Tegenslag voor Coucke en Anderlecht: 'Geen optie meer'

    Tegenslag voor Coucke en Anderlecht: 'Geen optie meer'

    woensdag 13 juni 2018 om 16:01

    Momenteel speelt RSC Anderlecht nog in het Constant Vanden Stockstadion, maar het is geen geheim dat Marc Coucke zijn ploeg dra in een nieuw stadion wil zien spelen. Eén ding is nu al zeker, het nieuwe stadion komt er niet in Neerpede.

    'RSC Anderlecht kan geen nieuw stadion bouwen in Neerpede. Dat bevestigt Minister-President Rudi Vervoort woensdag in de commissie Territoriale Ontwikkeling', schrijft Bruzz.

    Het Gewest en de gemeente zitten dus op dezelfde lijn. De gemeente liet eerder al verstaan dat een stadion bouwen in Neerpede geen goed idee is.

    Anderlecht moet nu dus op zoek naar een andere locatie of een oplossing vinden voor het huidige stadion.

    Plaats een reactie

    JanB +5840
    woensdag 13 juni 2018 om 16:35
    Misschien in Vilvoorde ?
    Daar liggen nog éttelijke hectaren vrij

    Info ?
    Dhr B. Verhaeghe
    Telefoon: 050/40.21.21 (tijdens kantooruren)
    E-mail: info@clubbrugge.be
    Vind ik leuk
    apes_moel +200
    woensdag 13 juni 2018 om 16:55
    Meestal ben ik tegen het gratuit uitlachen van hem. Maar deze vind ik wel goed.
    Well played Sir, Well played
    Vind ik leuk
    Crusader +1564
    woensdag 13 juni 2018 om 16:59
    Er is ook nog een lapje vrij op Parking C...

    Voor verdere inlichtingen zich wenden Alain Courtois.
    Vind ik leuk
    camargue +1658
    woensdag 13 juni 2018 om 16:46
    Willen die politiekers eigenlijk ooit wel iets realiseren in België? Niet moeilijk dat al die grote bedrijven over de grens wippen! Geen problemen om een bedrijf te bouwen + personeel dat stukken minder kost dan in dit apenland!
    Het ergste is dat dat personeel dan nog veel meer netto overhoudt dan hier!
    Vind ik leuk
    Crusader +1564
    woensdag 13 juni 2018 om 16:55
    Off-Topic:

    Het belangrijkste probleem kaart je niet aan (de overbevolking aan politiekers) :)
    Eerst daar de kuis dan pas zal men kunnen werken...
    Vind ik leuk
    camargue +1658
    woensdag 13 juni 2018 om 16:56
    Volledig mee eens :-)
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 17:43
    Waarom kost het personeel hier zo veel? Omdat het personeel hier ook veel wil verdienen. De bedrijven verhuizen naar andere landen omdat de lonen er lager liggen.
    Vind ik leuk
    SD +8760
    woensdag 13 juni 2018 om 17:17
    Dus als wij de redenering volgen zijn die politiekers voor eeuwig en altijd benoemd.
    Vind ik leuk
    Lodecol13 +1613
    woensdag 13 juni 2018 om 17:39
    Ze kunnen alle 2 in west vlaanderen bouwen daar is ook nog een persoon die daar een stukje grond gekocht heeft om.brugge te dwarsbomen en die ook voor anderl als stadionbouwer een offerte al heeft ingediend
    Vind ik leuk
    Hierulf +923
    woensdag 13 juni 2018 om 17:45
    Vervoort denkt mss dat hij mag beslissen ? Een dossier opstellen en dan een aanvraag opsturen. Daarna wachten op de beslissing van de gepaste dienst en als het nodig is naar de provinciale deputatie gaan. Nog niet in orde ? Ok dan naar de raad van staat. Deze twee kijken ENKEL naar de wet/oordeling.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 20:25
    Geen nieuw stadion in Neerpede met dank aan de gemeente Anderlecht . Geen nood , er zal er één komen , maar dan niet in de gemeente Anderlecht . Dan komen de tranen omdat RSCA weg gaat in Anderlecht .
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 21:22
    Coucke man niet alles lukt met geld... weer pech....
    Vind ik leuk