'Club Brugge is Anderlecht te snel af en doet bod op doelwit'

'Club Brugge is Anderlecht te snel af en doet bod op doelwit'

Gepubliceerd: woensdag 13 juni 2018 om 09:00wo 13-06-2018 om 09:00

RSC Anderlecht en Club Brugge vissen geregeld in dezelfde vijver wat betreft transfers. Zo hebben beide topclubs hun pijlen op Raphael Rossi gericht. Blauw-Zwart speelt het snelst op de bal, zij bereiden een bod voor.

Dat is althans wat het Portugese O Jogo schrijft. Anderlecht leek aanvankelijk de strijd makkelijk te winnen, tot plots ook Club op de proppen kwam. Volgens het medium bereiden Vincent Mannaert en co een bod voor.

Alternatief voor Mitrovic
Rossi komt op dit moment uit voor het Boavista. De vraagprijs voor de Braziliaan bedroeg eerst vijf miljoen euro, maar de Portugezen willen zich neerleggen bij een bedrag om en bij de twee miljoen euro. Hoeveel Club Brugge bereidt is op tafel te leggen, is niet duidelijk.

Aangezien de kans klein is dat Blauw-Zwart Matej Mitrovic langer aan zich kan binden, richt het zijn pijlen nu dus op Rossi.

Poll

Wie kan Rossi in huis halen?

(911 stemmen)

Plaats een reactie

Boerken +7596
woensdag 13 juni 2018 om 09:09
Het is echt een competitie aan het worden he die transfers targets tussen club en Anderlecht , we zijn nog niet begonnen en er is weeral strijd gecreëerd
Vind ik leuk
Toca +44472
woensdag 13 juni 2018 om 09:14
Anderlecht in snelheid pakken. :-) daar moet niet snel voor zijn hoor.
Vind ik leuk
Fcb for ever +3468
woensdag 13 juni 2018 om 09:30
Traag is mooi
(Johan Verminnen)
Vind ik leuk
JanB +6435
woensdag 13 juni 2018 om 09:21
Nog enkele dagen en geen kat spreekt nog over "eventuele" transfers
Dan zijn alle ogen gericht op het WK en kunnen de voetba lpaparazzi hun pijlen richten op al wat daar al dan niet gebeurd

Álle ogen zijn nú al gericht op de Mexicanen want die kijken niet op een feestje min of meer met vrouwelijk schoon . . . of was dit ook fake news ?
Vind ik leuk
VeeDeeVee +17612
woensdag 13 juni 2018 om 09:21
Fake tieten, dat zeker!
Vind ik leuk
Hhti +1573
woensdag 13 juni 2018 om 09:26
Nu willen ze terug bij Rsca een speler halen van bij MCity. Hoe zit dat daar met die scouting eigenlijk, die geen scouting is. Facebook transfers noem ik dat!!
Vind ik leuk
Diego A M +4041
woensdag 13 juni 2018 om 09:32
Vraagprijs was 5 miljoen maar 2 is ook goed. Kan je deze berichten nog serieus nemen??
Vind ik leuk
t757498 +633
woensdag 13 juni 2018 om 14:49
Vraagprijs was 5 miljoen maar 2 is ook goed.Dat begrijp ik ook niet zal wel fake nieuws zijn
Vind ik leuk
woensdag 13 juni 2018 om 15:23
1.75M waarde , dus die vraagprijs is belachelijk hoog geweest;
Vind ik leuk
woensdag 13 juni 2018 om 09:33
Hier zijn al 200 bijna-transfers de revue gepasseerd...
Sommige spelers hebben bijna!! 10 keer getekend... maar nooit definitief... toogpraat is soms interessanter of roddeltantes weten soms meer...

Hoe weten clubs van elkaar in welke speler ze interesse hebben ? Door al die dubieuze managers ?
Vind ik leuk
hoekschop +3452
woensdag 13 juni 2018 om 09:35
Op snelheid pakken? Die Rossi gaat zogezegd al 3 weken naar Anderlecht of naar Brugge. En nu plots komt het op snelheid aan. Zéver, gezever ...
Vind ik leuk
woensdag 13 juni 2018 om 09:35
Normaal aangezien we ong het zelfde zoeken en ong in de zelfde prijsklasse.
Vind ik leuk
dakcota +4482
woensdag 13 juni 2018 om 09:38
artikel nr. 578463857572 over dit onderwerp?
Vind ik leuk
woensdag 13 juni 2018 om 09:38
RSCA moet een kopbalsterke verdediger hebben zoals die Rossi al blijft Sa zijn plaats verdienen
Vind ik leuk
Lodecol13 +2693
woensdag 13 juni 2018 om 17:03
En jullie waren hier zo zeker dat er door coucke met miljoenen aan transfers zou uitgegeven worden ?
Vind ik leuk
Goaltje +1156
donderdag 14 juni 2018 om 14:59
mercato is pas begonnen he.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws