor Anderlecht mss niet maar zou voor Antwerp toch echt wel een versterking zijn
    Vind ik leuk
    GVG +236
    woensdag 13 juni 2018 om 23:21
    Zou ook voor Brussel een versterking zijn tov wat er nu speelt.
    Vind ik leuk
    vanhimst +910
    woensdag 13 juni 2018 om 23:25
    dezelfde komedie zoals elke transfer periode die moet zeker niet naar Anderlecht komen
    Vind ik leuk
    JoeCanoe +489
    donderdag 14 juni 2018 om 00:34
    Mag naar ons komen.
    Vind ik leuk
    woutersca +134
    donderdag 14 juni 2018 om 03:44
    Mag gerust komen!! Maar was vroeger toch niet zo gedisciplineerd, ziede ons Heintje daar al mee overeenkomen?
    Vind ik leuk
    zapperboy +602
    donderdag 14 juni 2018 om 07:28
    Mijn mening: die speler is volledig opgebrand.
    Over en out.
    Vind ik leuk
    SD +7983
    donderdag 14 juni 2018 om 07:31
    Onbegrijpelijk en dus onwaar. Wie zou nog 1 cent willen spenderen aan een uitgebluste speler ?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Opvallend gerucht: 'RSCA, Club en Antwerp strijden om... Mbokani'