'Lazio laat Club Brugge niet los, sportief directeur maakt zich klaar'

    'Lazio laat Club Brugge niet los, sportief directeur maakt zich klaar'

    dinsdag 12 juni 2018 om 20:45

    Club Brugge lijkt meer en meer op weg om de Braziliaan Wesley Moraes kwijt te spelen. Het Italiaanse Il Messagero weet dat sportief directeur Igli Tare klaar is om te vertrekken naar België.

    Lazio wil de spits graag hebben, maar hun bod is voorlopig veel te laag. De Italianen leggen amper zeven miljoen euro op tafel voor Wesley. Club zou een vraagprijs van tien tot zelfs vijftien miljoen euro hebben voor de Braziliaan. Tare wil naar België komen om te onderhandelen, maar de vraag is of Club daarvoor openstaat.

    Wesley heeft nog een contract lopen tot de zomer van 2021. Afgelopen seizoen maakte hij elf doelpunten voor Club Brugge en gaf hij verder ook nog drie assists.

    Plaats een reactie

    freeman +10945
    dinsdag 12 juni 2018 om 21:00
    Zeker niet laten gaan voor een peulschilletje !
    Vind ik leuk
    apes_moel +197
    dinsdag 12 juni 2018 om 21:01
    Nogmaals voor 10 zou ik die zeker verkopen. Zit idd nog marge op maar kan evengoed een oulare verhaal zijn.
    Ook vond ik dat hij er veel meer had kunnen scoren.
    Vind ik leuk
    BS90 +4552
    dinsdag 12 juni 2018 om 21:04
    SS Lazio, de naam zegt genoeg...
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +13988
    dinsdag 12 juni 2018 om 21:21
    En BS staat voor Bullshit?
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 21:26
    Heuh, in dit geval heeft hij wel degelijk gelijk. Lazio staat erom bekend voor hun nazi aanhang en link met
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +13988
    dinsdag 12 juni 2018 om 21:46
    Ja, praat maar weer recht wat krom is.

    Het is niet omdat enkelingen racistisch zijn, dat daarom de hele club racistisch zou zijn. Bovendien hebben de Nazi's veel overgenomen van de Romeinen (zoals bv de Romeinse adelaar).
    Vind ik leuk
    freeman +10945
    dinsdag 12 juni 2018 om 22:28
    Hier geene politiek hé, mennekes ! Is hier een voetbal site ! :-)
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 23:27
    Wat een gelul man! Als je niet weet waarover je spreekt zwijg dan ook! Je kent er niets van, Lazio is de meest fascistische ploeg in gans Europa. Zeveraar
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +13988
    woensdag 13 juni 2018 om 00:45
    Duidelijk dat je er zelf niks van kent aangezien je niet verder komt dan mij 't proberen 't zwijgen op te leggen.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 15:35
    Wat vertel jij nu feitelijk? Volgens jou is Lazio niet racistisch, terwijl IEDEREEN die wat van voetbal afweet, wel op de hoogte is van het tegendeel. Ze hebben de reputatie bij uitstek hiervan. Maar jij bent een kenner. Als er hier iemand nietszeggende dingen post zonder argumenten in dit topic ben jij het wel.
    Vind ik leuk
    vampire81 +1036
    woensdag 13 juni 2018 om 14:28
    10 tot 15 miljoen vind ik echt wel veel, hoe meer hoe liever daar niet van maar het is toch echt veel

    er zit zeker en vast potentieel in Wesley maar ik twijfel toch wel aan zijn slaagkansen daar in Italië, wat er ook moge gebeuren, het weze hem allemaal gegund (mits een paar kleine uitzonderingen)
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Lazio laat Club Brugge niet los, sportief directeur maakt zich klaar'