RSC Anderlecht greep naast ex-spits: Dat zal ik nooit vergeten

    RSC Anderlecht greep naast ex-spits: "Dat zal ik nooit vergeten"

    woensdag 13 juni 2018 om 09:50

    RSC Anderlecht stond afgelopen winter dichtbij een terugkeer van Aleksandar Mitrovic. De transfer sprong echter last-minute nog af. De doelpuntenmachine trok naar Fulham FC, waar hij mee promoveerde naar de Premier League.

    Mitrovic zelf had maar wat graag teruggekeerd naar het Astridpark. "Ik was aanvankelijk ontgoocheld dat de deal niet doorging. Anderlecht heeft me gelanceerd en dat zal ik nooit vergeten", opent de centrumspits in Sport/Voetbalmagazine.

    De Servische doelpuntenmaker zal zijn periode bij paars-wit blijven koesteren. "Ik beleefde er twee goeie seizoenen en ken er nog steeds een aantal mensen. Elk weekend controleer ik hun resultaten. Ik blijf een Anderlechtsupporter voor het leven."

    Geen spijt
    Uiteindelijk trok Mitrovic naar Fulham. Die keuze pakte achteraf gezien geweldig uit. "Achteraf bekeken was het misschien beter dat ik niet naar België terugkeerde, want het voetbal van Fulham is me op het lijf geschreven. Fysiek en mentaal voel ik me weer top", besluit Mitrogoal.

    Plaats een reactie

    woensdag 13 juni 2018 om 09:57
    Topspeler en nu knallen in Rusland Mitro!
    Vind ik leuk
    Goegebuer +596
    woensdag 13 juni 2018 om 09:59
    Alleen zijn gedrag liet wat te wensen over...
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +8870
    woensdag 13 juni 2018 om 11:25
    Een spits moet scoren, punt.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 11:18
    Ik mis zijn buikje... :(
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +8870
    woensdag 13 juni 2018 om 11:25
    Dan heb je hem al lang niet meer zien spelen Jan.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 11:45
    vandaar dat ik zeg 'ik mis zijn buikje' en niet 'ik zag zijn buikje'.

    Ik mis Rune Lange ook, en die heb ik ook al lang niet meer zien spelen.
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +8870
    woensdag 13 juni 2018 om 12:32
    Volgens mij bedoelde je dat je ‘zijn buikje’ mist in onze competitie Jan, maar toch mooi proberen uitpraten ;-)
    [Reactie gewijzigd op woensdag 13 juni 2018 om 12:32]
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 12:02
    Zo ze het toen gedaan hebben bij Anderlecht om Mitroviç te halen, zo moeten ze het opnieuw doen. Een paar talenten halen in de competities die ietsje minder hoog aangeschreven zijn dan de onze en die daar in de eerste ploeg al bewezen hebben dat ze iets extra hebben. Die zijn nog betaalbaar en die hun slaagkansen liggen al iets hoger en die hebben nog honger naar meer. Die moet je halen en als ze slagen kan je ze met een serieuze meerprijs verkopen als ze willen vertrekken naar een grotere competitie.
    Vind ik leuk
    pateken +2776
    woensdag 13 juni 2018 om 12:08
    Heeft het in de voetjes om een topper te zijn, 'k vrees jammer genoeg niet in het kopke.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    RSC Anderlecht greep naast ex-spits: "Dat zal ik nooit vergeten"