'Sportief directeur van AS Roma wil af van Nainggolan vanwege diens levensstijl'

    'Sportief directeur van AS Roma wil af van Nainggolan vanwege diens levensstijl'

    woensdag 13 juni 2018 om 15:43

    AS Roma heeft besloten om Radja Nainggolan deze zomer van de hand te doen. Dat meldt Football Italia.

    Volgens de bericht staat sportief directeur Ramón Rodríguez Verdejo, beter bekend als Monchi, open voor een spoedig afscheid. Huidig Inter-coach Luciano Spalletti zou graag herenigd worden met 'Il Ninja'. Monchi is van plan Nainggolan te laten gaan, omdat de Spanjaard naar verluidt klaar is met de onprofessionel levensstijl van de Rode Duivel. Eerder zorgden de gewoonten van Nainggolan ook al met een botsing met Roberto Martinez, waardoor hij mede werd thuisgelaten voor het WK.

    Roma-trainer Eusebio Di Francesco zou ook al groen licht hem gegeven voor een vertrek. Een deal is nog niet aanstaande, want naar verluidt zit er nog een redelijk verschil tussen de vraaprijs en het bedrag dat Inter in gedachten heeft. De Nerazzurri zouden 22 miljoen euro plus een talent uit de eigen opleiding willen bieden. Roma heeft overigens al een opvolger voor Nainggolan in het vizier, nadat het eerder al Italiaans international Bryan Cristante haalde als versterking voor het middenveld.

    Plaats een reactie

    DDT +2852
    woensdag 13 juni 2018 om 16:02
    Monchi komt uit hetzelfde klooster 😂
    Vind ik leuk
    camargue +867
    woensdag 13 juni 2018 om 16:03
    Hij heeft een eigen levensstijl, maar is toch top in Italië dacht ik? wat een flauw excuus wordt hier weer aangehaald?
    Vind ik leuk
    TageMeister +3374
    woensdag 13 juni 2018 om 16:10
    Oei oei oei ! Ook in Roma kennen ze niets van voetbal ! ze gaan nu de CL zeker niet winnen :-)
    Vind ik leuk
    Patfey +4564
    woensdag 13 juni 2018 om 18:50
    Neen en Inter zou wel eens voor hen kunnen eindigen ... :)
    Vind ik leuk
    SD +7057
    woensdag 13 juni 2018 om 16:23
    Het was mij ook opgevallen dat de 23 rode duivels die nu in Rusland zitten, zich eigenaardig gedroegen ... althans volgens sommigen die niets van de regels van topsort kennen. Men kan zich trouwens afvragen of de kopbal die Bale toeliet om te scoren of de slechte pas die het pad effende voor Liverpool aan het toeval te wijten zijn of aan "iets anders" -:)
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 16:44
    Weinig echte managers tegenwoordig precies, geen echte mannen. Iemand niet kunnen managen ondanks zijn vaardigheden? Buiten ermee. Dat kan het kleinste kind ook..
    Vind ik leuk
    TageMeister +3374
    donderdag 14 juni 2018 om 06:31
    Ligt miss niet aan de manager.... Sommige kan je niet bijsturen....
    Vind ik leuk
    Intel +1002
    woensdag 13 juni 2018 om 17:05
    Ja , da zegt toch ook iets over radja he heeft vaak problemen met bestuur trainers, supporters , dan kunt ge toch niet zeggen dat da niet aan hem ligt..
    [Reactie gewijzigd op woensdag 13 juni 2018 om 17:20]
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 17:30
    Als je zelf geen marginale achtergrond hebt, is het moeilijk met zo’n varken te werken. Binnen twee jaar spreken ze niet meer over hem.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 17:46
    En waar is dit nu voor nodig om zulke woorden te gebruiken en hem te schofferen...? 🤔
    Vind ik leuk
    Smuuw +463
    woensdag 13 juni 2018 om 22:13
    zeker weten!! Internet place 2b voor mensen die nogal weinig te zeggen hebben in het echt leven ;)
    Vind ik leuk
    bolclbr +675
    woensdag 13 juni 2018 om 17:50
    Roma gaf hem al 100 000 euro boete en enkele wedstrijden schorsing in januari wegens zijn levensstijl. Ze wilden hem ook verpatsen aan China omdat hij ook een minder seizoen speelde. Radja weigerde "omdat het leven in Italië te goed is" !!! Dat zegt genoeg.
    Vind ik leuk
    Patfey +4564
    woensdag 13 juni 2018 om 18:52
    Ja, dat hij gezond verstand heeft :)
    Vind ik leuk
    Den Didi +164
    woensdag 13 juni 2018 om 18:19
    .??
    Vind ik leuk
    maandag 18 juni 2018 om 20:25
    Werk en Privé moet je als trainer (baas) gescheiden houden !!!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Sportief directeur van AS Roma wil af van Nainggolan vanwege diens levensstijl'