'Club Brugge is Anderlecht te snel af en doet bod op doelwit'

    'Club Brugge is Anderlecht te snel af en doet bod op doelwit'

    woensdag 13 juni 2018 om 09:00

    RSC Anderlecht en Club Brugge vissen geregeld in dezelfde vijver wat betreft transfers. Zo hebben beide topclubs hun pijlen op Raphael Rossi gericht. Blauw-Zwart speelt het snelst op de bal, zij bereiden een bod voor.

    Dat is althans wat het Portugese O Jogo schrijft. Anderlecht leek aanvankelijk de strijd makkelijk te winnen, tot plots ook Club op de proppen kwam. Volgens het medium bereiden Vincent Mannaert en co een bod voor.

    Alternatief voor Mitrovic
    Rossi komt op dit moment uit voor het Boavista. De vraagprijs voor de Braziliaan bedroeg eerst vijf miljoen euro, maar de Portugezen willen zich neerleggen bij een bedrag om en bij de twee miljoen euro. Hoeveel Club Brugge bereidt is op tafel te leggen, is niet duidelijk.

    Aangezien de kans klein is dat Blauw-Zwart Matej Mitrovic langer aan zich kan binden, richt het zijn pijlen nu dus op Rossi.

    Poll

    Wie kan Rossi in huis halen?

    (910 stemmen)

    Plaats een reactie

    Boerken +5934
    woensdag 13 juni 2018 om 09:09
    Het is echt een competitie aan het worden he die transfers targets tussen club en Anderlecht , we zijn nog niet begonnen en er is weeral strijd gecreëerd
    Vind ik leuk
    Toca +27515
    woensdag 13 juni 2018 om 09:14
    Anderlecht in snelheid pakken. :-) daar moet niet snel voor zijn hoor.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 09:30
    Traag is mooi
    (Johan Verminnen)
    Vind ik leuk
    JanB +4133
    woensdag 13 juni 2018 om 09:21
    Nog enkele dagen en geen kat spreekt nog over "eventuele" transfers
    Dan zijn alle ogen gericht op het WK en kunnen de voetba lpaparazzi hun pijlen richten op al wat daar al dan niet gebeurd

    Álle ogen zijn nú al gericht op de Mexicanen want die kijken niet op een feestje min of meer met vrouwelijk schoon . . . of was dit ook fake news ?
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +11526
    woensdag 13 juni 2018 om 09:21
    Fake tieten, dat zeker!
    Vind ik leuk
    pateken +1421
    woensdag 13 juni 2018 om 09:25
    heeft iemand ooit eens nagekeken of die buitenlandse persorganen waar VP naar refereert ( om weer eens een spraakmakende transfer aan te kondigen) ...ook echt bestaan? :-)
    Vind ik leuk
    Crusader +1398
    woensdag 13 juni 2018 om 09:27
    gelieve de interessante en duidelijke Turkse tweets achterwege te laten ;P
    Vind ik leuk
    Hhti +920
    woensdag 13 juni 2018 om 09:26
    Nu willen ze terug bij Rsca een speler halen van bij MCity. Hoe zit dat daar met die scouting eigenlijk, die geen scouting is. Facebook transfers noem ik dat!!
    Vind ik leuk
    Diego A M +2486
    woensdag 13 juni 2018 om 09:32
    Vraagprijs was 5 miljoen maar 2 is ook goed. Kan je deze berichten nog serieus nemen??
    Vind ik leuk
    t757498 +516
    woensdag 13 juni 2018 om 14:49
    Vraagprijs was 5 miljoen maar 2 is ook goed.Dat begrijp ik ook niet zal wel fake nieuws zijn
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 15:23
    1.75M waarde , dus die vraagprijs is belachelijk hoog geweest;
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 09:33
    Hier zijn al 200 bijna-transfers de revue gepasseerd...
    Sommige spelers hebben bijna!! 10 keer getekend... maar nooit definitief... toogpraat is soms interessanter of roddeltantes weten soms meer...

    Hoe weten clubs van elkaar in welke speler ze interesse hebben ? Door al die dubieuze managers ?
    Vind ik leuk
    hoekschop +598
    woensdag 13 juni 2018 om 09:35
    Op snelheid pakken? Die Rossi gaat zogezegd al 3 weken naar Anderlecht of naar Brugge. En nu plots komt het op snelheid aan. Zéver, gezever ...
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 09:35
    Normaal aangezien we ong het zelfde zoeken en ong in de zelfde prijsklasse.
    Vind ik leuk
    dakcota +3915
    woensdag 13 juni 2018 om 09:38
    artikel nr. 578463857572 over dit onderwerp?
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 09:38
    RSCA moet een kopbalsterke verdediger hebben zoals die Rossi al blijft Sa zijn plaats verdienen
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 13:25
    zijn vader is bananenBOER in Brazilië
    Normaal dat hij naar de boeren gaat
    Vind ik leuk
    Goaltje +321
    woensdag 13 juni 2018 om 14:15
    Geen “stront” vandaag ?
    Vind ik leuk
    donderdag 14 juni 2018 om 13:25
    heb mijn leven gebetterd
    heb een aangetekende mail gekregen van voetbalprimeur dat ze klacht gingen neerleggen bij de voetbalbond
    en ge weet wie daar de baas is : STRONTBOER VERHAEGHE
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Goaltje +321
    donderdag 14 juni 2018 om 14:18
    zo kennen we je weer ... dacht even dat je de marginaliteit was ontvlucht.
    Vind ik leuk
    Lodecol13 +637
    woensdag 13 juni 2018 om 17:03
    En jullie waren hier zo zeker dat er door coucke met miljoenen aan transfers zou uitgegeven worden ?
    Vind ik leuk
    Goaltje +321
    donderdag 14 juni 2018 om 14:59
    mercato is pas begonnen he.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Club Brugge is Anderlecht te snel af en doet bod op doelwit'